Tyttäreni muotokuva

Timothy Wilde

Rumenee silmissä hänen henkisen rappeutumisensa myötä sitä mukaa kun etniset viidakkopanijat laskevat lastejaan hänen sisäänsä.

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

Mulla in dubailainen bisnestuttu, se kertoi, että kerran meni frendinsä kanssa kämppään miasä yli kymmenen arabia pani suomalaista nuorta naista hänen omasta tahdostaan vuoron perään takaa päin ja hän samalla pelasi Playstationia. Et ei toi pelkkä vitsikään vaan ole. Sinänsä en tiedä mikä tuollaisen kieltää jos tykkää, mut joku siinä mua silti ihan oikeasti häiritsee.

• kuolkaa pois

Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!

• firebird
        kuolkaa pois kirjoitti:

Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!

Tuollaisia naisia on paljon, en olisi niin varma, mutta ehkä mulla on käynyt parempi tsägä ihmisten suhteen ketä olen tavannut. Oli mulla naisystävä, joka pani ihan älyttömästi, se tykkäs cooleista jätkistä, näöllä ei juuri väliä, mut ei se kyllä tommoiseen olisi ryhtynyt.

• Marianne89
        kuolkaa pois kirjoitti:

Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.

• firebird
        Marianne89 kirjoitti:

Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.

Mulle ja mun aviomiehelle on kaksi kertaa ehdotettu kolmen kimppaa: just tää nainen, jonka tunsin, mut kuoli tossa pari vuotta sitten (♥♥) ja yks mun lapsuuden kaveri, joka on narkkari (ei olla oltu yhteydessä enään vuosiin, se on bi-mies), ei meitä kiinnostanut.

• Kaikki siis kunnossa kunhan et yritä tuhota muotokuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe