oon menossa laittamaan kestopigmentoinnin huuliin ja kulmiin marraskuun alussa.kysyisinkin,miten nopeasti teillä laittaneilla se lopullinen väri tuli ja oliks arpikudoksen hoito vaikeaa toimenpiteiden jälkeen ja kauan niiden hoito suunnilleen kesti?ois ikävä kuitenkin herättää liikaa huomiota tuttujen ja muidenkin keskuudessa jos ja kun toimenpide näkyy selvästi..oonkyl lukenu paljon tietoo siit,miten tulis hoitaa mut kokemuksista ois kiva kuulla ku ne vakuuttaa enemmän,millanen todellisuus on.kitti jo näin etukäteen kaikille vastaneille!=)
kestopigmentointi
17
16144
Vastaukset
- mä taas
nii,ja sit oisin viel kysyny et olikse arpikudos kauheen näkyvää ja häiritsevää et nolottikse mitenkään kulkiessaan ihmisten ilmoilla jne..?
- tietoinen
Ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä ettei rupivaihetta saisi olla lainkaan...sehän merkitsee että missä on rupea niin siihen muodostuu arpikudosta ja vielä suosiolla teetätätte useampään otteeseen pigmentoinnin!
Se on tekijän ammattitaidottomuutta jos rupea tulee..ajatteleppa luomia tai huulia kun siihen muodostuu arpikudosta, sitähän pitäisi välttää niillä alueilla. - ihmettelijä
tietoinen kirjoitti:
Ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä ettei rupivaihetta saisi olla lainkaan...sehän merkitsee että missä on rupea niin siihen muodostuu arpikudosta ja vielä suosiolla teetätätte useampään otteeseen pigmentoinnin!
Se on tekijän ammattitaidottomuutta jos rupea tulee..ajatteleppa luomia tai huulia kun siihen muodostuu arpikudosta, sitähän pitäisi välttää niillä alueilla.oon ainaki lukenu jostain et on normaalii et rupea muodostuu mut sitä ei saa rupea repimään..aika ristiriitaista..rupeahan muodostuu aina kun verta vuotaa oli paikka missä vaan..
- -anne-
Tekeekö kosmetologit tätä operaatiota? Paljonko maksaa? Siis kulmien teko. Itselläni on aivan mustat kulmakarvat, olen nyppinyt joistain kohdista liikaa ja kyllästyttää piirrellä joka aamu uusia karvoja.. :)
- Malla
Joo, kyllästyttää piirrellä ja syy on minullakin tummat, joskus liikaa nypityt kulmat, jotka eivät kasvakaan enää uudestaan. Minuakin häiritsevät aukkopaikat, tarkka kun olen.
Kuulin jostain, että Tampereella olisi edullisempaa, kuin esim. Seinäjoella. Kyllä kosmetologi sen tekee, mutta hänenkin täytyy olla taitava ja minulla ainakin huulten pigmentointi meni pilalle. Huulen raja on nyt epäselvempi, kuin ennen, koska hän piirsi sen osittain hiukan yli ja viivat lähtivät melkein heti, kun hiukan pyyhin paperilla hoitorasvaa (Bepanthenia) pois.
Kallis ja turha kokeilu se oli. Hänelle en enä mene, mutta kulmiin tarvitsen kyllä hiukan täytettä ja luulisin, että tulos olisi onnistuneempi kulmissa ja jonkun pätevän pigmentoijan tekemänä.
Ja, olisin kiitollinen, jos joku osaisi myös neuvoa sellaisen hyvän ammatti-ihmisen Tampereella.
- Model
Tärkeintä on että rasvaat rasvaat ja rasvaat. Tarkoitus juuri on , että se väri ei pääse hilseilemään. No sinä päivänä kun se laitetaan, kannattaa mennä suoraan kotiin, mutta en kyllä muista että olisin joutunut muuten kotona kykkimään. Kysy näistä kaikista asioista kosmariltasi ennenkuin laitat pigmentoinnin. Hän osaa neuvoa parhaiten ja antaa oikeaa tietoa.
- soniia
Mä otatin kestopigmentoinnit ylä- ja alaluomeen ja kulmiin ollessani lomalla Thaimassa maaliskuussa ja on tosi upeat vaikka ite sanonkin. Kandee ehdottomasti ottaa, kesälläkin oli kiva kun ei ollu niin aneemisen näköinen ilman meikkiä. En tiiä mistään arpikudoksesta, mulla ei ainakaan tullu mitään ja väri on kestänyt hyvin eikä mitään ongelmia. Laittopäivän ja seur. päivän silmäluomet oli hiukan turvoksissa mut ei pahasti ja muutenkin oon tosi tyytyväinen, vettä vain valui silmät ja kirpaisi mutta mitäpä ei kauneuden eteen.. Tääl Suomessa ne on tosi kalliita mutta jos mahis niin kannattaa ehdottomasti!
- mä taas
näkyks sul selvästikin ne huulten rajat muutaman päivänkin jälkeen?aattelin vaan ettei ne kiinnitäis niin hillittömästi huomiota seuraavina päivinä..
kertoisitko vähän tarkemmin,miten hoidit niitä kotona ja miten nopeesti se tummin rajausväri
poistui semmoseks hillitymmäks,mikä ei kiinnittäis niin suurta huomiota..?en kuitenkaan
haluais näyttää ihan pelleltä seuraavina päivinä
silleen etten kehtais näyttäytyä ihmisten ilmoilla.. - soniia
mä taas kirjoitti:
näkyks sul selvästikin ne huulten rajat muutaman päivänkin jälkeen?aattelin vaan ettei ne kiinnitäis niin hillittömästi huomiota seuraavina päivinä..
kertoisitko vähän tarkemmin,miten hoidit niitä kotona ja miten nopeesti se tummin rajausväri
poistui semmoseks hillitymmäks,mikä ei kiinnittäis niin suurta huomiota..?en kuitenkaan
haluais näyttää ihan pelleltä seuraavina päivinä
silleen etten kehtais näyttäytyä ihmisten ilmoilla..mä en ottanut rajauksia huuliin kun oon sellaisessa työssä etten ehdi laittamaan huulipunaa koko ajan ja ajattelin et pelkkä rajaus vois näyttää oudolta, en tiedä.Otin vain silmäluomet ja kulmat.Ainut jota tarvi tehdä oli rasvata, sillon kesällä saattoi aurinkoakin ottaa ja uida heti seuraavana päivänä, piti vain välttää raaputtamasta ihoa mut ei se oikeestaan kutissut. Aluks tosiaan tuntui tummilta rajaukset mut pian tottui ja hiukan tosiaan haalistuukin eikä mitään herkistymis- tai arpeutumisongelmia oo ollut. Silmäluomissa mulla on mustaa ja kulmissa tummanruskeaa.
- ammattitaitoo
soniia kirjoitti:
mä en ottanut rajauksia huuliin kun oon sellaisessa työssä etten ehdi laittamaan huulipunaa koko ajan ja ajattelin et pelkkä rajaus vois näyttää oudolta, en tiedä.Otin vain silmäluomet ja kulmat.Ainut jota tarvi tehdä oli rasvata, sillon kesällä saattoi aurinkoakin ottaa ja uida heti seuraavana päivänä, piti vain välttää raaputtamasta ihoa mut ei se oikeestaan kutissut. Aluks tosiaan tuntui tummilta rajaukset mut pian tottui ja hiukan tosiaan haalistuukin eikä mitään herkistymis- tai arpeutumisongelmia oo ollut. Silmäluomissa mulla on mustaa ja kulmissa tummanruskeaa.
Jos ei ole tullit rupea se vaan kertoo et tekijä on ollut ammattitaitoinen ja edelleenkin korostan että iho on muussattu likaa jos siihen tulee rupea.jos rupea on niin se kyllä tarkoittaa ettei iho ole terve siitä kohdin siihen on jo silloin tullut arpikudosta!!!jos tämä tieto epäilyttää niin ottakaa selvää sen alan ammattilaisilta,puhelin käteen ja selvittämään!!!
- mä taas
soniia kirjoitti:
mä en ottanut rajauksia huuliin kun oon sellaisessa työssä etten ehdi laittamaan huulipunaa koko ajan ja ajattelin et pelkkä rajaus vois näyttää oudolta, en tiedä.Otin vain silmäluomet ja kulmat.Ainut jota tarvi tehdä oli rasvata, sillon kesällä saattoi aurinkoakin ottaa ja uida heti seuraavana päivänä, piti vain välttää raaputtamasta ihoa mut ei se oikeestaan kutissut. Aluks tosiaan tuntui tummilta rajaukset mut pian tottui ja hiukan tosiaan haalistuukin eikä mitään herkistymis- tai arpeutumisongelmia oo ollut. Silmäluomissa mulla on mustaa ja kulmissa tummanruskeaa.
oon kiinnostunut myös silmäluomien kestopigmentoimisesta kun mul on sen verran harvat,suorat,aika vaaleet ja lyhyet ripset.miten luonnollinen lopputulos sulle tuli ja mitä kaikkii sävyvaihtoehtoja niit on?mitä suosittelisit mun silmiin,että tulos ois mahd.luonnollinen ja huomaamaton?kiinnittäkse silmien raja huomiota paljonkin kun eioo ripsaria?
- soniia
mä taas kirjoitti:
oon kiinnostunut myös silmäluomien kestopigmentoimisesta kun mul on sen verran harvat,suorat,aika vaaleet ja lyhyet ripset.miten luonnollinen lopputulos sulle tuli ja mitä kaikkii sävyvaihtoehtoja niit on?mitä suosittelisit mun silmiin,että tulos ois mahd.luonnollinen ja huomaamaton?kiinnittäkse silmien raja huomiota paljonkin kun eioo ripsaria?
väri on mulla sinisenmusta ja ohut eikä pahannäköinen vaikkei olis meikkiä vaikka yleensä meikkaan kyllä joka päivä mut kesällä esim. rannalla oli kiva kun oli hiukan väriä ja kulmien kanssa yhdessä kokonaisuus on hyvä. En tiedä tarkalleen kuinka kauan tulee kestämään mutta on aivan samannäköinen kuin olisi itse meikannut, ero vain ettei tarvitse ja on yhtä huoliteltu aina. Mene vain rohkeasti ottamaan, sattuu kyllä jonkunverran tai enemmänkin kutittaa ja silmät valuu vettä mutta nopeasti ohi kuitenkin. Huulten rajauksia suosittelivat myös kovasti mutta en ottanut, tiedä jos vaikka vielä joskus mutten tiedä miltä näyttää kun ei oo huulipunaa. Niin ne värit suositteli ja valitsi se kosmetologi ja hyväksyin tietty. Kulmat se piirsi ensin kynällä ja yhdessä mietittiin mikä muoto on paras ja onnistui todella hyvin.
- Rosis
soniia kirjoitti:
väri on mulla sinisenmusta ja ohut eikä pahannäköinen vaikkei olis meikkiä vaikka yleensä meikkaan kyllä joka päivä mut kesällä esim. rannalla oli kiva kun oli hiukan väriä ja kulmien kanssa yhdessä kokonaisuus on hyvä. En tiedä tarkalleen kuinka kauan tulee kestämään mutta on aivan samannäköinen kuin olisi itse meikannut, ero vain ettei tarvitse ja on yhtä huoliteltu aina. Mene vain rohkeasti ottamaan, sattuu kyllä jonkunverran tai enemmänkin kutittaa ja silmät valuu vettä mutta nopeasti ohi kuitenkin. Huulten rajauksia suosittelivat myös kovasti mutta en ottanut, tiedä jos vaikka vielä joskus mutten tiedä miltä näyttää kun ei oo huulipunaa. Niin ne värit suositteli ja valitsi se kosmetologi ja hyväksyin tietty. Kulmat se piirsi ensin kynällä ja yhdessä mietittiin mikä muoto on paras ja onnistui todella hyvin.
Tää on varmaan kauhean tyhmä kysymys mutta mua kauheasti kiinnostaisi kulmien pigmentointi kun joudun värjäämään aivan vaaleita kulmakarvojani reilusti tummemmiksi vähintään kerran kuussa. Mutta miten sellaisia voi pigmentoida vai voiko? Pitääkö vaaleat karvat nyppiä kokonaan pois ja tyytyä pigmentoimalla tehtyihin viivoihin? :-)
- soniia
Rosis kirjoitti:
Tää on varmaan kauhean tyhmä kysymys mutta mua kauheasti kiinnostaisi kulmien pigmentointi kun joudun värjäämään aivan vaaleita kulmakarvojani reilusti tummemmiksi vähintään kerran kuussa. Mutta miten sellaisia voi pigmentoida vai voiko? Pitääkö vaaleat karvat nyppiä kokonaan pois ja tyytyä pigmentoimalla tehtyihin viivoihin? :-)
Mulla nypittiin vain hajanaiset karvat sen kulmaviivan ympäriltä jonka se pigmentoija suunnitteli ja itse hyväksyin. Omat karvat on siis jäljellä ja rajaus sitten niiden alla joten ei mitään ongelmaa, päinvastoin saat aina yhtä hyvännäköiset kulmat. Mä olen vaaleatukkainen ja mun kulmarajaus on sellanen ruskea eikä yhtään liian tehdyn näköinen.
- Rosis
soniia kirjoitti:
Mulla nypittiin vain hajanaiset karvat sen kulmaviivan ympäriltä jonka se pigmentoija suunnitteli ja itse hyväksyin. Omat karvat on siis jäljellä ja rajaus sitten niiden alla joten ei mitään ongelmaa, päinvastoin saat aina yhtä hyvännäköiset kulmat. Mä olen vaaleatukkainen ja mun kulmarajaus on sellanen ruskea eikä yhtään liian tehdyn näköinen.
Kiitos soniia. Mä tosin innostuin menemään pigmentointiin jo perjantaina kun pigmentoija osasi vastata mun kysymyksiin jo puhelimessa ja vaikutti muutenkin hyvin ammattitaitoiselta. Nyt on tuloksena hyvänmalliset mutta toistaiseksi erittäin luonnottoman :-) näköiset kulmat, ne on vielä niin tummat. Mutta varsinainen lopputuloshan näkyy vasta viikon parin päästä.
Ja kutina on välillä kauheaa :-)
www.v-style.fi
- kestopigmentointi
Mulla on pigmentoitu kulmat ja silmien rajaukset noin vuosi sitten. Silmien rajaukset ovat mustat ja kulmat keskiruskeat (niin kuin hiuksenikin). Mulla ei tullut erityisesti mitään rupea pigmentoituihin kohtiin, lähinnä iho oli siitä hieman karhea. Täältä perustietoja kestopigmentoinnista http://www.kestopigmentointi.net
Järjestin pigmentoinnin sillain, että menin sinne vapaapäivänä, ja myös seuraava päivä oli vapaata töistä. Sitä seuraavana päivänä "kehtasin" ihan hyvin mennä jo töihin, pigmentoinnit eivät olleet erityisen huomioo herättäviä, kulmat vaan jonkin verran liian tummat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854