HALUAN

NAIMISIIN!!!

Olen 30-kymppiä lähestyvä nainen ja en ole koskaan ollut naimisissa. Koskaan (et vois ottaa tosissaa) ykskään mies ole mua kosinnut.
Käännän kadulla päitä ja miehiä riittää. Oon tapaillut lukuisia ja yhden kanssa olin hyvinkin pitkään. Silti nimettömässä ei kimaltele mikään.
Miten naiset, (anteeksi) joilla on kamala luonne, jotka on jopa rumia ja lihavia pääsee naimisiin ja saa lapsia? Jääkö multa, joku kikka huomaamatta. Pitääkö miehiä sysätä liittoon, tekeytyä raskaaksi vai mitä?? alkaa aika loppuu ja haluaisin perheen :,(
Mikä tekee naisesta epäkelpon? Mikä saa miehet kosimaan ja mikä juoksemaan?

34

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön rutiköyhä atm

      Okei, mennäänkö naimisiin?

    • ;))

      Täällä toinen työtön ja köyhä sinkkumies. Paljonko tienaat? Jaa, että naimisiin mentäis vai?

    • sinkkumies.

      Tuletko vaimokseni rakas? Olen ihan hyvä mies?

    • 6+12

      Noniin kosijoita olisi jonoksi asti, eli vissiin sulla rima liian korkealla.

    • Ikisinkku M

      Avioehto on se taikasana jolla saat miehen naimisiin koska miehen on kuitenkin pakko ajatella sitäkin puolta kuinka käy jos nainen päättääkin lähteä nostelemaan. Yleensähän se tarkoittaa sitä että tyhjentää tilit, jättää velkaiseksi ja vie lapsen/lapset mennessään joista sitten seuraa sakkolappu 18 vuoden ajan.

    • ensimmäinen huomio

      No ainakaan et pääse naimisiin tuolla "miehiä riittää" asenteella.

    • 30x10

      30 kymppiä = 300.

    • Aloita vaikka treffailusta, siirry seurustelun kautta avoliittoon. Sitä kautta pääsee hyvällä luonteella kihloihin, naimisiin ja halutessaan jopa äidiksi. Sinä vissiin yrität hypätä suodaan deittailusta avikseen ja siihen loikkaan ei rahkeesi taida riittää.

    • Ite en oo ketään koskaan kosinut. Enkä kosiskaan ennen kuin oon asunu yhdessä ja ollu pidemmän aikaa kimpassa jonkun kaa. Sen pitää myöskin tuntua oikeelta sillon et sellanen kiva juttu ois hyvä, mut hätiköidysti sitä ei tule kuten en myöskään lapsia haluis heti.
      Nuo asiat kun ei täyty, niin mitään sillon ei tule tapahtumaan :)

    • Minua on kosittu

      mutta en halua naimisiin. Avioliiton idea on mielestäni ihan turha. Ymmärrän sen idean aikoina, kun naisen piti olla virallisesti jonkun miehen hallinnassa/huollettavana, mutta en enää vuonna 2014 Suomessa. Eikö rakkaus riitä ilman juridisia sopimuksia tai/ja papin siunausta?

      Miksi ap haluaa naimisiin? Miksi et itse kosi, jos haluat naimisiin?

      • ......

        Ei avioliiton idea ole koskaan ollut se, että nainen on miehen "hallinnassa tai huollettavana". Käytännössä se on saattanut sitä joillekin olla, jotka ovat päättäneet ottaa varakkaan miehen.


      • apapapap

        Haluan naimisiin, koska haluan jotain pysyvää ja varmaa, perheen. Ja juu koen, etten naisena voi kosia (hölmöä, mutta arvostan perinteitä). Olen sanonut suoraan kyllä ja vaatinut sormusta, mutta miehellä oli aina joku syy siirtää kosintaa. Monta vuotta meni hukkaan ja lopulta päätin pistää pisteen suhteelle.
        Tapailu ei tarkoita seksiä. Jos käy treffeillä ja tutustuu uusiin ihmisiin ei siinä ole mielestäni mitään väärää. Miten muutenkaan sitä pystyy löytämään prinssiä?

        Sanotaan, et naiset on rahan perässä.. mut miksi tässäkin puolet postauksista koskee rahaa (arvaten miesten postauksia).
        Jos mies tapaa unelimiensa naisen niin eikö hän ole riskin arvoinen?


      • "perinteet"
        apapapap kirjoitti:

        Haluan naimisiin, koska haluan jotain pysyvää ja varmaa, perheen. Ja juu koen, etten naisena voi kosia (hölmöä, mutta arvostan perinteitä). Olen sanonut suoraan kyllä ja vaatinut sormusta, mutta miehellä oli aina joku syy siirtää kosintaa. Monta vuotta meni hukkaan ja lopulta päätin pistää pisteen suhteelle.
        Tapailu ei tarkoita seksiä. Jos käy treffeillä ja tutustuu uusiin ihmisiin ei siinä ole mielestäni mitään väärää. Miten muutenkaan sitä pystyy löytämään prinssiä?

        Sanotaan, et naiset on rahan perässä.. mut miksi tässäkin puolet postauksista koskee rahaa (arvaten miesten postauksia).
        Jos mies tapaa unelimiensa naisen niin eikö hän ole riskin arvoinen?

        Kyllä minäkin arvostaisin perinteitä, jos ne perinteet olisi sellaisia, joissa minä olen edunsaajana.


      • 1+1
        apapapap kirjoitti:

        Haluan naimisiin, koska haluan jotain pysyvää ja varmaa, perheen. Ja juu koen, etten naisena voi kosia (hölmöä, mutta arvostan perinteitä). Olen sanonut suoraan kyllä ja vaatinut sormusta, mutta miehellä oli aina joku syy siirtää kosintaa. Monta vuotta meni hukkaan ja lopulta päätin pistää pisteen suhteelle.
        Tapailu ei tarkoita seksiä. Jos käy treffeillä ja tutustuu uusiin ihmisiin ei siinä ole mielestäni mitään väärää. Miten muutenkaan sitä pystyy löytämään prinssiä?

        Sanotaan, et naiset on rahan perässä.. mut miksi tässäkin puolet postauksista koskee rahaa (arvaten miesten postauksia).
        Jos mies tapaa unelimiensa naisen niin eikö hän ole riskin arvoinen?

        No mikset itse ota riskiä ja ota rahatonta miestä?


      • are you kidding me
        apapapap kirjoitti:

        Haluan naimisiin, koska haluan jotain pysyvää ja varmaa, perheen. Ja juu koen, etten naisena voi kosia (hölmöä, mutta arvostan perinteitä). Olen sanonut suoraan kyllä ja vaatinut sormusta, mutta miehellä oli aina joku syy siirtää kosintaa. Monta vuotta meni hukkaan ja lopulta päätin pistää pisteen suhteelle.
        Tapailu ei tarkoita seksiä. Jos käy treffeillä ja tutustuu uusiin ihmisiin ei siinä ole mielestäni mitään väärää. Miten muutenkaan sitä pystyy löytämään prinssiä?

        Sanotaan, et naiset on rahan perässä.. mut miksi tässäkin puolet postauksista koskee rahaa (arvaten miesten postauksia).
        Jos mies tapaa unelimiensa naisen niin eikö hän ole riskin arvoinen?

        "Haluan naimisiin, koska haluan jotain pysyvää ja varmaa"

        Puolet avioliitoista päättyy eroon eli se siitä pysyvyydestä ja varmuudesta.
        Sinkkuna oleminen sen sijaan tuo pysyvyyttä ja varmuutta.


      • Ikisinkku M
        1+1 kirjoitti:

        No mikset itse ota riskiä ja ota rahatonta miestä?

        Nainen ottaa riskejä juoksuvuosina jänäämiesten kanssa, on vain oikein ja kohtuullista että sitten kun juoksut on juostu on miehen vuoro ottaa riskit.


      • Älä pelaa ihmisillä
        apapapap kirjoitti:

        Haluan naimisiin, koska haluan jotain pysyvää ja varmaa, perheen. Ja juu koen, etten naisena voi kosia (hölmöä, mutta arvostan perinteitä). Olen sanonut suoraan kyllä ja vaatinut sormusta, mutta miehellä oli aina joku syy siirtää kosintaa. Monta vuotta meni hukkaan ja lopulta päätin pistää pisteen suhteelle.
        Tapailu ei tarkoita seksiä. Jos käy treffeillä ja tutustuu uusiin ihmisiin ei siinä ole mielestäni mitään väärää. Miten muutenkaan sitä pystyy löytämään prinssiä?

        Sanotaan, et naiset on rahan perässä.. mut miksi tässäkin puolet postauksista koskee rahaa (arvaten miesten postauksia).
        Jos mies tapaa unelimiensa naisen niin eikö hän ole riskin arvoinen?

        Riskin..tapaillut useita..Luuletko että tää on jotain pokeria
        tää on elämää eikä kenenkään elämä saa olla sun peliäs.


    • nöösi_poika

      Täältä löytyy vakituinen työpaikka ja omistusasunto.

      Koska mennään naimisiin?

      Häämatkabudjetti on 10 000 euroa. Rahat odottavat hää-säästötililläni. All cash. Olen suunnitellut matkaa Havaijille, toki matkalla on muutama välipysäys yllätyksenä ;)

      • Ikisinkku M

        Tuo oli aika kova tarjous, harkitse nyt vielä ja vähintäänkin nipistä siitä budjetista ap:n lääkäritutkimuksiin pari tonnia. Tuommoinen jo kertomansakin mukaan useita miehiä tapaillut nainen on niin iso terveysriski ettei siinä kuntokartoituksessa kannata säästellä ennen papin aamenta ettei tule isoja pettymyksiä ja terveyskin mene häiköinnin myötä.


    • itse se pitää

      En ymmärrä kosimista tai naimisiin menoa instituutiona
      ehkäpä se on vanhaaikaista mutta jos se on isnulle tärkeää niin aktiivisuutta ja oma-alotteisuutta vaan.

    • 10+11

      Tää postaus on hyvä esimerkki miksei avioliitossa ole mitään järkeä. Naiset on todellakin vain rahan perässä. Halutaan mukamas pysyvä suhde ja turvallisuutta, p*skat sanon minä, korkeintaan jos se on taloudellista turvallisuutta miehen kustannuksella. Kyllähän tässäkin näkee ettei AP:tä kiinnosta tippaakaan köyhä mies puolisoksi. Ottakaa tästä opiksi miehet, jos ette vielä ole virhettä tehneet, tai tajunneet miten salakavala huijjaus koko avioliitto on.

    • hupsista katsos

      Sanot ,että muilla on kamala luonen mutta vain sinulla on vaatimukset ja sanot muita rumiksi ja lihaviksi..Kenellä oli kamala luonne?

      • apapap

        En väitä et oon enkeli! Tottakai olen piru ja todellinen ämmä, kun sille päälle satun, mutta normaalisti hyvä ja kiltti.
        Ja mitä sitä kiertelemään. Kaikki ihmiset ei ole kauniita ja on lihavia ja on oikeasti akkoja. En halua loukata tai pahoittaa muiden mieltä, mutta se on totuus.

        Haulan vain tietää miksi miehille ei kelpa ok nainen?
        Onko vaatetyylissä jotain vikaa yms.? Onko joku naistyyppi, jonka nähdessään miehet ottaa jalat alleen?

        Tietenkin hauan,että mies on toimeentuleva ja koulutettu kuten itse olen. Ei se ole mahdoton vaatimus, jos haluaa taata lapsilleen hyvän elämän.


      • 20+2
        apapap kirjoitti:

        En väitä et oon enkeli! Tottakai olen piru ja todellinen ämmä, kun sille päälle satun, mutta normaalisti hyvä ja kiltti.
        Ja mitä sitä kiertelemään. Kaikki ihmiset ei ole kauniita ja on lihavia ja on oikeasti akkoja. En halua loukata tai pahoittaa muiden mieltä, mutta se on totuus.

        Haulan vain tietää miksi miehille ei kelpa ok nainen?
        Onko vaatetyylissä jotain vikaa yms.? Onko joku naistyyppi, jonka nähdessään miehet ottaa jalat alleen?

        Tietenkin hauan,että mies on toimeentuleva ja koulutettu kuten itse olen. Ei se ole mahdoton vaatimus, jos haluaa taata lapsilleen hyvän elämän.

        Sulta jää ne lapsetkin saamatta sitä hyvää elämää etsiessäsi, joka varmasti on hyvä asia.


      • hintalappu---
        apapap kirjoitti:

        En väitä et oon enkeli! Tottakai olen piru ja todellinen ämmä, kun sille päälle satun, mutta normaalisti hyvä ja kiltti.
        Ja mitä sitä kiertelemään. Kaikki ihmiset ei ole kauniita ja on lihavia ja on oikeasti akkoja. En halua loukata tai pahoittaa muiden mieltä, mutta se on totuus.

        Haulan vain tietää miksi miehille ei kelpa ok nainen?
        Onko vaatetyylissä jotain vikaa yms.? Onko joku naistyyppi, jonka nähdessään miehet ottaa jalat alleen?

        Tietenkin hauan,että mies on toimeentuleva ja koulutettu kuten itse olen. Ei se ole mahdoton vaatimus, jos haluaa taata lapsilleen hyvän elämän.

        Rahalla ei osteta onnea.

        http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI


      • hupsista katsos
        apapap kirjoitti:

        En väitä et oon enkeli! Tottakai olen piru ja todellinen ämmä, kun sille päälle satun, mutta normaalisti hyvä ja kiltti.
        Ja mitä sitä kiertelemään. Kaikki ihmiset ei ole kauniita ja on lihavia ja on oikeasti akkoja. En halua loukata tai pahoittaa muiden mieltä, mutta se on totuus.

        Haulan vain tietää miksi miehille ei kelpa ok nainen?
        Onko vaatetyylissä jotain vikaa yms.? Onko joku naistyyppi, jonka nähdessään miehet ottaa jalat alleen?

        Tietenkin hauan,että mies on toimeentuleva ja koulutettu kuten itse olen. Ei se ole mahdoton vaatimus, jos haluaa taata lapsilleen hyvän elämän.

        No hyvä on...Miehet eivät välitä tyyleistä tuon täytistä...Se on totuus.
        On..monenlaistakin tyyppiä..Joo siis en ole kritisoinut ajatustani rahasta
        vaikkei se itselle mikään arvo olekkaan.Voin asua luolassa tai talossa ei ole väliä. Rahaa pitää olla vain sen verran, että saa katon rakenettua jos alkaa satamaan..

        Koulutus...Tämä on aika harvoin rahaa kytkennäinen, olen itse nyt AMK:ssa koska muutakaan en keksinyt, mutta rahalla ja koulutuksella ei aina ole korrelaatiota keskenään..Mutta toki yleensä kyllä..
        Kumpikohan tuossa nyt sitten oli tärkeämpää sinulle raha vai koulutus..
        Minkälaisen miehen itsellesi halajat..Köyhän mutta koulutetun vai rikkaan mutta kouluttamattoman?


      • 19+14

      • apapap
        hupsista katsos kirjoitti:

        No hyvä on...Miehet eivät välitä tyyleistä tuon täytistä...Se on totuus.
        On..monenlaistakin tyyppiä..Joo siis en ole kritisoinut ajatustani rahasta
        vaikkei se itselle mikään arvo olekkaan.Voin asua luolassa tai talossa ei ole väliä. Rahaa pitää olla vain sen verran, että saa katon rakenettua jos alkaa satamaan..

        Koulutus...Tämä on aika harvoin rahaa kytkennäinen, olen itse nyt AMK:ssa koska muutakaan en keksinyt, mutta rahalla ja koulutuksella ei aina ole korrelaatiota keskenään..Mutta toki yleensä kyllä..
        Kumpikohan tuossa nyt sitten oli tärkeämpää sinulle raha vai koulutus..
        Minkälaisen miehen itsellesi halajat..Köyhän mutta koulutetun vai rikkaan mutta kouluttamattoman?

        EIköhän jokainen unelmoi lottovoitosta ja haluaa hienon elämän, vaikka mitä väittäis vastaan.

        Vaikea kysymys. Viimeisemmät tuttavuudet ovat olleet fiksu ja varakas, mutta tylsä ja ei mikään nero sekä köyhä, mutta äärettömän huolehtivainen ja seksuaalinen. Haluan jälkimmäisen, mutta hän vain juksaa mun kustannuksella.
        Jos olisin fiksu ottaisin ekan ja tyytyisin siihen, mutta en pysty, vaikka hän hyvä tyyppi onkin.
        Riippuu siis miten tyhmä on, jos on ihan idiootti ei siinä rahatkaan pelasta. Fiksu saattaa olla tulevaisuudessa rikas ja kouluttamaton ei voi olla ihan tyhmä, jos on rahansa tienannut.
        Arvostan koulutusta paljon, koska se kasvattaa ihmistä. Tosin tunnen kouluttamattomia ihmisiä, jotka on akateemisia fiksumpia.

        Ymmärsin tässä vuorokauden aikana, että taidan olla ihan liian nirso. Mikään ei ole mustaa ja valkoista vaan kaikki on tummaa taikka vaalean harmaata tai ihan vaan harmaata. Aina on se mutta ja jos ja ehkä :,(

        Miten nirsoudesta pääsee eroon? Haluan tyytyä vähempään..


      • 16+1
        apapap kirjoitti:

        EIköhän jokainen unelmoi lottovoitosta ja haluaa hienon elämän, vaikka mitä väittäis vastaan.

        Vaikea kysymys. Viimeisemmät tuttavuudet ovat olleet fiksu ja varakas, mutta tylsä ja ei mikään nero sekä köyhä, mutta äärettömän huolehtivainen ja seksuaalinen. Haluan jälkimmäisen, mutta hän vain juksaa mun kustannuksella.
        Jos olisin fiksu ottaisin ekan ja tyytyisin siihen, mutta en pysty, vaikka hän hyvä tyyppi onkin.
        Riippuu siis miten tyhmä on, jos on ihan idiootti ei siinä rahatkaan pelasta. Fiksu saattaa olla tulevaisuudessa rikas ja kouluttamaton ei voi olla ihan tyhmä, jos on rahansa tienannut.
        Arvostan koulutusta paljon, koska se kasvattaa ihmistä. Tosin tunnen kouluttamattomia ihmisiä, jotka on akateemisia fiksumpia.

        Ymmärsin tässä vuorokauden aikana, että taidan olla ihan liian nirso. Mikään ei ole mustaa ja valkoista vaan kaikki on tummaa taikka vaalean harmaata tai ihan vaan harmaata. Aina on se mutta ja jos ja ehkä :,(

        Miten nirsoudesta pääsee eroon? Haluan tyytyä vähempään..

        Kyllä se siitä häviää, kun ikää tulee lisää ja ulkonäkösi rupeaa rapenemaan, sitten sitä mukaa olisit valmis tyytymään kokoajan vähempään.


      • ......
        apapap kirjoitti:

        EIköhän jokainen unelmoi lottovoitosta ja haluaa hienon elämän, vaikka mitä väittäis vastaan.

        Vaikea kysymys. Viimeisemmät tuttavuudet ovat olleet fiksu ja varakas, mutta tylsä ja ei mikään nero sekä köyhä, mutta äärettömän huolehtivainen ja seksuaalinen. Haluan jälkimmäisen, mutta hän vain juksaa mun kustannuksella.
        Jos olisin fiksu ottaisin ekan ja tyytyisin siihen, mutta en pysty, vaikka hän hyvä tyyppi onkin.
        Riippuu siis miten tyhmä on, jos on ihan idiootti ei siinä rahatkaan pelasta. Fiksu saattaa olla tulevaisuudessa rikas ja kouluttamaton ei voi olla ihan tyhmä, jos on rahansa tienannut.
        Arvostan koulutusta paljon, koska se kasvattaa ihmistä. Tosin tunnen kouluttamattomia ihmisiä, jotka on akateemisia fiksumpia.

        Ymmärsin tässä vuorokauden aikana, että taidan olla ihan liian nirso. Mikään ei ole mustaa ja valkoista vaan kaikki on tummaa taikka vaalean harmaata tai ihan vaan harmaata. Aina on se mutta ja jos ja ehkä :,(

        Miten nirsoudesta pääsee eroon? Haluan tyytyä vähempään..

        Haaveileeko kaikki tai suurin osa oikeasti lottovoitosta, rikastumisesta ja "hienosta elämästä"? Entä me, jotka koemme jo nyt syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa länsimaisesta kulutuskeskeisestä elämäntavasta, lapsi- ja orjatyöllä tuotetuista hyödykkeistä, luonnon riistämisestä jne? Osa päättää elää täysin käyttämättä rahaa ja ostamatta mitään, ei kai he salaa toivo lottovoittoa, jolla ostaa "hienon elämän kulissit"? Mitä se "hieno elämä" on? Itselleni (ajattelun) vapautta ja myös vapautta kaikesta tavarasta, jota pitäisi hienoa elämää varten kerätä, raahata mukanaan ja pelätä menettävänsä.


      • apapap
        ...... kirjoitti:

        Haaveileeko kaikki tai suurin osa oikeasti lottovoitosta, rikastumisesta ja "hienosta elämästä"? Entä me, jotka koemme jo nyt syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa länsimaisesta kulutuskeskeisestä elämäntavasta, lapsi- ja orjatyöllä tuotetuista hyödykkeistä, luonnon riistämisestä jne? Osa päättää elää täysin käyttämättä rahaa ja ostamatta mitään, ei kai he salaa toivo lottovoittoa, jolla ostaa "hienon elämän kulissit"? Mitä se "hieno elämä" on? Itselleni (ajattelun) vapautta ja myös vapautta kaikesta tavarasta, jota pitäisi hienoa elämää varten kerätä, raahata mukanaan ja pelätä menettävänsä.

        PITÄISI! Koska mieti mitä sillä rahalla voisi tehdä. Eihän kukaan pakota kuluttamaan ja tuhoamaan luontoa. Voit päinvastoin perustaa jonkun hyväntekeväisyys järjestön. Suojella ja auttaa niitä, jotka apua tervitsevat. Auttaa lähimmäisiä maksamaa asuntovelat. Mielestäni on itsekästä olla toivomatta lottovoittoa.
        Itse toivon voittoa, että saan oman yrityksen pystyyn ja saan ympärillä oleville ihmisille hyvän elämän ja ehkä siinä sivussa pelastettua muutaman poloisen.


        Ja mitä tulee siihen et ajan myötä nirsous hälvenee niin nyt on ollut vain nousukausi ja pelkään, että kohta ei ole enään ketään sopivaa


    • firebird

      'Käännän kadulla päitä ja miehiä riittää', samoin ja uskon tietäväni vastauksen myös kysymykseesi, ongelma ei ole siinä mitä teet tai kuka olet, vastaus löytyy miehistä, jotkut heistä kosivat toiset ei koskaan ja päältäpäin on mahdoton sanoa kuka kosii kuka ei.

      • 18+5

        Joku tarpeeksi tyhmä, että uskoo naisen lässytykset. Ei kannata ainakaan mitään akateemista viisasta miestä yrittään, vaan mielummin jotain matalan Äo:n uran uurtaja amista.


    • sinulle paras paikka

      on panorinki, tatuoidun jyystärikarjun käsittely auttaa kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe