Rumenee silmissä hänen henkisen rappeutumisensa myötä sitä mukaa kun etniset viidakkopanijat laskevat lastejaan hänen sisäänsä.
Tyttäreni muotokuva
6
63
Vastaukset
- firebird
Mulla in dubailainen bisnestuttu, se kertoi, että kerran meni frendinsä kanssa kämppään miasä yli kymmenen arabia pani suomalaista nuorta naista hänen omasta tahdostaan vuoron perään takaa päin ja hän samalla pelasi Playstationia. Et ei toi pelkkä vitsikään vaan ole. Sinänsä en tiedä mikä tuollaisen kieltää jos tykkää, mut joku siinä mua silti ihan oikeasti häiritsee.
- kuolkaa pois
Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!
- firebird
kuolkaa pois kirjoitti:
Että minä vihaan näitä Timpan tyttäriä. Ja tuollaisia suomalaisia naisia on paljon!
Tuollaisia naisia on paljon, en olisi niin varma, mutta ehkä mulla on käynyt parempi tsägä ihmisten suhteen ketä olen tavannut. Oli mulla naisystävä, joka pani ihan älyttömästi, se tykkäs cooleista jätkistä, näöllä ei juuri väliä, mut ei se kyllä tommoiseen olisi ryhtynyt.
- Marianne89
kuolkaa pois kirjoitti:
Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.
- firebird
Marianne89 kirjoitti:
Joo en minäkään kyllä ainuttakaan ryhmäseksiä harrastanutta tunne. Ja ollaan kuitenkin tyttöporukoissa pelattu sellaisia totuus vai tehtävä -pelejä, että siellä on muuten paljastunut kyllä vaikka mitä hurjimpia tempauksia, että varmasti tuollainenkin olisi tullut kerrottua niiden muiden tunnustusten ohella. Itselleni on kerran ryhmää ehdotettu (partnerin "hyvän kaverin" kanssa), koko ehdotus vähän järkytti mutta ei järkytykseltäkään tarvinnut kahdesti miettiä mitä vastasin.
Mulle ja mun aviomiehelle on kaksi kertaa ehdotettu kolmen kimppaa: just tää nainen, jonka tunsin, mut kuoli tossa pari vuotta sitten (♥♥) ja yks mun lapsuuden kaveri, joka on narkkari (ei olla oltu yhteydessä enään vuosiin, se on bi-mies), ei meitä kiinnostanut.
Kaikki siis kunnossa kunhan et yritä tuhota muotokuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255