eihän sillä mitään väliä ole jos on hieman pyöree ja sinut sen asian kanssa! oon 158cm ja painan 58kg ja oon kyl pyöree ja sillee mut ei se mua haittaa, olen kaunis omasta mielestä eikä mua todellakaan kiinnosta ruveta laihduttaa ja treenaa jotta näyttäisin "täydelliseltä", oon täydellinen just tällasena pyöreenä pyllerönä ja aina kun muistaa hymyillä niin se on sitä oikeeta kauneutta eikä mikään langan laihuus :) rakastakaa omia kehojanne just sellasinaan
ei läskillä väliä
fatandhappy
1
119
Vastaukset
- ★●○•º
En minä ainakaan läski ollut kun painoin 58kg ja olen 159cm. Nyt tosin painan 52kg ja olen hoikka.
Lihakset painaa enemmän kuin rasva eli ei painolla väliä, jos ei ole liikaa rasvaa.
Minulle tuli kevyempi olo kun painoni tippui, tosin lihava en ollut. En olisi uskonut kuinka upeat vaatteet sopii minulle ja kehuja tippuu naisilta että miehiltä. Ennen en kelpuuttanut mekkoja yms. ollenkaan, mutta nyt heitän tunikan ylleni, jos lähden juhliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666020- 1315353
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4493258Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1031645Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731237- 301069
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869