Olen yh:n kanssa hynttyyt yhteen lyönyt melko pikaisella aikataululla. Ollaan vain muutama kuukaisi tapailtu ja nyt jo asutaan saman katon alla. Koen niin, että pitäisi olla jonkinlainen kiinnostus myös siihen perhe-elämään molemmilla puoliskoilla vaikka naimisissa ei ollakaan. Ei se milestäni tarkoita, että kaikenaikaa kykitään kotona, mutta kyllä se valitettavasti tarkoittaa omien menojen vähenemistä.
En tiedä mikä mättää, mutta en ole yhtään kiinnostunut tästä suhteesta. Miehellä on tosin hyvät suhteen entiseensä ja ovat tekemisissä vain lapsen takia. Muutinkohan liian pian yhteen, kun minulla ei ole hyvä olla tässä suhteessa. olen keskustellut asiasta erään toisen miehen kanssa ja meillä synkkaa tosi hyvin. Hän on parempi kuuntelija kuin oma mieheni. Monesti olen ajatellut, että syntyisiköhän tästä uudesta suhteesta joitain syvempää. Hän on tosin naimisissa tahoillaan, mutta on sanonut jättävänsä vaimonsa. Olen hyvin epätietoinen, kuinka tässä pitäisi edetä.
Muutin yhteen pikaisesti- mikä neuvoksi
2
294
Vastaukset
- Huuman jälkeen
Älä nyt riko vielä toista perhettäkin lisäksi, vaan otapa ja hanki oma asunto ja elä jonkin aikaa ilman minkäänlaista miessuhdetta.
Jospa se järkikulta palautuu ja osaat ajatella vähän järkevämmin, ei todellakaan ole syytä kantaa niitä hyntteitä kenenkään kanssa yhteen ennen kuin on edes kunnolla tutustunut toiseen ja siihen tarvitaan yli vuosi, jotta ensihuuma on haihtunut ja näkee sen todellisen elämän kantavuuden. - rgiaff
no tota ennenkuin mielikuvissasi rakennat haavekuvia muista miehistä kerro miehellesi tuntemuksistasi ja katso mitä tapahtuu. ei ole lapsille hyväksi tuollainen tuuliviiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818