Tyttäreni muotokuva

Timothy Wilde

Rumenee silmissä hänen henkisen rappeutumisensa myötä sitä mukaa kun etniset viidakkopanijat laskevat lastejaan hänen sisäänsä.

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

Mulla in dubailainen bisnestuttu, se kertoi, että kerran meni frendinsä kanssa kämppään miasä yli kymmenen arabia pani suomalaista nuorta naista hänen omasta tahdostaan vuoron perään takaa päin ja hän samalla pelasi Playstationia. Et ei toi pelkkä vitsikään vaan ole. Sinänsä en tiedä mikä tuollaisen kieltää jos tykkää, mut joku siinä mua silti ihan oikeasti häiritsee.

• kuolkaa pois

Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!

• firebird
        kuolkaa pois kirjoitti:

Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!

Tuollaisia naisia on paljon, en olisi niin varma, mutta ehkä mulla on käynyt parempi tsägä ihmisten suhteen ketä olen tavannut. Oli mulla naisystävä, joka pani ihan älyttömästi, se tykkäs cooleista jätkistä, näöllä ei juuri väliä, mut ei se kyllä tommoiseen olisi ryhtynyt.

• Marianne89
        kuolkaa pois kirjoitti:

Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.

• firebird
        Marianne89 kirjoitti:

Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.

Mulle ja mun aviomiehelle on kaksi kertaa ehdotettu kolmen kimppaa: just tää nainen, jonka tunsin, mut kuoli tossa pari vuotta sitten (♥♥) ja yks mun lapsuuden kaveri, joka on narkkari (ei olla oltu yhteydessä enään vuosiin, se on bi-mies), ei meitä kiinnostanut.

• Kaikki siis kunnossa kunhan et yritä tuhota muotokuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4021
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3825
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3619
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      82
      3437
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3189
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2678
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2655
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2542
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2209
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2199
    Aihe