18 w likat

mr.perfet

mitäs sanoisitte mukavasta, hieman kaljusta 43 v miehestä ;) hymyillään kun tavataan "radalla" ;)

18

1234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v

      Hyi helvetti

    • Sanoisin et mite se vaari on tänne eksyny? Et eiks vaarien pitäis olla jossain pubissa istumassa kavereittensa kaa eikä tunkee itteään nuorten sekaan.

    • jasminai96

      hyi

    • birgiiiit

      2 vuotta isääni vanhempi. Joo-o. En sanoisi radalla mitään.

    • Mr. Nobody

      Mutta mitäpä likat sanois 34v jannusta joka ei ole kalju vaan omistaa ihan vähän pitemmät hiukset ja joka EI käy "radalla".......??? ;)

      • En sanois sulle mitää ku ei sua näkis koskaan ku sä et oo radalla ikinä. Meinaaks et joku tulee moikkaa sua sun kotiis tms. ;D


      • Mr. Nobody
        namuxx kirjoitti:

        En sanois sulle mitää ku ei sua näkis koskaan ku sä et oo radalla ikinä. Meinaaks et joku tulee moikkaa sua sun kotiis tms. ;D

        Joo ei mua "radalta" löydä mutta jostain muualta ehkä saattaa tuurilla bongatakin...... :) Ja löysithän Sinä mut täältäkin. ;)


    • ehe heh..

      painu pappa bingoon.

    • Mr. Nobody

      Tarkotix mua vai tota 43vee kaljupäätä....??

    • Säynätsalo

      Mä oon 45 v.mies ja mulla on 19 v. panokaveri tällä hetkellä
      ennän tätä oli 20 v. eli vaihdoin hiukan nuorempaan ;=)
      Se on kuulkaas Flikat niin että jos haluaa hyvää
      seksiä, niin ei sitä saa pojan nulikoilta.

      • Sheikkaa

        No ei niitä poikia kannatakkaan paneskella, vaan nuoria miehiä! :]


    • Nortti22

      Toi on kyllä totta, että hyvää seksiä ei vaan saa nuorilta jannuilta! Muutaman kerran eksynyt yhden tutun kanssa sänkyyn, joka on mua 24 vuotta vanhempi. Parasta seksiä ikinä! En aikaisemmin uskonutkaan, että seksin aikana "näkyisi niitä tähtiä".

    • pentti hirvonen

      oletko se wannabe-pedofiili kuka asuu Heinolassa ja metsästää sakkolihaa Aapelista ja koetit raiskata yhden 17v tuttuni pari vuotta sitten?

      • ei oo ei tuu

        Saiskin viä parikymppistä naista,tai edes kolmikymppistä tai ku sais ny edes


    • Jos vanhempi mies on ihan mukava ja tarjoaa juotavia niin ihan ok. Ja jos hänen jutut on ihan mukavia niin silloinkin. Mutta sellainen, joka tunkee seuraan ja alkaa heti ehdottelee, on ihan turn-off.

      • jos sais kerraston reiss

        Miks varatuilta naisilta sais niin helposti,mut perus hauskan pito ilman seksiä onkin vaikeempaa


      • jos sais kerraston reiss kirjoitti:

        Miks varatuilta naisilta sais niin helposti,mut perus hauskan pito ilman seksiä onkin vaikeempaa

        Ehkä varmaan siksi, että kumpikin varmaan tajuu, että mitään vakavampaa suhdetta ei ole tarjolla, vain hetken huumaa ja seksiä. Joku perushauskanpito taas jonkun toisen miehen kanssa on siksi vaikeampaa, koska joku tuttu sen kuitenkin näkee ja juoruaa. Enkä ainakaan mä halua sitä joutua sitten selittelee niitä kotona. Luuletko sä, että varattu mies uskoo ihan pokkana, että se hänen naisensa ja toisen miehen kanssa pidetty perushauskanpito on jäänyt vain siihen. Miehet luulee aina, että se toinen mies pyrkii hänen reviirilleen ja yrittää iskeä hänen naistaan. Että siksi se on vaikeampaa.


      • jos sais kerraston reiss
        ti-pu kirjoitti:

        Ehkä varmaan siksi, että kumpikin varmaan tajuu, että mitään vakavampaa suhdetta ei ole tarjolla, vain hetken huumaa ja seksiä. Joku perushauskanpito taas jonkun toisen miehen kanssa on siksi vaikeampaa, koska joku tuttu sen kuitenkin näkee ja juoruaa. Enkä ainakaan mä halua sitä joutua sitten selittelee niitä kotona. Luuletko sä, että varattu mies uskoo ihan pokkana, että se hänen naisensa ja toisen miehen kanssa pidetty perushauskanpito on jäänyt vain siihen. Miehet luulee aina, että se toinen mies pyrkii hänen reviirilleen ja yrittää iskeä hänen naistaan. Että siksi se on vaikeampaa.

        Mä taidan ens kerralla lähtee naisen mukaan ihan vaan mielenkiinnosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe