Facebookin kautta seksiseuraa?

pitäiskö rekata?

Onko kukaan onnistunut? Siinähän on kaikki maailman naiset tarjolla..

12

3291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

instagramin kautta ne maailmantähdetkin nykyään. facebook on niin so last season.

• Ei kannata ainakaan pelkästään tuon takia rekkaroitua. Luulen että muutenkin helpompi koittaa jotain seksiseuranhakusivustoa, suurosa facebookiin rekkaroituneista naisista kun ei ole siellä pääasiallisesti seksiseuraa etsimässä, vaan sen takia että kaverit ja tutut ovat siellä ja sitä kautta helposti tavoitettavissa. Itse ainakin suhtautuisin yhtäkkiä tuntemattomalta tulleeseen seksiehdotusyksäriin erittäin negatiivisesti. En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin. Kerran mut koitti lisätä joku arabiukko, joka oli ilmeisesti löytänyt profiilini erään kaverini pikkusiskon kautta, koska näkyi sen kaverilistalla. En hyväksynyt, ja heräsi kysymys että tunsikohan sekään oikeasti kaverin pikkusiskoa vaan oliko vaan vonkaamassa...

• ,,,,

Saikohan se kaverin pikkusiskolta?

• "En lisää edes kavereiksi siellä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka tunnen live-elämässäkin."
        Sama mulla, paitsi että jos muuta kautta on tutustunut enemmän niin sitten kyllä voi lisätä. Mut suoraan täysin entuudestaan tuntemattomia ei ole yhtään kavereina, enkä edes hyväksy kaveripyyntöjä sellaisilta tuntemattomilta.

• ,,,, kirjoitti:

Saikohan se kaverin pikkusiskolta?

Toivottavasti ei, se mies näytti profiilikuvassaan ainakin 40-vuotiaalta...

• mies.

Olen joo kerran onnistunut sieltä sinkut palstalta tapasin yhden naisen. Mentiin kävelylle ja sitten asiat johti seksiin. Pitää vaan jutella siellä ja laittaa viestiä rohkeesti.

• eruki

tota tiedättekö muuten mistä tulee facebookin etusivulle sellanen mainos jossa eukko on peppu paljaana ja lukee että olen tässä lähistölläsi ja oletko seksiseuraa vailla tai jotain tällasta.vaivaa kun satuin ukon sivulla näkemään tällasen ilmotuksen..vai tuleeko niitä muuten vaan?

• Samaa miettinyt

Kesä tulee ja irtopanot kiinnostaa. Ei sen puolen olen kyllä ihanasti parisuhteessa mutta silti. Saako facebookista helposti naista?

• eewa

Mä en ota facebook kaveriksi ,kuin sellaiset,jotka oikeasti tunnen ja olen livenä tavannut.Onhan sielläkin AYI-seuranhakijoille.

• seksiukko
    • Munimania

Onko facessa ihan tiettyjä ryhmiä joista voi pk-seuraa saada tai yhteisöjä?

• vihatipunen

Mun miespuolinen serkkuni näyttää kuuluvan "Seksiä Facebook-kaverin kanssa" -ryhmään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      150
      3344
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2658
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1524
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1518
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      366
      1453
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1160
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe