Jotain juttua noilla ollut keskenään, siis seksuaalista. Mutta Cheek torjuu nykyään. Kuunnelkaapa oon pyrkiny vähentään krtsi, siis se " oon pyrkiny vähentään" sointuuko vähän samoin kuin "sä saat mun levikset repeemään". Onko cheeks joskus puhunut sabotagella etelää, mutta ei maistukkaan enää?
Cheek ja Sabotage
7
204
Vastaukset
No hyi molemmat :( mut toisaalta evvk ...mut mites JVG ja Anna Abreun väsäämä kertsi " meil on kasvomaalit ja karnevaalit" niinku täst riimittelyn kukkasista huooooh
- Kadds
Anna Abreu pääsi lopulta kaikkien vuosien jälkeen ihan itse edes minimaalisesti osalliseksi biisin teossa, eli kirjoittamaan omat lyriikkansa tuohon kertosäkeeseen. Ja sitten sieltä tuli "meillä on kasvomaalit ja karnevaalit ja billeet."
Ymmärsin välittömästi, miksi Annaa ei ole aikaismmin pahemmin päästetty osalliseksi biisien tekemiseen. Mutta cheekkihän on homo. Hän on saanut nimensä poskihoidosta.
- Näin on
chemtrails ... näetkö toiveunta? Unet kertovat omasta psyykkeen tilasta.
- sdsad
No onko cheek sinusta miehekäs mies?
- Näin on
sdsad
Miehekäs mies?
Sanoisin, että nuorekkaan suomalaisen miehen ulkonäkö hänellä on. Hyvä, ettei hän ole suttuinen, riihen ovesta revityn näköinen. Silmät ovat kyllä erityisen kauniit ja katse miellyttävä. Esiintymistilanteessa hänen liikehdintänsä on kyllä poikkeuksellista suomalaiselle miehelle ja siitä hän saa minulta enemmän kuin täydet pinnat.
Teot ovat Cheekillä supermiehekkäät. Jokainen tietää hänen ansionsa.
Minä olen miettinyt joidenkin ihmisten motivaatiota heidän arvostellessaan Cheekin ulkonäköä. Ja toisaalta ... en kyllä fanita häntä vain ulkonäön vuoksi vaan näen hänet julkisessa ammatissa olevana lahjakkaana ihmisenä.
Mikä sinulla häiritsee hänen ulkonäössään? - Näin on
Näin on kirjoitti:
sdsad
Miehekäs mies?
Sanoisin, että nuorekkaan suomalaisen miehen ulkonäkö hänellä on. Hyvä, ettei hän ole suttuinen, riihen ovesta revityn näköinen. Silmät ovat kyllä erityisen kauniit ja katse miellyttävä. Esiintymistilanteessa hänen liikehdintänsä on kyllä poikkeuksellista suomalaiselle miehelle ja siitä hän saa minulta enemmän kuin täydet pinnat.
Teot ovat Cheekillä supermiehekkäät. Jokainen tietää hänen ansionsa.
Minä olen miettinyt joidenkin ihmisten motivaatiota heidän arvostellessaan Cheekin ulkonäköä. Ja toisaalta ... en kyllä fanita häntä vain ulkonäön vuoksi vaan näen hänet julkisessa ammatissa olevana lahjakkaana ihmisenä.
Mikä sinulla häiritsee hänen ulkonäössään?Jatkan vielä hieman.
Mikä sinua häiritsee tässä miehekkyysasiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653