Facebookin kautta seksiseuraa?

pitäiskö rekata?

Onko kukaan onnistunut? Siinähän on kaikki maailman naiset tarjolla..

12

3671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      instagramin kautta ne maailmantähdetkin nykyään. facebook on niin so last season.

    • Ei kannata ainakaan pelkästään tuon takia rekkaroitua. Luulen että muutenkin helpompi koittaa jotain seksiseuranhakusivustoa, suurosa facebookiin rekkaroituneista naisista kun ei ole siellä pääasiallisesti seksiseuraa etsimässä, vaan sen takia että kaverit ja tutut ovat siellä ja sitä kautta helposti tavoitettavissa. Itse ainakin suhtautuisin yhtäkkiä tuntemattomalta tulleeseen seksiehdotusyksäriin erittäin negatiivisesti. En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin. Kerran mut koitti lisätä joku arabiukko, joka oli ilmeisesti löytänyt profiilini erään kaverini pikkusiskon kautta, koska näkyi sen kaverilistalla. En hyväksynyt, ja heräsi kysymys että tunsikohan sekään oikeasti kaverin pikkusiskoa vaan oliko vaan vonkaamassa...

      • ,,,,

        Saikohan se kaverin pikkusiskolta?


      • "En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin."
        Sama mulla, paitsi että jos muuta kautta on tutustunut enemmän niin sitten kyllä voi lisätä. Mut suoraan täysin entuudestaan tuntemattomia ei ole yhtään kavereina, enkä edes hyväksy kaveripyyntöjä sellaisilta tuntemattomilta.


      • ,,,, kirjoitti:

        Saikohan se kaverin pikkusiskolta?

        Toivottavasti ei, se mies näytti profiilikuvassaan ainakin 40-vuotiaalta...


    • mies.

      Olen joo kerran onnistunut sieltä sinkut palstalta tapasin yhden naisen. Mentiin kävelylle ja sitten asiat johti seksiin. Pitää vaan jutella siellä ja laittaa viestiä rohkeesti.

    • eruki

      tota tiedättekö muuten mistä tulee facebookin etusivulle sellanen mainos jossa eukko on peppu paljaana ja lukee että olen tässä lähistölläsi ja oletko seksiseuraa vailla tai jotain tällasta.vaivaa kun satuin ukon sivulla näkemään tällasen ilmotuksen..vai tuleeko niitä muuten vaan?

    • Samaa miettinyt

      Kesä tulee ja irtopanot kiinnostaa. Ei sen puolen olen kyllä ihanasti parisuhteessa mutta silti. Saako facebookista helposti naista?

    • eewa

      Mä en ota facebook kaveriksi ,kuin sellaiset,jotka oikeasti tunnen ja olen livenä tavannut.Onhan sielläkin AYI-seuranhakijoille.

    • seksiukko
    • Munimania

      Onko facessa ihan tiettyjä ryhmiä joista voi pk-seuraa saada tai yhteisöjä?

      • vihatipunen

        Mun miespuolinen serkkuni näyttää kuuluvan "Seksiä Facebook-kaverin kanssa" -ryhmään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe