Cheek ja Sabotage

ihhiyviyhyh

Jotain juttua noilla ollut keskenään, siis seksuaalista. Mutta Cheek torjuu nykyään. Kuunnelkaapa oon pyrkiny vähentään krtsi, siis se " oon pyrkiny vähentään" sointuuko vähän samoin kuin "sä saat mun levikset repeemään". Onko cheeks joskus puhunut sabotagella etelää, mutta ei maistukkaan enää?

7

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hyi molemmat :( mut toisaalta evvk ...mut mites JVG ja Anna Abreun väsäämä kertsi " meil on kasvomaalit ja karnevaalit" niinku täst riimittelyn kukkasista huooooh

• Kadds

Anna Abreu pääsi lopulta kaikkien vuosien jälkeen ihan itse edes minimaalisesti osalliseksi biisin teossa, eli kirjoittamaan omat lyriikkansa tuohon kertosäkeeseen. Ja sitten sieltä tuli "meillä on kasvomaalit ja karnevaalit ja billeet."

Ymmärsin välittömästi, miksi Annaa ei ole aikaismmin pahemmin päästetty osalliseksi biisien tekemiseen.

• Mutta cheekkihän on homo. Hän on saanut nimensä poskihoidosta.

• Näin on

chemtrails ... näetkö toiveunta? Unet kertovat omasta psyykkeen tilasta.

• sdsad

No onko cheek sinusta miehekäs mies?

• Näin on

sdsad

Miehekäs mies?
        Sanoisin, että nuorekkaan suomalaisen miehen ulkonäkö hänellä on. Hyvä, ettei hän ole suttuinen, riihen ovesta revityn näköinen. Silmät ovat kyllä erityisen kauniit ja katse miellyttävä. Esiintymistilanteessa hänen liikehdintänsä on kyllä poikkeuksellista suomalaiselle miehelle ja siitä hän saa minulta enemmän kuin täydet pinnat.
        Teot ovat Cheekillä supermiehekkäät. Jokainen tietää hänen ansionsa.
        Minä olen miettinyt joidenkin ihmisten motivaatiota heidän arvostellessaan Cheekin ulkonäköä. Ja toisaalta ... en kyllä fanita häntä vain ulkonäön vuoksi vaan näen hänet julkisessa ammatissa olevana lahjakkaana ihmisenä.
        Mikä sinulla häiritsee hänen ulkonäössään?

• Näin on
        Näin on kirjoitti:

sdsad

Miehekäs mies?
        Sanoisin, että nuorekkaan suomalaisen miehen ulkonäkö hänellä on. Hyvä, ettei hän ole suttuinen, riihen ovesta revityn näköinen. Silmät ovat kyllä erityisen kauniit ja katse miellyttävä. Esiintymistilanteessa hänen liikehdintänsä on kyllä poikkeuksellista suomalaiselle miehelle ja siitä hän saa minulta enemmän kuin täydet pinnat.
        Teot ovat Cheekillä supermiehekkäät. Jokainen tietää hänen ansionsa.
        Minä olen miettinyt joidenkin ihmisten motivaatiota heidän arvostellessaan Cheekin ulkonäköä. Ja toisaalta ... en kyllä fanita häntä vain ulkonäön vuoksi vaan näen hänet julkisessa ammatissa olevana lahjakkaana ihmisenä.
        Mikä sinulla häiritsee hänen ulkonäössään?

Jatkan vielä hieman.
        Mikä sinua häiritsee tässä miehekkyysasiassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe