Heippa! Onko mahdollista, että antibiootti kuuri jättäisi menkat välistä? Minulla alkoi antibiootti kuuri 19.3 ja loppui 26.3, sitä ennen minulla oli tammikuussa toinen antibiootti viikon verran. Tammikuun lopussa jouduin ottamaan jälkiehkäisyn, mutta menkat tulivat sen jälkeen, mutta oli myöhässä pari päivää. Syön zoley e-pilleriä. Raskaus voi periaatteessa olla mahdollinen, mutta olen ottanu säännöllisesti oikeaan aikaan pillerin.
Nyt olisi pitänyt alkaa eilen illalla tai tänään.
Ärsyttää hieman jos ne jää pillereiden takia pois tai tuon antibiootin, olen kyllä kieltämättä kova stressaamaan, mutta olen viime aikoina ollut todelle kipeä ja muistaakseni oviksen aikana. Mutta juuri sairastelun takia, ei ole mitään muistikuvaa alkoiko ovis.
Kaikki neuvot otetaan vastaan, raskaustestikin on tuolla laatikossa, mutta voi luoja, sitä en tahdo tehdä:d
Nyt olisi pitänyt alkaa eilen illalla tai tänään.
Ärsyttää hieman jos ne jää pillereiden takia pois tai tuon antibiootin, olen kyllä kieltämättä kova stressaamaan, mutta olen viime aikoina ollut todelle kipeä ja muistaakseni oviksen aikana. Mutta juuri sairastelun takia, ei ole mitään muistikuvaa alkoiko ovis.
Kaikki neuvot otetaan vastaan, raskaustestikin on tuolla laatikossa, mutta voi luoja, sitä en tahdo tehdä:d
Vastaukset 2
Vanhimmat
Otithan huomioon, että antibiootti saattaa heikentää e-pillereiden tehoa?
En ottanut, koska lääkäri sanoi, ettei niillä ole vaikutusta toisiinsa. Tammikuussa ottamana antibiootti oli munuaistulehdukseen ja nyt viimeisin pitkittyneeseen yskään. Tutkin asian itsekkin huolella, ei ole mainittu, että olisi vaikutusta siihen.
Tässä mietin onkohan tuo korkea kuume voi nut olla syyllinen.