Jotain juttua noilla ollut keskenään, siis seksuaalista. Mutta Cheek torjuu nykyään. Kuunnelkaapa oon pyrkiny vähentään krtsi, siis se " oon pyrkiny vähentään" sointuuko vähän samoin kuin "sä saat mun levikset repeemään". Onko cheeks joskus puhunut sabotagella etelää, mutta ei maistukkaan enää?
Cheek ja Sabotage
7
216
Vastaukset
No hyi molemmat :( mut toisaalta evvk ...mut mites JVG ja Anna Abreun väsäämä kertsi " meil on kasvomaalit ja karnevaalit" niinku täst riimittelyn kukkasista huooooh
- Kadds
Anna Abreu pääsi lopulta kaikkien vuosien jälkeen ihan itse edes minimaalisesti osalliseksi biisin teossa, eli kirjoittamaan omat lyriikkansa tuohon kertosäkeeseen. Ja sitten sieltä tuli "meillä on kasvomaalit ja karnevaalit ja billeet."
Ymmärsin välittömästi, miksi Annaa ei ole aikaismmin pahemmin päästetty osalliseksi biisien tekemiseen. Mutta cheekkihän on homo. Hän on saanut nimensä poskihoidosta.
- Näin on
chemtrails ... näetkö toiveunta? Unet kertovat omasta psyykkeen tilasta.
- sdsad
No onko cheek sinusta miehekäs mies?
- Näin on
sdsad
Miehekäs mies?
Sanoisin, että nuorekkaan suomalaisen miehen ulkonäkö hänellä on. Hyvä, ettei hän ole suttuinen, riihen ovesta revityn näköinen. Silmät ovat kyllä erityisen kauniit ja katse miellyttävä. Esiintymistilanteessa hänen liikehdintänsä on kyllä poikkeuksellista suomalaiselle miehelle ja siitä hän saa minulta enemmän kuin täydet pinnat.
Teot ovat Cheekillä supermiehekkäät. Jokainen tietää hänen ansionsa.
Minä olen miettinyt joidenkin ihmisten motivaatiota heidän arvostellessaan Cheekin ulkonäköä. Ja toisaalta ... en kyllä fanita häntä vain ulkonäön vuoksi vaan näen hänet julkisessa ammatissa olevana lahjakkaana ihmisenä.
Mikä sinulla häiritsee hänen ulkonäössään? - Näin on
Näin on kirjoitti:
sdsad
Miehekäs mies?
Sanoisin, että nuorekkaan suomalaisen miehen ulkonäkö hänellä on. Hyvä, ettei hän ole suttuinen, riihen ovesta revityn näköinen. Silmät ovat kyllä erityisen kauniit ja katse miellyttävä. Esiintymistilanteessa hänen liikehdintänsä on kyllä poikkeuksellista suomalaiselle miehelle ja siitä hän saa minulta enemmän kuin täydet pinnat.
Teot ovat Cheekillä supermiehekkäät. Jokainen tietää hänen ansionsa.
Minä olen miettinyt joidenkin ihmisten motivaatiota heidän arvostellessaan Cheekin ulkonäköä. Ja toisaalta ... en kyllä fanita häntä vain ulkonäön vuoksi vaan näen hänet julkisessa ammatissa olevana lahjakkaana ihmisenä.
Mikä sinulla häiritsee hänen ulkonäössään?Jatkan vielä hieman.
Mikä sinua häiritsee tässä miehekkyysasiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913416Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729731Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208046Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396770Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243335Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy211635En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184