Minulla todettiin ammattitauti viimeviikolla. TTL lupasi että heiltä soittaa joku viisaaampi ihminen ja puhuu kanssani ansiomenetyksestä ja muista mahdollisista korvauksista.
Ansiomenetykset ovat mittavat kun olen altistunut myrkyllisille/vaarallasille kemikaaleille, Ja sen takia siirrettiin toiseen tehtävään. Minulla todettiin raju allergia reaktio iholla ko olevaan aineeseen. asteikolla 1-10 on tapaus täys 10. Jopa terveelle iholle johon ei pistetty reikää.
Hengitysteihin altistusta ei tehty toistaiseksi, kun rektio on niin positiivinen jo iho testeissä että lääkäriäkin hirvitti. Astmaksi asti tämä ei ole onneksi vielä kehittynyt.
Haluaisin tietää että mitäköhän tämmönen prosessi sisältää. Työpaikkaa en joudu vaihtaa kun järjestelyt suosivat minua. Lähinnä kiinnostaa että kun tulee ansiomenetystä, ammattitauti, miten kattaako pankin tapaturmavakuutus jotain.
En tiedä lasketaanko ammattitautia tapaturmaksi?
Tuntuu että koko homma tökkii nytten kun kaikki alkaa tyyliin alusta yhden pienen allergian takia.
Ammattitauti
allerginen työlle.
0
105
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4011658Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29211092 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk84938Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28906- 55838
- 40799
- 60780
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75777- 65756
- 59735