Tyttäreni muotokuva

Timothy Wilde

Rumenee silmissä hänen henkisen rappeutumisensa myötä sitä mukaa kun etniset viidakkopanijat laskevat lastejaan hänen sisäänsä.

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

      Mulla in dubailainen bisnestuttu, se kertoi, että kerran meni frendinsä kanssa kämppään miasä yli kymmenen arabia pani suomalaista nuorta naista hänen omasta tahdostaan vuoron perään takaa päin ja hän samalla pelasi Playstationia. Et ei toi pelkkä vitsikään vaan ole. Sinänsä en tiedä mikä tuollaisen kieltää jos tykkää, mut joku siinä mua silti ihan oikeasti häiritsee.

      • kuolkaa pois

        Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!


      • firebird
        kuolkaa pois kirjoitti:

        Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!

        Tuollaisia naisia on paljon, en olisi niin varma, mutta ehkä mulla on käynyt parempi tsägä ihmisten suhteen ketä olen tavannut. Oli mulla naisystävä, joka pani ihan älyttömästi, se tykkäs cooleista jätkistä, näöllä ei juuri väliä, mut ei se kyllä tommoiseen olisi ryhtynyt.


      • Marianne89
        kuolkaa pois kirjoitti:

        Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!

        Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.


      • firebird
        Marianne89 kirjoitti:

        Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.

        Mulle ja mun aviomiehelle on kaksi kertaa ehdotettu kolmen kimppaa: just tää nainen, jonka tunsin, mut kuoli tossa pari vuotta sitten (♥♥) ja yks mun lapsuuden kaveri, joka on narkkari (ei olla oltu yhteydessä enään vuosiin, se on bi-mies), ei meitä kiinnostanut.


    • Kaikki siis kunnossa kunhan et yritä tuhota muotokuvaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe