kenkäfriikki

shoess<3

oon siis ihan hulluna kenkiin ja jos näen jotkut ihanat niin aivan pakko ostaa oli hinta mikä tahansa VAIKKA tiedän etten tule käyttämään niitä kenkiä kuin kerran tai kaks elämässäni, omistan 26 eri kenkäparia! never enough...
onks kellään muulla tällasta pakkomiellettä? (erityisesti korkokenkiä kohtaan)

10

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sneakers <3

Ei oikeastaan... mulla on vaan yli 100 paria tennareita...

• kenkäfriikkejä

Nou hätä.Normaalia.Naisella ei voi olla liikaa kenkiä:).Vaimolla yli 100 paria korkkareita ja korkosaappaita.Ollaan friikkejä molemmat,suurin osa mun ostamia.Pidän siitä kun hän nauttiia kengistä jotka olen hänelle ostanut.Joskus saatan ostaa/tilata yllärinä hänelle kengät ja nautin siitä kun hän avaa ja sovittaa uudet saappaat;9.

• Normaali kenkämäärä

Aika vähän aloittajalla on kenkiä, jos aina jos näkee ihanat kengät on pakko ostaa. Ehkä laitat niitä myös kierrätykseen tai sitten makusi on todella vaativa(ehkä onneksi). Sitten kun kenkäpareja alkaa olla sata tai enemmän, kannattaa jo huolestua. Noin pienellä määrällä mahdut vielä aivan normaaliuden rajoihin, etkä voi vielä nimittää itseäsi kenkäfriikiksi.

• Highheels09

Mä olen kans kenkäfriikki, etenkin korkkarifriikki. Aina, kun näen kaupassa alennusmyynnissä hienot korkkarit, niin tulee pakkomielle ostaa ne. Pikkanen haaste on, kun jalan koko on 41. Vaatekaapin perukoille on kertynyt jo sellainen 100 parin kokoelma. Ja niille ei juurikaan löydy käyttöä. Ai miksi? No olen mies.

• Mies minäkin

Itse nimittäisin itseäni kenkäfriikiksi, vaikka omistan taatusti alle kymmenen kenkäparia. Miksikö? No minä taas tykkään katsella ihania kenkiä naisten jaloissa. Nautin suunnattomasti nähdessäni asukokonaisuuksia, joissa kengät tulevat kauniisti esille. Joskus näitä visuaalisia täydellisyyksiä löytyy aivan tavallisista tennaritytöistä. Toisinaan taasen keski- ikäisistä naisista saappaissaan tai korkkareissaan.

• heelsit

Aika aloittelijalta kuulostaa vielä tuolla määrällä. Itselläni on korollisia (10cm tai yli) kenkiä reilusti yli sata paria ja luulen, että nykyään jo ehkä 150. Viikonloppuna tilasin taas uudet odottamaan hotelliin saapumistani sinne viikon kuluttua.

• shoess<3

muttakun kaikki kengät mitä ostan ja mistä tykkään maksaa toista sataa euroa....... Siksi mietiskelen että onko normaalia ostaa niin kalliita kenkiä vaikka tiedän että en koskaan käytä

• heelsit

Ei kovin kummoisia kenkiä saa hintaluokassa 100-200. Hyvät perusavokkaat maksaa Suomessa helposti 200-300. Jos kyseessä on nilkkuri tai saapas tahi jotenkin koristeltu kenkä, niin sitten vielä enemmän. Kalliimman luokan merkkiavokas maksaa noin 500. Alennusprosentitkin Suomessa ovat niin surkeita, ettei viitsi edes mainita. Parempi ostaa kaikki vaan ulkomailta. Muutenkin täällä korot ovat yleensä liian matalia.

• pimatsuuu

jep, ulkomailta kannattaa ostaa. Ostin kerran aivan ihanat ed hardyn korallin väriset korkkarit jossa on tiikeri

• Korkkarit kunniaan!

Korkokenkiin ja saappaisiin tykästyneet tytöt/naiset on pop, ei munkaan mielestä naisella voi olla liikaa kenkiä, vaikka olen mies. Sitten vaan erillinen kenkähuone niille jos ei mahdu muualle. Käyttäkää vaan ihmeessä naiset korkokenkiä se on kaunista katseltavaa, mutta älkää tuhotko jalkojanne :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe