Onko jollakin kokemusta kyseisestä meikkivoiteesta.Jos viitsisitte pienen tynkäistä arvostelua laittaa kiitos
lumene natural code meikkivoide?
4
331
Vastaukset
- staymatte
Tykkäsin meikkivoiteesta, mutta rimmelin stay matte on kyllä mielestäni parempi :)
- ...
Itse en tykkää rimmelin meikkivoiteesta yhtään
- mustaaglitteriä
Tarkoitatko sitä beigessä tuubissa olevaa Stay Matte- meikkivoidetta vai sitä Stay matte vaahtomeikkivoidetta?
Mielestäni tuo Stay matte on tosi huono meikkivoide, jos tarkoitat sitä beigessä tuubissa olevaa. Ostin joskus alennuksesta ja voin sanoa, että Stay matte on surkein meikkivoide mitä olen koskaan kokeillut.
Vaaleinkin sävy on liian tumma ja oranssi.(vaikken ole mikään yybervaalea) Meikkivoide ei myöskään levittynyt hyvin ja alkoi "kuoriutua" ihosta jo muutaman tunnin jälkeen, vaikka olin kiinnittänyt meikkivoiteen puuterilla. Ja mattapinnasta ei tietoakaan, vaikka voiteen nimi antaa niin olettaa. Ja mielestäni pakkaus on varsin tylsä, mutta tämä lienee makuasia :)
Rimmelin Stay Matte puuteri on hintaansa nähden laadukas, mutta Stay Matte meikkivoide oli kyllä pettymys!
Oon kokeillut Natural Code meikkivoidetta yhden näytepakkauksen, ja mielestäni se on ihan ok- tuote. Ei kovin peittävää, sopii jos iho on koht hyvässä kunnossa.Mielestäni vaatii päälle kevyen puuteroinnin. Sävyjä on hyvin ihan vaaleillekin, kun kaupassa kävin katselemassa, eikä ole kovin kalliskaan.
- hyvääon
oon käyttäny sitä jo kauan ´ja heti ihastuin, tosi joskus sekotan sitä toisen vähän peittävämmän kanssa, mut jollei kauheeta aknee ole niin kannatan! oon aina tykänny paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752086
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121202Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795