Facebookin kautta seksiseuraa?

pitäiskö rekata?

Onko kukaan onnistunut? Siinähän on kaikki maailman naiset tarjolla..

12

2693

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      instagramin kautta ne maailmantähdetkin nykyään. facebook on niin so last season.

    • Ei kannata ainakaan pelkästään tuon takia rekkaroitua. Luulen että muutenkin helpompi koittaa jotain seksiseuranhakusivustoa, suurosa facebookiin rekkaroituneista naisista kun ei ole siellä pääasiallisesti seksiseuraa etsimässä, vaan sen takia että kaverit ja tutut ovat siellä ja sitä kautta helposti tavoitettavissa. Itse ainakin suhtautuisin yhtäkkiä tuntemattomalta tulleeseen seksiehdotusyksäriin erittäin negatiivisesti. En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin. Kerran mut koitti lisätä joku arabiukko, joka oli ilmeisesti löytänyt profiilini erään kaverini pikkusiskon kautta, koska näkyi sen kaverilistalla. En hyväksynyt, ja heräsi kysymys että tunsikohan sekään oikeasti kaverin pikkusiskoa vaan oliko vaan vonkaamassa...

      • ,,,,

        Saikohan se kaverin pikkusiskolta?


      • "En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin."
        Sama mulla, paitsi että jos muuta kautta on tutustunut enemmän niin sitten kyllä voi lisätä. Mut suoraan täysin entuudestaan tuntemattomia ei ole yhtään kavereina, enkä edes hyväksy kaveripyyntöjä sellaisilta tuntemattomilta.


      • ,,,, kirjoitti:

        Saikohan se kaverin pikkusiskolta?

        Toivottavasti ei, se mies näytti profiilikuvassaan ainakin 40-vuotiaalta...


    • mies.

      Olen joo kerran onnistunut sieltä sinkut palstalta tapasin yhden naisen. Mentiin kävelylle ja sitten asiat johti seksiin. Pitää vaan jutella siellä ja laittaa viestiä rohkeesti.

    • eruki

      tota tiedättekö muuten mistä tulee facebookin etusivulle sellanen mainos jossa eukko on peppu paljaana ja lukee että olen tässä lähistölläsi ja oletko seksiseuraa vailla tai jotain tällasta.vaivaa kun satuin ukon sivulla näkemään tällasen ilmotuksen..vai tuleeko niitä muuten vaan?

    • Samaa miettinyt

      Kesä tulee ja irtopanot kiinnostaa. Ei sen puolen olen kyllä ihanasti parisuhteessa mutta silti. Saako facebookista helposti naista?

    • eewa

      Mä en ota facebook kaveriksi ,kuin sellaiset,jotka oikeasti tunnen ja olen livenä tavannut.Onhan sielläkin AYI-seuranhakijoille.

    • seksiukko
    • Munimania

      Onko facessa ihan tiettyjä ryhmiä joista voi pk-seuraa saada tai yhteisöjä?

      • vihatipunen

        Mun miespuolinen serkkuni näyttää kuuluvan "Seksiä Facebook-kaverin kanssa" -ryhmään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe