Facebookin kautta seksiseuraa?

pitäiskö rekata?

Onko kukaan onnistunut? Siinähän on kaikki maailman naiset tarjolla..

12

3696

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

instagramin kautta ne maailmantähdetkin nykyään. facebook on niin so last season.

• Ei kannata ainakaan pelkästään tuon takia rekkaroitua. Luulen että muutenkin helpompi koittaa jotain seksiseuranhakusivustoa, suurosa facebookiin rekkaroituneista naisista kun ei ole siellä pääasiallisesti seksiseuraa etsimässä, vaan sen takia että kaverit ja tutut ovat siellä ja sitä kautta helposti tavoitettavissa. Itse ainakin suhtautuisin yhtäkkiä tuntemattomalta tulleeseen seksiehdotusyksäriin erittäin negatiivisesti. En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin. Kerran mut koitti lisätä joku arabiukko, joka oli ilmeisesti löytänyt profiilini erään kaverini pikkusiskon kautta, koska näkyi sen kaverilistalla. En hyväksynyt, ja heräsi kysymys että tunsikohan sekään oikeasti kaverin pikkusiskoa vaan oliko vaan vonkaamassa...

• ,,,,

Saikohan se kaverin pikkusiskolta?

• "En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin."
        Sama mulla, paitsi että jos muuta kautta on tutustunut enemmän niin sitten kyllä voi lisätä. Mut suoraan täysin entuudestaan tuntemattomia ei ole yhtään kavereina, enkä edes hyväksy kaveripyyntöjä sellaisilta tuntemattomilta.

• ,,,, kirjoitti:

Saikohan se kaverin pikkusiskolta?

Toivottavasti ei, se mies näytti profiilikuvassaan ainakin 40-vuotiaalta...

• mies.

Olen joo kerran onnistunut sieltä sinkut palstalta tapasin yhden naisen. Mentiin kävelylle ja sitten asiat johti seksiin. Pitää vaan jutella siellä ja laittaa viestiä rohkeesti.

• eruki

tota tiedättekö muuten mistä tulee facebookin etusivulle sellanen mainos jossa eukko on peppu paljaana ja lukee että olen tässä lähistölläsi ja oletko seksiseuraa vailla tai jotain tällasta.vaivaa kun satuin ukon sivulla näkemään tällasen ilmotuksen..vai tuleeko niitä muuten vaan?

• Samaa miettinyt

Kesä tulee ja irtopanot kiinnostaa. Ei sen puolen olen kyllä ihanasti parisuhteessa mutta silti. Saako facebookista helposti naista?

• eewa

Mä en ota facebook kaveriksi ,kuin sellaiset,jotka oikeasti tunnen ja olen livenä tavannut.Onhan sielläkin AYI-seuranhakijoille.

• seksiukko
    • Munimania

Onko facessa ihan tiettyjä ryhmiä joista voi pk-seuraa saada tai yhteisöjä?

• vihatipunen

Mun miespuolinen serkkuni näyttää kuuluvan "Seksiä Facebook-kaverin kanssa" -ryhmään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      353
      1422
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      67
      818
    3. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      816
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      759
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      755
    7. 56
      691
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      66
      679
    9. 59
      675
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      60
      659
    Aihe