Keiden julkkisen näköisiksi olette kuvitteleet palstanaisia?

arvuuttelija

20

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaha hmm..
    • tämä selvää

      No mutta, hänhän näyttää kauniilta ja söpöltä supertähdeltä, kertoihan hän itse.

    • PuskN

      Roaseanne Barr 80-luvultlla tulee Kiskisusta mieleen.asehullu äärikonservatiivi pullukka.

    • 9+090

      ei ole sisältä kaunis jäärouva. ulkokuoresta ei tietoa.

    • Kiskisu

      En ole Veitolan näköinen enkä tyylinen ja mulla on pitkä tukka. Ikimaailmassa en haluaisi huomiota vaatteillani tai kulkisi joku tötterö päässä. No offense, Veitola on fiksu.

    • Rita Tainola vähän nuorempana.

      • Kiskisu

        Minä en ole miesmäinen niinkuin Tainola.

        Hyi miten inhottavia te olette. Olenko minä osallistunut joihinkin arvuuttelukisoihin teidän kohdalla joskus? Eikö muuta keskusteltavaa todellakaan ole?


      • luonnollista
        Kiskisu kirjoitti:

        Minä en ole miesmäinen niinkuin Tainola.

        Hyi miten inhottavia te olette. Olenko minä osallistunut joihinkin arvuuttelukisoihin teidän kohdalla joskus? Eikö muuta keskusteltavaa todellakaan ole?

        Heräähän se kiinnostus,kun vihjailet kauniista, supertähtimäisestä ulkonäöstäsi.


      • Kiskisu
        luonnollista kirjoitti:

        Heräähän se kiinnostus,kun vihjailet kauniista, supertähtimäisestä ulkonäöstäsi.

        Sanoin, että se on minun näkemykseni itsestäni. Muistaakseni en sanonut itseäni kauniiksi vaan söpöksi. Samalla tavalla pitäisi jokaisen suhtautua itseensä eikä kulkea tuolla ulkona naama rutussa.

        Se on eri asia jos joku haluaa tehdä itsestään avauksen mutta minä en omia avauksia kaipaa.


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Minä en ole miesmäinen niinkuin Tainola.

        Hyi miten inhottavia te olette. Olenko minä osallistunut joihinkin arvuuttelukisoihin teidän kohdalla joskus? Eikö muuta keskusteltavaa todellakaan ole?

        Minä olen aina epäillyt että sinussa olisi vähän tuommoista Sarah Palinmaisuutta:

        http://www.mynews.in/slideshow/214/0/sexiest_women_politicians.html

        Mutta en minä tiedä, päästä meidät pahasta ja linkitä oikea kuva niin päästään arvostelemaan söpöyttä :)


      • Ikisinkku M

      • Siis tää mielikuva on Kiskisusta


      • Kiskisu
        tosi..typy kirjoitti:

        Siis tää mielikuva on Kiskisusta

        Oli kiva kuulla transun mielipide.


      • Kiskisu kirjoitti:

        Oli kiva kuulla transun mielipide.

        Olipa taas tavanomaisen törppö vastaus palstafeikiltä. Yllättäisit edes joskus.


      • Kiskisu
        tosi..typy kirjoitti:

        Olipa taas tavanomaisen törppö vastaus palstafeikiltä. Yllättäisit edes joskus.

        Aito Kiskisu kyseessä.


      • Kiskisu
        Kiskisu kirjoitti:

        Aito Kiskisu kyseessä.

        Voit nyt valita: haluatko kokonaan nimimerkin Kiskisu omaan käyttöösi? Voidaan sopia, että saat sen. Käytössäsi ilman minua se kuitenkin kuluu, ja joudut sen kuitenkin kuukauden päästä hylkäämään. Miten tehdään?


      • Kiskisu
        Kiskisu kirjoitti:

        Voit nyt valita: haluatko kokonaan nimimerkin Kiskisu omaan käyttöösi? Voidaan sopia, että saat sen. Käytössäsi ilman minua se kuitenkin kuluu, ja joudut sen kuitenkin kuukauden päästä hylkäämään. Miten tehdään?

        Aivan niin tosi..typy, aivan niin...


      • ex-Kiskisu
        Kiskisu kirjoitti:

        Aivan niin tosi..typy, aivan niin...

        Asia sovittu. Hyvää jatkoa.


      • Kiskisu kirjoitti:

        Aivan niin tosi..typy, aivan niin...

        Täh? Feikki on hyvä ja yrittää pitää jotain järjestystä, eikä sotke palstalaisia keskenään. Aidon Kiskisun kirjoitukset on helppo erottaa feikistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4886
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2711
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1503
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1357
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1351
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      50
      1337
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1304
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe