Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lumene natural code meikkivoide?

+++++???+??

Onko jollakin kokemusta kyseisestä meikkivoiteesta.Jos viitsisitte pienen tynkäistä arvostelua laittaa kiitos

4

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • staymatte

      Tykkäsin meikkivoiteesta, mutta rimmelin stay matte on kyllä mielestäni parempi :)

      • ...

        Itse en tykkää rimmelin meikkivoiteesta yhtään


      • mustaaglitteriä

        Tarkoitatko sitä beigessä tuubissa olevaa Stay Matte- meikkivoidetta vai sitä Stay matte vaahtomeikkivoidetta?

        Mielestäni tuo Stay matte on tosi huono meikkivoide, jos tarkoitat sitä beigessä tuubissa olevaa. Ostin joskus alennuksesta ja voin sanoa, että Stay matte on surkein meikkivoide mitä olen koskaan kokeillut.
        Vaaleinkin sävy on liian tumma ja oranssi.(vaikken ole mikään yybervaalea) Meikkivoide ei myöskään levittynyt hyvin ja alkoi "kuoriutua" ihosta jo muutaman tunnin jälkeen, vaikka olin kiinnittänyt meikkivoiteen puuterilla. Ja mattapinnasta ei tietoakaan, vaikka voiteen nimi antaa niin olettaa. Ja mielestäni pakkaus on varsin tylsä, mutta tämä lienee makuasia :)
        Rimmelin Stay Matte puuteri on hintaansa nähden laadukas, mutta Stay Matte meikkivoide oli kyllä pettymys!

        Oon kokeillut Natural Code meikkivoidetta yhden näytepakkauksen, ja mielestäni se on ihan ok- tuote. Ei kovin peittävää, sopii jos iho on koht hyvässä kunnossa.Mielestäni vaatii päälle kevyen puuteroinnin. Sävyjä on hyvin ihan vaaleillekin, kun kaupassa kävin katselemassa, eikä ole kovin kalliskaan.


    • hyvääon

      oon käyttäny sitä jo kauan ´ja heti ihastuin, tosi joskus sekotan sitä toisen vähän peittävämmän kanssa, mut jollei kauheeta aknee ole niin kannatan! oon aina tykänny paljon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe