Mistä naisia löytää?

nuo

En vain osaa etsiä naisia. Olen sosiaalisesti lahjakas ja saan ihmiset nauramaan, joten toivoani en menetä, mutta minun on vain vaikea keksiä mistä naisia löytää.
En juo alkoholia, enkä viihdy bilemestoissa, sillä en koe päätöntä pomppimista teknon tahtiin, täyteen ängettyä huonetta tai pintaliitoa mielekkäänä ajanviettona. Tämä rajaa valitettavan suuren osan naisten löytämismahdollisuuksista pois.
Olen miettinyt jotain harrastusta. Missä harrastuksessa olisi kenties nättejä 18-20 vuotiaita naisia?
Muita paikkoja, joista naisia voisi kenties löytää?

11

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tee mitään

      Odota kotona vaan tietokoneen äärellä niin naiset tulee sun oven taakse hakemaan sua.

      • gedger

        Voi olla hyvinkin mahdollista jos on komea ja iskee nettitreffeistä naisen, joka tulee luoksesi kahville.


    • Vinkki.

      Suomi naisia ei voi mennä kadulla jututtamaan kun voit saada syytteen ahdisteusta
      Kannattaa hakeutua johonkin yhditystoimintaan tai kesälläkin on festareita niin hakeudu töihin festareille jossa on paljon vapaaehtoisia naisia töissä lippuja myymässä tai makkara kojulla.

      Itse olin monta vuotta festareita järkkäämässä ja tapasin paljon naisia ja siten myös löysin tyttöystävän. Jos nyt asut vaikka hesassa tai turussa niin kysyt ruisrocista töitä tai hesassakin on paljon tapahtumia josta voi töitä kysellä. Toki ne tapahtumat on kesällä vasta.

      • Plzzz

        Löytyykö stadistakin?


    • pUUUjalka

      No eihän naisia mistään löydä unohda...Vai festareille no ei kiinnosta ja mikä takuu festareilla on.

    • mies..

      Mulla on työpaikalla omassa ns työryhmässä vähintään 3 söpöä naista joista olen kiinnostunut, jos en saa keneltäkään vastakaikua niin sitten kyllä masennun :(

    • shark mac

      Jos oikeasti haluaisit naista, lähtisit baareihin. Ne ovat helpoin paikka. Etenkin kun olet sosiaalinen. Voit mennä baariin vasta klo 1 ja tehdä illan mitä haluat.

      olen kyllä iskenyt naista puistossa ja bussin penkiltä. ja esittää täytyy. ole oma itsesi jos haluat jatkaa yksin. nairat t aminen on tärkeää. eri naiset viehättyvät eri asioista. kännissä oleva nainen ei ole pahoillaan jos olet humalassa.

    • sinkkupitkään

      Mäkin olen sinkku ollut pitkään Tässä on yksi jos kelpaa? Mäkin juon jarvoin puolet.En polta tupakkaa.

    • löytnee

      Kirjastot, harrastukset, kahvilat, oppilaitokset.

      • 11+2

        tekeekö joku aloitteita kirjastossa? kirjasto mainitaan usein mutta vaikea uskoa että siellä hyssyttelypaikassa hirveästi juteltaisiin


    • e-3456

      Aloita valmentamaan nuorten naisten jalkapallojoukkuetta, ja valitset sieltä pari parasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe