18 w likat

mr.perfet

mitäs sanoisitte mukavasta, hieman kaljusta 43 v miehestä ;) hymyillään kun tavataan "radalla" ;)

18

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v

Hyi helvetti

• Sanoisin et mite se vaari on tänne eksyny? Et eiks vaarien pitäis olla jossain pubissa istumassa kavereittensa kaa eikä tunkee itteään nuorten sekaan.

• jasminai96

hyi

• birgiiiit

2 vuotta isääni vanhempi. Joo-o. En sanoisi radalla mitään.

• Mr. Nobody

Mutta mitäpä likat sanois 34v jannusta joka ei ole kalju vaan omistaa ihan vähän pitemmät hiukset ja joka EI käy "radalla".......??? ;)

• En sanois sulle mitää ku ei sua näkis koskaan ku sä et oo radalla ikinä. Meinaaks et joku tulee moikkaa sua sun kotiis tms. ;D

• Mr. Nobody
        namuxx kirjoitti:

En sanois sulle mitää ku ei sua näkis koskaan ku sä et oo radalla ikinä. Meinaaks et joku tulee moikkaa sua sun kotiis tms. ;D

Joo ei mua "radalta" löydä mutta jostain muualta ehkä saattaa tuurilla bongatakin...... :) Ja löysithän Sinä mut täältäkin. ;)

• ehe heh..

painu pappa bingoon.

• Mr. Nobody

Tarkotix mua vai tota 43vee kaljupäätä....??

• Säynätsalo

Mä oon 45 v.mies ja mulla on 19 v. panokaveri tällä hetkellä
      ennän tätä oli 20 v. eli vaihdoin hiukan nuorempaan ;=)
      Se on kuulkaas Flikat niin että jos haluaa hyvää
      seksiä, niin ei sitä saa pojan nulikoilta.

• Sheikkaa

No ei niitä poikia kannatakkaan paneskella, vaan nuoria miehiä! :]

• Nortti22

Toi on kyllä totta, että hyvää seksiä ei vaan saa nuorilta jannuilta! Muutaman kerran eksynyt yhden tutun kanssa sänkyyn, joka on mua 24 vuotta vanhempi. Parasta seksiä ikinä! En aikaisemmin uskonutkaan, että seksin aikana "näkyisi niitä tähtiä".

• pentti hirvonen

oletko se wannabe-pedofiili kuka asuu Heinolassa ja metsästää sakkolihaa Aapelista ja koetit raiskata yhden 17v tuttuni pari vuotta sitten?

• ei oo ei tuu

Saiskin viä parikymppistä naista,tai edes kolmikymppistä tai ku sais ny edes

• Jos vanhempi mies on ihan mukava ja tarjoaa juotavia niin ihan ok. Ja jos hänen jutut on ihan mukavia niin silloinkin. Mutta sellainen, joka tunkee seuraan ja alkaa heti ehdottelee, on ihan turn-off.

• jos sais kerraston reiss

Miks varatuilta naisilta sais niin helposti,mut perus hauskan pito ilman seksiä onkin vaikeempaa

• jos sais kerraston reiss kirjoitti:

Miks varatuilta naisilta sais niin helposti,mut perus hauskan pito ilman seksiä onkin vaikeempaa

Ehkä varmaan siksi, että kumpikin varmaan tajuu, että mitään vakavampaa suhdetta ei ole tarjolla, vain hetken huumaa ja seksiä. Joku perushauskanpito taas jonkun toisen miehen kanssa on siksi vaikeampaa, koska joku tuttu sen kuitenkin näkee ja juoruaa. Enkä ainakaan mä halua sitä joutua sitten selittelee niitä kotona. Luuletko sä, että varattu mies uskoo ihan pokkana, että se hänen naisensa ja toisen miehen kanssa pidetty perushauskanpito on jäänyt vain siihen. Miehet luulee aina, että se toinen mies pyrkii hänen reviirilleen ja yrittää iskeä hänen naistaan. Että siksi se on vaikeampaa.

• jos sais kerraston reiss
        ti-pu kirjoitti:

Ehkä varmaan siksi, että kumpikin varmaan tajuu, että mitään vakavampaa suhdetta ei ole tarjolla, vain hetken huumaa ja seksiä. Joku perushauskanpito taas jonkun toisen miehen kanssa on siksi vaikeampaa, koska joku tuttu sen kuitenkin näkee ja juoruaa. Enkä ainakaan mä halua sitä joutua sitten selittelee niitä kotona. Luuletko sä, että varattu mies uskoo ihan pokkana, että se hänen naisensa ja toisen miehen kanssa pidetty perushauskanpito on jäänyt vain siihen. Miehet luulee aina, että se toinen mies pyrkii hänen reviirilleen ja yrittää iskeä hänen naistaan. Että siksi se on vaikeampaa.

Mä taidan ens kerralla lähtee naisen mukaan ihan vaan mielenkiinnosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      357
      4237
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      139
      3713
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2411
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      77
      2254
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2224
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      150
      1891
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1798
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1796
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1399
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1085
    Aihe