Tää nyt saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kun latasin tuon spotifyn sovelluksen kännykkään, niin en pysty kuuntelemaan biisejä suoraan kun olen ne löytänyt vaan pitää joko mennä johonkin sen artistin albumiin tai lisätä se soittolistaan, ja silloinkin en voi kuunnella juuri SITÄ kappaletta vaan on pakko laittaa "shuffle play", että saan jotain musiikkia kuulumaan. Se soittaa vaan jonkun random biisin siitä soittolistasta, ja että pääsee seuraavaan biisiin niin on pakko kuunnella sen hetkinen kappale loppuun. Enkö vain osaa käyttää sitä vai onko tässä jokin vika?
Spotifyn käytöstä
kertokaa tietäväiset
1
119
Vastaukset
- asfg
Sinulla täytyy olla Spotify premium, että voit käyttää kännykkäsovellusta normaalisti. Ilmaisversiossa on käytössä vain tuo shuffle-toiminto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089