Rumenee silmissä hänen henkisen rappeutumisensa myötä sitä mukaa kun etniset viidakkopanijat laskevat lastejaan hänen sisäänsä.
Tyttäreni muotokuva
6
93
Vastaukset
- firebird
Mulla in dubailainen bisnestuttu, se kertoi, että kerran meni frendinsä kanssa kämppään miasä yli kymmenen arabia pani suomalaista nuorta naista hänen omasta tahdostaan vuoron perään takaa päin ja hän samalla pelasi Playstationia. Et ei toi pelkkä vitsikään vaan ole. Sinänsä en tiedä mikä tuollaisen kieltää jos tykkää, mut joku siinä mua silti ihan oikeasti häiritsee.
- kuolkaa pois
Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!
- firebird
kuolkaa pois kirjoitti:
Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!
Tuollaisia naisia on paljon, en olisi niin varma, mutta ehkä mulla on käynyt parempi tsägä ihmisten suhteen ketä olen tavannut. Oli mulla naisystävä, joka pani ihan älyttömästi, se tykkäs cooleista jätkistä, näöllä ei juuri väliä, mut ei se kyllä tommoiseen olisi ryhtynyt.
- Marianne89
kuolkaa pois kirjoitti:
Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!
Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.
- firebird
Marianne89 kirjoitti:
Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.
Mulle ja mun aviomiehelle on kaksi kertaa ehdotettu kolmen kimppaa: just tää nainen, jonka tunsin, mut kuoli tossa pari vuotta sitten (♥♥) ja yks mun lapsuuden kaveri, joka on narkkari (ei olla oltu yhteydessä enään vuosiin, se on bi-mies), ei meitä kiinnostanut.
Kaikki siis kunnossa kunhan et yritä tuhota muotokuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504