Håret lär ska bli jättefint,lättkammat och luftigt skriver Aftonbladet.Föralldel det är ju nog logiskt ,blir inget "klet " kvar i håret.
Först balsam och sedan shampo.
3
161
Vastaukset
Berättar hur jag gör. Jag använder varken balsam eller shampo numera. Tvättar håret med en blandning av äppelvinägercider och vatten, bara lite vatten. rent blir det, och hårbottens ph balanceras. Äppelvinägercider och vatten, innehåller ju knappast några kemikalier, är alltså en ren naturprodukt. Och det här är faktist bra medel om man har känslig hårbotten, kliande hårbotten. Man måste också tänka på, om man till sist vill skölja håret med varmt vatten eller med kallt vatten, håret känns lite annorlunda, så man skall testa hur man vill ha det.
Det luktar ju lite, men lukten försvinner ganska snabbt från håret.- farmormor
Ditt recept kunde man faktiskt prova på.Jag kommer ihåg från barndomen att man tvättade håret med tallsåpa och i sköljvattnet hade man ättika .
- nöjd
Det fungerar,först balsam och sedan shampo.Håret blir glansigt och lättkammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054784Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353940Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002691Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268- 541842
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 1951552
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521192Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954