Tuli hylätty työkyvyttömyyseläkepäätös, olen kuitenkin jo osa- sellaisella ja sairaus on pysynyt suht ennallaan. Nyt on kuitenkin lisänä uusi b-lausunto uudesta vaivasta joka kylläkin sivuaa tuota toista sairautta ja vaikuttaa ratkaisevasti työkykyyn.
Kannattaako valittaa vanhan pohjalta vai kokonaan uusi hakemus sisään?
Onko kokemuksia?, Nyt on siis kaksi b-lausuntoa sekä erikoislääkärin lausunto näistä sairauksista.
Valitus vai uusi hakemus?
Saako tästä tolkkua
8
405
Vastaukset
- kokemusta
Hae vaan uudestaan. Jos valitat eikä se mene läpi niin sitten menee melkein vuosikin ennenkuin ekkseneräien valitusprpsessi on saatu päätökseen.
- kokemusta
eikun keskeneräinen.. :D
- Tolkku
Näin toimitaan.
- Tolkku säilyi
Ja eläke myönnetty toukokuun alusta lähtien. Kiitos.
- Onnea vaan :)
Siis sitko sinä sitten sen eläkkeen kun teit kokonaan uuden hakemuksen uusineen b lausuntoineen?
- akie
aina uusi hakemus kunnes menee läpi
- seonepävarma
uusihakemus vaan perään. Samat asiantuntijat siellä valituksia lukee. turhaa ajanhukkaa
- eieläkeellevaantöihin
Tarkoitit varmaan, että virkailijat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ143921Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694