Olen ollut kestokäyttäjä jo useamman vuoden, sillä voide on ihanan peittävä, mutta ei liian tunkkanen. Eilen käväsin kosmetiikkaosastolla ostelemassa uutta, kun vanha alkoi loppua. Eka pelkäsin, ettei kaupassa ole sitä, mut sit löysinkin uudistuneen tuubin. No, en siitä niin välittänyt,sillä ihan sama missä putkilossa voide on.
Aamulla huomasin heti kun levittelin sitä iholle, että se ei enää ollut samanlaista ku ennen. Ohitin kuitenkin harmistuksen, sillä voide peittää hyvin.
Sitten tulikin ongelma, kun olin laittamassa puuteria..:( Tämäkin samaa Rimmelin Stay Mattea) Puuteria oli vaikea laittaa, ku iho oli niin kostean tuntunen ja puuterivippakin oli sit ällön tuntunen.
Nyt mua harmittaa vietävsti, ku hyvä meikkivoide on pilattu!!!! Iholla oli koko päivän semmonen kostea tuntu. :/
Mitä voi tehdä, että ton puuterin sais laitettua? Mä tarvin sitä kumminki, kun iho on ajan myötä kärsinyt. On joskus näppylöitä ja couberosa on lisääntynyt.
Rimmelin päivävoiteesta...
stay matte
1
56
Vastaukset
- Rimmelin Stay Matte
Perun eilisen kirjoitukseni. Tajusin tänä aamuna laittaa voidetta vähän nuuemmin, niin eipä enää olut märän tuntuinen ja puuterikin levittyi hyvin. Tulee olemaan muutes riittoisa putkilo, kun sitä tarvii laittaa niin vähän. Kumminski se peittää erinomaisesti ihon virheet. Vitsi, että mä oon tästä iloinen. Niin juu..senkin huomasin, ettei mun tartte töissä olla koko ajan laittelemassa puuteria ja korjaamassa meikkiä, ku iho pysyi ihanan kiillottomana. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1782122
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141234Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 43949
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805