kuten jo otsikossa sanoin, ei miehet naisena kestäisi. Tässä mun asia!
Miehet eivät kestäisi viikkoakaan naisena
6
143
Vastaukset
- Duh:.!1#%?+
.
"kyl kestäis"
"kyl mä kärsin"
har!11
. - asia selbä
ok
Tämä on niin selvä keissi. Otsikossa ei ollut edes kysymystä, vain selvääkin selvempi toteamus.
You'll get no argument from me. :)- Nasdaq
Mielenkiintoinen väite. Tässä muuten hauskassa asetelmassa on vain yksi pieni virhe, ja se hieman suttaa kuviota.
Jos mies on nainen, hän kestää hyvin naiseutensa, sillä miestä ei ole koskaan hänessä ollutkaan, eikä hän siten tiedä miehuudestaan mitään.
Ihunaa älyjumppaa heti aamusta. Semanttinen sekasotku on omiaan avaamaan silmät.
(reps)
https://www.youtube.com/watch?v=D0V3qcQ-wbc Ai viikkoakaan? Mä en kyllä kestääsi päivääkään.
- MMies
ASEISTAKIELTÄYTJÄ JEHIKAMANTODISTAJANA
KAKOLAN RUUNAN TYTTÖNÄ VUODEN
HAUSKAA SE NAISENA OLEMINEN VAAN OLI
SAIN PARRUA PYLLYYN MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ
HAHA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560