Hirveimmät pakit jotka olet saanut?

...

Minkälaiset ovat hirveimmät pakit jonka sinä tai joku tuttusi on saanut vastaan? Kerään tässä rohkeutta aloitteen tekoon, mutta torjunta pelottaa jo etukäteen.. Jos kuulisin muilta paskajuttuja, niin ehkä osaan varautua pahimpaan.

8

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtui 90-luvulla

Tästä on jo vuosia aikaa. Kävin treffeillä 19 vuotiaan kemian opiskelijan kanssa. Nainen oli todella nätti, mukava ja innokas. Päädyimme n. 4h kävely-, ruoka ja drinkki treffien jälkeen asuntooni harrastamaan seksiä. Vaikka ehkä hieman kehunkin itseäni, niin väitän että oma kestävyyteni sängyssä on keskimääräistä parempi, ehkä jopa liiankin hyvä. Seksi oli erittäin hyvää, mutta ehkä n. 1h panemisen ja useamman naisen orgasmin jälkeen nainen vain sanoi ettei jaksa enempää, nousi sängystä ylös ja alkoi pukea vaatteita päällensä. Olin siinä vähän hämilläni penis täydessä iskukunnossa ja yritin kysellä että mikä hätänä. En saanut vastausta, vaan nainen puki vaatteensa nopeasti päälleen ja lähdin saattamaan häntä autolleen. Parkkipaikalla hän sanoi että moikka, oli kiva tavata, antoi minulle pusun ja hyppäsi autoonsa. Jäin hölmistyneenä siihen parkkipaikalle katsomaan naisen auton perävaloja kunnes ne olivat poissa näkyvistä. En enää ikinä kuullut tuosta naisesta yhtään mitään, en vielä tänäkään päivänä tiedä hänestä kuin etunimen.

• No on kyllä kieltämättä aika omituista käytöstä. En keksi muuta selitystä, kuin sen että nainen oli vähän huonomuistinen, ja yhtäkkiä hänelle muistuikin mieleen että hänellähän on jo poikaystävä ennestään…

• PohPuhPih
        stellaria81 kirjoitti:

No on kyllä kieltämättä aika omituista käytöstä. En keksi muuta selitystä, kuin sen että nainen oli vähän huonomuistinen, ja yhtäkkiä hänelle muistuikin mieleen että hänellähän on jo poikaystävä ennestään…

Naisten kummallinen käytös ei minua enää ihmetytä. Kun nainen syö muurista laastit tai päättää lähteä Antarktikselle laskemaan jääkarhuja, totean että jahas, tällaista tänään.

Olen jo tottunut.

• joopa joo
        stellaria81 kirjoitti:

No on kyllä kieltämättä aika omituista käytöstä. En keksi muuta selitystä, kuin sen että nainen oli vähän huonomuistinen, ja yhtäkkiä hänelle muistuikin mieleen että hänellähän on jo poikaystävä ennestään…

Mielikuvitustarinoissa yleensä on aika omituista käytöstä. :)

Sitä paitsi, miehet ei tajua, ei naisista tuollainen ikuisuuden kestävä kanijyystö on ihan kauheinta ikinä! Ennemmin vaikka minuuttimuna!

• dfgfdsfdgfdgsdfgfdsg
        joopa joo kirjoitti:

Mielikuvitustarinoissa yleensä on aika omituista käytöstä. :)

Sitä paitsi, miehet ei tajua, ei naisista tuollainen ikuisuuden kestävä kanijyystö on ihan kauheinta ikinä! Ennemmin vaikka minuuttimuna!

Jos lasti ei lennä, naiset kuvittelee olevansa rumia jne. Sen takia "suuttui" ja lähti menee

• rautalankaa..
        dfgfdsfdgfdgsdfgfdsg kirjoitti:

Jos lasti ei lennä, naiset kuvittelee olevansa rumia jne. Sen takia "suuttui" ja lähti menee

Jos nainen on jo oman orkun/orkut saanut ja jyystö vaan jatkuu ja jatkuu, niin että tuntee sen, miten paikat alkaa hiertyä rikki, niin silloin on pakko puhaltaa peli poikki.
        Oman terveyden tähden. Paska fiilishän siitä tulee, jos mies ei saanutkaan, nainen kokee olevansa epäkelpo. Etenkin jos se ei kelpaa, että suulla hoitaa loput.

• ps-culture

"Onko sulla Dodge Ramia?"
      "Ei ole"
      "Hahahahaaa, ooks joku atm sitten?"

• 1+1

No ei oo mitään niin kamalaa, enkä edes livenä oo kellekkään ilennyt mitään mennä sanomaan, mutta netissä välillä ärsyttävää, kun ei voida sanoa suoraan asioita niinkuin ne ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe