Cheek

Marianne89

Tällä palstalla kun tuntuu tuo Cheek olevan eräänlainen "merkkihenkilö" tai ainakin siinä mielessä että aina hänen naismenestystään kadehditaan (naismenestystähän on muuten suurosalla kuuluisista muusikoista muutenkin, joten miksi jauhatte aina pelkästään Cheekistä?). No, pakko sanoa ettei musiikki iske yhtään ja ainoa hänen biisinsä josta pidän on tämä:

https://www.youtube.com/watch?v=VEqFRznSNAs

Mielestäni Cheekin itsensä osuus kuitenkin pilaa senkin biisin, vaikka melodia itsessään olisi aika mahtava ilman hänen ääntään... Samulin ääni taas yllätti, en olisi tuon radiosta kuullessani ikinä arvannut tuon olevan Edelmann. Saa kyllä mun respectit taidokkaana laulajana.

21

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

Jos olisi 80-luku Cheek pitäisi muiluttaa Neuvostoliittoon. Paskinta ikinä hiphopissa.

• ---

Cheek on jännittävä ähkijä, jolla on ulkonäköä ja karismaa. Lisäksi hän osti myös vastikään uuden jännittävän auton jota varmaan parhaillaan jännittävästi tuunailee.

Lisäksi hän on nuori, komea ja varakas ja hänellä on itsevarma olemus. Hän virnistelee leveästi, kerskuu jatkuvasti itsellään ja hänellä on tatuointeja käsivarsissa. Jos ei noilla kaikilla edellämainituilla ominaisuuksilla irtoa rasiaa niin jo on kumma.

• Marianne89

Komea? Ei omasta mielestäni. Ei toki rumakaan, mutta omaa aika tavalliset kasvonpiirteet.

• firebird
        Marianne89 kirjoitti:

Komea? Ei omasta mielestäni. Ei toki rumakaan, mutta omaa aika tavalliset kasvonpiirteet.

Ihan samaa kelasin, komea?? Olen nähnyt parempiakin, paljonkin parempia...

• mies 86
      • ....................

Kieltämättä ovat tuossa kuvassa kuin kaksi marjaa... Melkein yhtä paljon kuin tuo pitbull osuu nappiin myös tämä rotu tyypillisine ilveineen:

http://thebullybreeds.com/wp-content/uploads/2013/06/video-staffordshire-bull-terrier-puppy-to-adult.jpg

• W12 Biturbo

Cheek muuten ihan yhdentekevä tapaus mutta tuo suomelle aika paljon verotuloja kun ostaa autoja missä pelkkä veron osuus on varmaan yli 50000€
      ja vissiin taitaa myös muutenkin lahjottaa rahaa

• avutonapina

cheek on ällöttävä leuhkija

• Persikka

No, vihaajat vihaa. Who cares.

• ---

Jare meidän, joka olet Lahdessa.
      Pyhitetty olkoon sinun egosi
      Tulkoon sinun keikkasi myös stadionilla
      Niinkuin muissakin konserteissa

Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen ähkimisesi
      Ja anna meille meidän saamattomuutemme anteeksi
      Niin kuin mekin antaaksi annamme sinun listahittisi jotka korviamme ovat rikkoneet

Äläkä vie meidän naisiamme, vaan päästä meidät aisuriudesta.
      Sillä sinun on stadion, jännäauto sekä timantit ikuisesti. Aamen.

• Ilolla

Olen hyvin suomalaismielinen ja siksikin olen hyvin iloinen Cheekkiin liittyvistä asioista. Minusta hän on ihanne suomalaiseksi nykyajan mieheksi. Ansioit jokainen tietää. Peilin eteen negatiivisesti Cheekkiä törkeästi arvioivat ja kysykää itseänne silmiin katsoen, että miksi kateus iskee niin voimakkaasti. Huipulle pääsee vain pieni osa ihmisistä, oli ala mikä hyvänsä.

• Marianne89

Suomen kaltaisessa pienessä maassa huipulle pääsemiseen riittää myös, jos radiokanavat soittavat biisejäsi 24/7...

• valinta --> seuraus
        Marianne89 kirjoitti:

Suomen kaltaisessa pienessä maassa huipulle pääsemiseen riittää myös, jos radiokanavat soittavat biisejäsi 24/7...

Mistähän syystä, Marianne, radiokanavat soittavat Cheekin upeaa musiikkia? Mieti ennen kuin vastaat ja aivan realismin pohjalta eikä kateudesta käsin. Tai kuuntele Radio Deitä tai Ylen poliittisia- ja tiedeohjelmia, joissa ei kuulu ollenkaan Cheekin musiikkia. Minä kuuntelen tällaista ja suosittelen muillekkin. Itse sinä valintasi teet ja vastaat omassa psyykessäsi ärtyneisyydestä.

• Marianne89
        valinta --> seuraus kirjoitti:

Mistähän syystä, Marianne, radiokanavat soittavat Cheekin upeaa musiikkia? Mieti ennen kuin vastaat ja aivan realismin pohjalta eikä kateudesta käsin. Tai kuuntele Radio Deitä tai Ylen poliittisia- ja tiedeohjelmia, joissa ei kuulu ollenkaan Cheekin musiikkia. Minä kuuntelen tällaista ja suosittelen muillekkin. Itse sinä valintasi teet ja vastaat omassa psyykessäsi ärtyneisyydestä.

Radiokanavat soittavat mitä vaan kaupallista, ei se vielä ole peruste sille että joku olisi oikeasti hyvä/erityisen lahjakas. Toisinaan voi oikeita helmiä löytyä vähemmän kuuluisien kappaleiden ja jopa artistien joukosta. Mutta mielipiteistähän siinä loppujen lopuksi on kyse. Koska omasta mielestäni tuo ei vain ole hyvää musiikkia vaan aika yliarvostettua, en ole kateellinen. Muutenhan olisin kateellinen niille omille suosikeillenikin, jotka sattuvat olemaan menestyneitä.

• mieleiset kullakin
        Marianne89 kirjoitti:

Radiokanavat soittavat mitä vaan kaupallista, ei se vielä ole peruste sille että joku olisi oikeasti hyvä/erityisen lahjakas. Toisinaan voi oikeita helmiä löytyä vähemmän kuuluisien kappaleiden ja jopa artistien joukosta. Mutta mielipiteistähän siinä loppujen lopuksi on kyse. Koska omasta mielestäni tuo ei vain ole hyvää musiikkia vaan aika yliarvostettua, en ole kateellinen. Muutenhan olisin kateellinen niille omille suosikeillenikin, jotka sattuvat olemaan menestyneitä.

Marianne .. sinun näkökulmasta siis yliarvostettu ja et ole kade. Cheek on minun näkökulmasta huippuartisti ja en ole myöskään kade. Olen hyvin iloinen hänen menestyksestään, joka on hänen omaa ansiotaan.

• tuo samuli

on kyllä niin säälittävä ilmestys, että huh huh.

• Marianne89

Makuja on monia. Ääni on omasta mielestäni yllättävän hyvä ainakin tuossa videossa. En ole kauhean montaa kappaletta häneltä kuullut.

• samuli on iki-ihana

Olen sun kanssa samaa mieltä. Cheek kuulemma on myös meidän vanhojen tätien suosiossa. Syytä en tajua. Ei ole komea, ihan tavis ja laulutaito. No jaa. Kaikkihan sitä lausua osaa. Mutta tuossa biisissä parasta on Samuli Edelmanin laulu. Samuli se vaan komistuu vanhetessaan ja ääni on kuin hunajaa korville.

• punapeipponen

En jaksa ees kuunnella, ei kiinnosta tseekkejen hyminät. Kai noit tollassii vedetään aina vaan esille, ko ei enää kukaan voi keksii juurikaan mitään hyvää, ko kaikki sävelet o jo varattu ja varpilla on plagiointii. Mä osaan muute ihan itekkin laulaa ja oon aina osannu, mä en plagioi toisia vaan laulan ihan omal äänelläni, en ees yritä. Karaoket muutes on plagiointii. Osaaks joku laulaa niinko george ots, mä tiiän yhen joka osaa plagioida sitä.

Joo et ei tulis mieleen mennä tseekkejä kattoon, mut saattasin mennä niitä kuunteleen jotka viel viitsii olla omaperäisiä. Eikä tehtailis melkkest samanlaisii ko joku muu rahanahneudest ko kuiteskin vaan olis pelkkä pelinappula plagiointibisnekses mist o hävinny aitous jo aikapäivii sitte.

Koirat muute osaa laulaa tosi hyvi oottekos koskaan niitä kuunnelleet, kun innostuvat, nii tulee tosi pitkiä viisuja. Eikä oo plagiaatioo vaan ehtaa kamaa...vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      81
      3898
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3707
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2074
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1153
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe