Taas kerran yritän katkaista suhteemme. Rakastan miestä mutta hän kohtelee minua kaltoin. Mies tietää valtansa minuun ja sitähän käyttää. Yritän kovettaa tälläkertaa itseni, en ota mitään yhteyttä häneen enkä vastaa hänen yhteyden ottoonsa. Vaikka se tekee kipeää, mutta tämä välimatka tehnyt tehtävänsä , liianmonta kilometriä, petettyjä lupauksia ja omituisia juttuja. Aikaa on kulunut tapaamistemme välissä joskus useita kuukausiakin mutta olemme yhtedessä toisiimme päivittäin skypessä. Tänään heräsin että elän tavallaan painajaisessa ja minun ei ole hyvä olla. Jos hän rakastaisi minua , ei hän sanoisi etten saa tulla kuten nyt. Mikä loukkaus, mutta se herätti minut. Olen hänelle hyödyke jota voi käyttää kun se hänelle sopii. Ja minä olen antanut käyttää itseäni hyödyksi kun rakastan. Ystäväni varoittivat , tajuan sen nyt mutta rakastuneena olen ollut sokea ja ystävien puheet kokenut mustamaalauksena ja joidenkin tavallaan kateutena.
Eikä ole ensimmäinen kerta kun kieltää minua tulemasta, ei mitään selityksiä että miksi. Kummalinen parisuhde. Ehkä hänellä on siellä joku toinen etäsuhde. En tiedä. Olen hölmö ja loukkaantunut. On nöyryyttävää tajuta kuinka minua on rakkaudessa käytetty hyväksi.
Sairastuin vakavasti, eikä hän edes soittanut kysyäkseen vointiani.Ei tullut katsomaan eikä mitenkään huomioinut minua. Senkin annoin anteeksi ja liian paljon muutakin. Enää en taivu, nyt on suunta eteenpäin ja hän menneisyyttä ja sinne jää kauas missä saa olla itsensäkanssa kaikessa rauhassa minulta.
Hän siellä, minä täällä....
Takkutukkatakutta
0
172
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719