Mies totesi mun rinnoista saunassa: "mukavat löllykät". Tottahan se on, mutta suutuin silti. Olisikohan se kiva jos toteaisin hänen vehkeestään:"ihana tumppi".
Vastaukset 4
- pamg
No testaa miten reagoi kun joutuu itse kuulemaan totuuksia... itse kyllä vastaisin samalla mitalla, vaikka se ehkä saattaisi olla jollain tavalla lapsellista, mutta saattaisipa tajuta miten typeriä kommentteja itse viljelee...
- kaapio
Löllykät nyt ei ole mitenkään negatiivinen termi tisseille. Eri asia jos olisi sanonut "ihanat hyttysenpistot" tai "ihanat kärpäslätkät, nuo kuulostaisi lähinnä sarkasmilta.
- testi testi testi
saahan sitä olla sika mutta jos se vie naiselta ylpeyden niin haluaako nainen sellaista miestä, siinä testiä molemmille....
- kommentoitu
Älä sure. Moni mies on kadotanut rakkaansa typerillä kommeneillaan. Eikä oikeastaan koske pelkästään parisuhdettaa vaan myös kaverit menettävät toisiaan idioottimisilla kommentoinneilla.
Kuka jaksaa kuunnella pari- tai kaverisuhteessa ainaisia kommentointeja siitä sun perseestä tai tisseistä tai naamasta, lihavuudesta, laihuudesta, rypyistä, vaatteista, hiuksista, lista on loputon.
Todellakin kyllästyttää. Luulevat auttavansa vaikka vain pahentavat tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801239
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151036En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61980- 65878
- 60760
- 59754
- 62681
- 69662
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24660Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39628- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36545- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 41473
- 40467