Ihmettelin, onko joku bändi saanut soittoluvan lähistölle, sen verran paljon oli autoja tien poskessa.
Naapurissa oli talo näytillä. Hintapyyntö yli 600 000 e vanhasta rintsikasta, mutta sijainti mahtava.
Rommausta täytynee hieman odotella.
Eipä tulisi itse mieleenkään myydä tätä aarretta. Kohta laitetaan parasta lihaa grilliin, juodaan hieman konjamiinia ja laitetaan sitten kiukaan pesään tuli.
Kuinkas katupölyn seassa hurisee, joko ilmastonmuutos on vienyt Suomesta vedet, kun kuivaharjaavat katuja?
Romahtavatko ok-talojen hinnat
8
74
Vastaukset
- ja soitto soi...
Soittolupa 24/7 ok-taloissa. Ei tarvi naapureilta kysellä, mihin aikaan on hiljaisuus, koska oma tupa oma lupa. Omassa talossa saa soittaa vaikka keskellä yötä. Jos se häiritsee naapureita, naapuri voi:
-Ostaa korvatulpat.
-Lisätä taloonsa äänieristettä.
-Muuttaa muualle.
-Hyväksyä kohtalonsa.- Näinon
Ei hätää, ei soittaminen häiritse naapuritalon asukkaita.
Toisin on kasarmilla, jossa naapuri asuu 15 cm päässä omasta kämpästä. - ja soitto soi...
Näinon kirjoitti:
Ei hätää, ei soittaminen häiritse naapuritalon asukkaita.
Toisin on kasarmilla, jossa naapuri asuu 15 cm päässä omasta kämpästä.En puhunut nyt mistään 69 euron pakettistereoiden soittamisesta vaan bändin soittamisesta autotallissa isoilla vahvistimilla. Se kyllä voi häiritä naapureita, varsinkin yöllä, mutta se on naapurin ongelma.
ja soitto soi... kirjoitti:
En puhunut nyt mistään 69 euron pakettistereoiden soittamisesta vaan bändin soittamisesta autotallissa isoilla vahvistimilla. Se kyllä voi häiritä naapureita, varsinkin yöllä, mutta se on naapurin ongelma.
No ei, vaan se on soittajan/soitattajan ongelma. Järjestyslaki pätee omakotitalo-alueillakin.
- ja soitto soi...
Välittäjä_LKV kirjoitti:
No ei, vaan se on soittajan/soitattajan ongelma. Järjestyslaki pätee omakotitalo-alueillakin.
Niin pätee, mutta seurauksena on korkeintaan pieni sakko, ja poliisin kirjoittamia sakkoja ei tarvi/voi istua. Häätö ei tule ok-talosta kuuloonkaan, teki mitä tahansa, kunhan tekee sen omalla reviirillään.
- ok-paroni
ja soitto soi... kirjoitti:
Niin pätee, mutta seurauksena on korkeintaan pieni sakko, ja poliisin kirjoittamia sakkoja ei tarvi/voi istua. Häätö ei tule ok-talosta kuuloonkaan, teki mitä tahansa, kunhan tekee sen omalla reviirillään.
Kasarmilaiset aina miettivät minkä rangaistuksen voi mistäkin saada. Kertoo paljon kopperoelämästä betoniviidakossa.
Ok-alueilla ollaan ihan ihmisiksi ilman mitään sanktioita.
- omasta vuokralle
Aivan samoja asioita voi tehdä vuokra omakotitalossa. Mukavaa on myös kun jotain hajoaa tai täytyy vaihtaa uuteen niin soitto vuokraisännälle ja se hoitaa asiat. Voi elää vielä paljon huolettomammin ja vapaammin kuin omassa asuvat joiden pitää aina maksaa kaikki itse.
- Luki.
Ai että kö romahtaako?
NÄYTTÄMÖ ON VAIHTUMASSA.
Voi tässä olla nyt ihan sekasin koko suomi,Jyrki Katainen ilmoitti julkisesti poistuvansa poliittikkan areenalta,eli toisin sanoin se älysi sen itse.
Tilannehan on se että näkee mitä edessä on,loputon taantuma jota jyrki ei kyenyt niskalenkkillä ottamaan haltuun vaikka niin uhosikin,oikein vero rahoja syyti kaikkialle viime hetkillä paniikissa.
Nyt se on sitten ohi ja tiedämme suomen luisuvan lamaan,koska kukaan ei lähde varsinkin Kataisen tyylinen jos näkyvissä olisi hyvät ja noususuhdanteen ajat.
Loputon suo edessä,tässä voi käydä niinkin ettei kohta Jutta Urpilaistakaan näy,on tämä sen verran painunut suohon ettei nousua ole.Katainen teki kaikille selväksi ettei tätä jaksa erkkikään.
Miten nyt sitten käy kaikille?
Etenkin niille joilla on hel-vetin moinen velka ja asuvat maalla sote uudistuksien myllertävällä kentällä.
HEL,VETTI ON IRTI .
Meidän maa on ku-sessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490