Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hei kertokaas hyviä meikkivoiteita!!!

meikkipissis

Olisin pian ostamas uutta meikkivoidetta kun maybellinen dream matte mousse oli lievästi sanottuna pettymys. Niin jotain markettimeikkivoidetta ja mul on aika kuiva ja vaalee iho. Kertokaa henkilökohtasia suosikkeja ;)

5

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkään.........

      Olen tehnytkin aloituksen tästä, mutta Rimmelin Stay Matte meikkivoide käy sulle todella hyvin, sillä siellä on myös vaalealle iholle sopiva väri. Itse ostan 001 Ivory. Se on ainoo värivoide, joka on sopinu just mun iholle. Kokeile, niin et pety takuulla. :)

    • bbbbbbbbbb

      garnierin bb voiteet on hyviä, ei tuki ihohuokosia ja lähtee helposti pelkällä vedellä mutta kestää kumminkin koko päivän helposti

    • meikkipissis

      Hei kiitti molemmille :)

    • Savetski

      Lähes Joe Blascon tasoinen, mutta huomattavasti halvempi sarja Grimas, teatterimeikkisarja, myydään esim. Aprilli- ja Punanaamio -kaupoissa. Tosi peittävä meikkivoide alle kympillä, samoin meikkivoiteen ja puuterin yhdistelmä. Huulipunat loistavia! Ihmettelen, kun on niin tuntematon sarja, ite oon jääny täysin koukkuun.

    • Meikkitaiteilija

      Bourjois Healthy Mix:iä ehdottaisin, mutta jos on kovin vaalea iho niin tarpeeksi vaaleaa sävyä ei välttämättä löydä. Healthy Mix Serum meikkivoiteessa sävyt ovat vaaleampia, mutta Serum versio ei ole yhtä peittävä, kuin tavallinen Healthy Mix.
      Toinen erittäin hyvä meikkivoide on L'Oreal True Match ja siitä löytyy kyllä sävy ihan jokaiselle. L'Oreal käyttää meikkivoiteissa merkkejä W,N ja C. W on keltapohjainen ja sopii lämpimänsävyiselle iholle, C on punapohjainen ja sopii täten viileänsävyiselle iholle, N on neutraali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe