Kumppani oli aamulla piilottanut kahvipurkin. Kosto on suloinen, tuumasi aamuäreä kettu.
Auto odottaa pakattuna pihalla äijäporukan mökkireissua. Taidankin pölliä kyydistä äijien viinakassit viimehetkellä. Mahtaa sitten korvessa kiukuttaa kun alkot onkin siinä vaiheessa kiinni.
Keksikää jokin kepponen läheisellenne tai jollekin ja kertokaa siitä tänne.
Kepposia
2
60
Vastaukset
- määmy
Mä pöllin exän tiketit futismatsiin ja menin frendien kaa seuraamaan pelii. Mitäs ei ostanu mulle tikettii vaik annoin lantit.
- aIbatrossi
Nytpäa Ellu pääsi alan mestarin pakeille
ämmille on hauskaa tehdä jullikoita
Seukkasin yx ämmän kaa--ämmä kierrätti korukaupoissa vihjataxensa joulahja toivuksensa, aika tyyriin kultarannekeen
ja joukukki toikin sen ja ämmä hehkui onnesta
Kun ämmäalkoi riitelemään ja nalkutti ettei koskaan saa mitään lahjoja------totesin et justhan sait hirmukaalliin korun
-----"Jaahas jos noin sanot emmää ikinä enää käytä sitä shit
Otti ranteestaan pois ja laittoi kirjahyllylle ja alko mököttämään
hetken hiljaisuus ja käärin korun vessapaperiin ja heiti vessan
pönttöön ja kehoitin ämmä vetääma huuhtelunupista "tarpeettoman romu"-----ämmä kirkui SOOT HULLU!!!!!!
---Jaahas.¨--vedän itse shit ku ei sitä tarvita
ämmä tuijotti monttu auki sanattomana ja rupes maskarat valumaan---teinkin aika pian bänät, ku ämmä paljstui ämmän salarakas
Pöllin myös sen kotelon ja uusi ämmä sai sen kalliin lahjan
Jujutin laittamalla pikkukolikoita samannäköiseen kääröön
sen heitnim pnttöön ja korun taskuuni käkäkäkää
Olis monta muutakin jullikkaa testattu ja voin myydä Ellulle
ideani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932