naistarjonta netissä

hyvin on tarjontaa

Suomi24/treffit
ikä 25-35v
status : Ei lapsia ja työtön

löyty 1 kpl ja sekin oli jo naimisissa ja etsi vain ystäviä :DDD

19

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joo

Ei väliä vaikka olis 1001kpl, ei ne kuitenkaan vastaa

• hyvin on tarjontaa

Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.

• ...
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.

:D Tällä palstalla ei ole yhtä ainoaa hyvää miestä. :D

• turha elämä

Juu, ei ne vastaa mitään vaikka siel ois miljoona niitä naisia. Korkeintaan tatuoidut ähkijät saa vastauksia.

• Äh ja puh!

Ota tatska ja ala ähkiä!

• vinkki..

Työttömyyttä ei yleensä mainosteta, vaikka oliskin työtön. Ja työttömäksi voi helposti päätyä.

• Etsit siis vain joltakin tietyltä alueelta, koska kyllä koko Suomesta löytyy noilla spekseillä äskeisen tarkistukseni mukaan 88 kpl.

Mutta siis varsinainen asiani oli se, että suurin osa työttömistä ei välttämättä halua sitä työttömyyttään deittiprofiilissa korostaa, vaan jättää ehkä mieluummin sen työssäkäynti-kohdan tyhjäksi; tällaisia on pikalaskelmani mukaan 25-35 v naisissa 1355 kpl.

• Marianne89

Miksi pitää olla työtön? Eikö se olisi vain plussaa, ettei nainen ole riippuvainen miehen rahoista?

• hyvin on tarjontaa

Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.

• Hyh hyh!

Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.

Eli luuseri.

• ätmi

Nainen mielellään elättää sua, jos olet riittävän jännittävä ähkijä.

• ..................
        Hyh hyh! kirjoitti:

Eli luuseri.

jep kuten 500 000 muutakin, vai onko jo 600 000 nykyään

• Sanoppa muuta, tarjonta ja siis nimenomaan mieleinen tarjonta tuntuu olevan olematonta. Vähänkään mielenkiintonen kun on niin asuu jossain ns. meren takana.

• niin...

Jos olisin työtön, en käyttäisi aikaani nettitreffeihin, vaan töiden etsimiseen ja hakemiseen. En ole ollut koskaan paria viikkoa kauempaa ilman ansiotyötä. Parissa viikossa ehdin kyllä sitten myös muuttaa työn perässä toiselle puolelle maata.

• 5+15

Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.

• huooooh.......
        5+15 kirjoitti:

Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.

Ihan hyvin on parisuhteeni toimineet. Aloittaja ei tainnut ihmetellä kenenkään parisuhdekelpoisuutta, vaan sitä, miksi treffeissä ei ole työttömiä, tiettyyn ikäryhmään kuuluvia naisia. Kaltaisilleni naisille syy on se, että työn etsiminen on meille työttömänä tärkeämpää kuin parisuhteen etsiminen.

• tykäri

Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?

• niin....
        tykäri kirjoitti:

Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

Missä väitin kenenkään olevan huono parisuhdemarkkinoille?

Koska en ollut tyytyväinen työttömänä, oli se työn saaminen ihan ykkösprioriteetti. En usko olevani asian suhteen mitenkään uniikki, eli on varmasti muitakin, jotka tekevät kaikkensa saadakseen työpaikan, eikä silloin jaksa miettiä parisuhteen hankkimista.

• ...
        tykäri kirjoitti:

Koska jos saat lapsia, ei sinulla ole varaa tarjota heille mukavaa elämää, vaan se jää täysin lasten äidin tehtäväksi, mikä on hankalaa, kun nainen kuitenkin haluaisi olla ainakin jonkin aikaa vauvan kanssa kotona.

Haluan oman talon ja miehen, joka pystyy maksamaan siitä puolet. Siihen ei työtön pysty. Enkä ole halukas elättämään aikuista miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe