Tärkeää tietoa letkuotuksista

31

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi yök!
      Kohdat 1-4 ja 7-10 olivat sarjassa " olisin voinut oikein mainiosti elää tietämättä jotain noin ällöä".

Sanon kuten Elaine Seinfeldissä: "I don't know how you guys walk around with those things?"

• lisätietoakunpyysit

Sen letkun voi työntää naisen pimppareikään. o_O

7 kyllä pitää paikkansa. Jos on oikein jäykkä erektio ja pissittää, niin mitenkäs väkisin väännät kalun alaspäin ettet roiski naamallesi. Kusen kyllä muutenkin sivistyneesti istualtani, mutta lisäksi pitää ottaa tiukka etukumara ja vääntää varresta alaspäin, vaikka vähän sattuisi ja meinaisi nykiä pöntön reinoja. Silti sihti on heikko, kun erektio poistaa esinahan tieltä ja suihku ei pysy enää kasassa esinahan ansiosta, vaan hajoaa ihme roiskeeksi jo terskan käressä.

• vaikeaa
        lisätietoakunpyysit kirjoitti:

7 kyllä pitää paikkansa. Jos on oikein jäykkä erektio ja pissittää, niin mitenkäs väkisin väännät kalun alaspäin ettet roiski naamallesi. Kusen kyllä muutenkin sivistyneesti istualtani, mutta lisäksi pitää ottaa tiukka etukumara ja vääntää varresta alaspäin, vaikka vähän sattuisi ja meinaisi nykiä pöntön reinoja. Silti sihti on heikko, kun erektio poistaa esinahan tieltä ja suihku ei pysy enää kasassa esinahan ansiosta, vaan hajoaa ihme roiskeeksi jo terskan käressä.

Lukuisia kertoja pitänyt pöntöllä ensin meditoida pariminuuttia ja hengittää rauhallisesti syvään, että pääsee kuselle.

• lisätietoakunpyysit kirjoitti:

"Sen letkun voi työntää naisen pimppareikään."

Eiii! Ihanks tosi! =-O En tiennyt, vaikka olen 43 mutta kun neitsyt...
        Töks töks!

Ja tuo loppu tuosta viestistä... yöök! Oliko pakko? Onneksi en ole syönyt vielä.

"I don't know how you guys walk around with those things?" Ihan oikeasti...

• stellaria81

No minusta nuo olivat varsin kiinnostavia asioita.

Minä olen salaa aina ollut vähän kateellinen miehille tuosta 6. kohdasta. Olisi paljon hauskempaa pissalla käynti, jos voisi siinä samalla treenata tarkkuusammuntaa….

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

"Sen letkun voi työntää naisen pimppareikään."

Eiii! Ihanks tosi! =-O En tiennyt, vaikka olen 43 mutta kun neitsyt...
        Töks töks!

Ja tuo loppu tuosta viestistä... yöök! Oliko pakko? Onneksi en ole syönyt vielä.

"I don't know how you guys walk around with those things?" Ihan oikeasti...

Tuo on ihan käsittämätön kommentti Elainelta, koska hän on kuitenkin deittaillut koko ikänsä miesten kanssa.

Kyseinen jakso onkin muistettava lähinnä juuri pönttöydensä takia. (Pitäisi ehkä vertailla ovatko muutkin ajoittaiset heikot jaksot naisten kynäilemiä?) https://www.youtube.com/watch?v=BEnKLhi83J8

• ätmi kirjoitti:

Tuo on ihan käsittämätön kommentti Elainelta, koska hän on kuitenkin deittaillut koko ikänsä miesten kanssa.

Kyseinen jakso onkin muistettava lähinnä juuri pönttöydensä takia. (Pitäisi ehkä vertailla ovatko muutkin ajoittaiset heikot jaksot naisten kynäilemiä?) https://www.youtube.com/watch?v=BEnKLhi83J8

Eikä, The Hamptons on hauska jakso.

Ei se mikään käsittämätön kommentti ole. Ei se liity siihen mitenkään, että Elaine on deittaillut vaan kyseessä on juuri se mitä Elaine sanoo."I don't know how you guys walk around with those things?" Se on ihan kuin joku kummallinen uloke, jolla on ihan oma elämänsä ja se käyttäytyy oudosti ja.... ewww

• Kympin Nainen
        stellaria81 kirjoitti:

No minusta nuo olivat varsin kiinnostavia asioita.

Minä olen salaa aina ollut vähän kateellinen miehille tuosta 6. kohdasta. Olisi paljon hauskempaa pissalla käynti, jos voisi siinä samalla treenata tarkkuusammuntaa….

No mutta mikä estää treenaamasta? Nainenkin voi tuossa halutessaan harjaantua... :)

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

Eikä, The Hamptons on hauska jakso.

Ei se mikään käsittämätön kommentti ole. Ei se liity siihen mitenkään, että Elaine on deittaillut vaan kyseessä on juuri se mitä Elaine sanoo."I don't know how you guys walk around with those things?" Se on ihan kuin joku kummallinen uloke, jolla on ihan oma elämänsä ja se käyttäytyy oudosti ja.... ewww

Niinkuin videolta käy ilmi, hän en ymmärrä "shrinkagea", mikä tuntuu oudolta, koska ei ole mikään estynyt ikineitsyt. Jatkokommenttinsa on toissijainen.

• ätmi kirjoitti:

Niinkuin videolta käy ilmi, hän en ymmärrä "shrinkagea", mikä tuntuu oudolta, koska ei ole mikään estynyt ikineitsyt. Jatkokommenttinsa on toissijainen.

Juu, tiedä tiedän, olen nähnyt sarjan kahdesti.

"estynyt ikineitsyt" Argh! Tämä "estynyt ikineitsyt" on tiennyt shrinkagen jo kauan. Jatkokommentti on ainoa, jolla on tässä mitään merkitystä. Se ei liity mitenkään shrinkageen, vaan tarkoittaa juuri sitä mitä siinä sanotaan. Vitsin voi nähtävästi ymmärtää vain nainen, tai mies joka osaa nauraa oudolle värkilleen. Oudolla värkillä tarkoitan itse värkkiä, joka on outo aina ja ikuisesti. Aamen.

• Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

No mutta mikä estää treenaamasta? Nainenkin voi tuossa halutessaan harjaantua... :)

Olette sairaita, periskään ei saa loihdittua kuvottavampia mielikuvia naisista, nyt meni kyllä yöunet :(

• Ikisinkku M kirjoitti:

Olette sairaita, periskään ei saa loihdittua kuvottavampia mielikuvia naisista, nyt meni kyllä yöunet :(

No juu, voi olla että siinä treenausvaiheessa saattaisi kyllä joutua siivoamaan vessanpytyn ympäristöineen kerran jos toisenkin. :D

• Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

No voi hitsiläinen, toivottavasti ei mennyt koko yö valvoessa?

En olisi kyllä arvannut sinun olevan noin herkkä kun noita puhdistuspalvelujakin olet lanseeraamassa ja milloin mitäkin mällipesuria promoamassa…

Kyllä nykynaisen on hyvä kehittyä tarkkuudessa ainakin seuraavista syistä:

- Aina silloin tällöin nykynainen joutuu käyttämään julkisia käymälöitä. Silloin tarkka toimitus kyykkäysasennossa on huomattavasti hygieenisempää kuin alas istuminen.

- Luonnosta ja liikunnasta pitävä nykynainen saattaa joutua tekemään toimituksen myös ulkosalla. Myös silloin tarkkuudesta on huomattavaa etua.

- Tarkkaan suoritukseen kykenevä nainen voi yllättää kultansa esim. hiihtovaelluksella muotoilemalla hankeen sydämen, tai vaikka ääretömyyssymbolin - romanttista!

- Ja niin - last but not least - tarkkuusharjoittelu harjoittaa myös muissa miellyttävimmissä yhteyksissä hyödylliseksi todettuja lihasryhmiä.

Kyllä sinunkin kannattaisi siis hieman avartaa ajatteluasi koska tarkkuusharjoitteva nainen on hygieeninen, liikunnallinen, luonnosta pitävä, romanttinen ja… Eikä tietenkään tarkkuusharjoittelua - kuten mitään uutta lajia - kannata sieltä extremestä aloittaa (siis seisten), vaan kyykkäysharjoittelu on kyllä yleensä varsin riittävää (eikä siinä ole noita Stellariankaan mainitsemia haittapuolia).

Mutta onko niin, että sinun 50-luvun todellisuudessa naiset eivät pissi ollenkaan? :)

• Kympin Nainen

Häh, mitä ihmeellistä noissa nyt oli, tai sellaista ettei kehtaisi kysyä (saatikka ällöä)? En tajua...

• Sinulla onkin erilainen tilanne, kun olet päässyt moisen otuksen ihan läheltä näkemään. Kaikilla meillä ei kuitenkaan ole ollut mahdollisuutta tehdä asiasta omakohtaista tutkimusta, joten minusta tämä artikkeli oli erittäin hyödyllinen. :)

• Ei mulla muuta kuin että letkuotus on hauska termi :D Hyvin keksitty vastine reikäotukselle...

• Kröhöm! Letkuotus, yhäkin, minun keksimä termi. (Olen täällä rinta rottingilla :-D )

• ätmi

• marianne89 kirjoitti:

Pakko sanoa että nauroin kyllä kieltämättä kippurassa, en siis femnerdille vaan tuolle ajatukselle itsessään. Se kuva oli vaan jotenkin koominen.

Ätmi on kylläkin vähän väärä henkilö asiasta sanomaan, koska hänhän itse luulee naisten näyttävän tältä:

http://icwdm.org/images/crayfishhole.jpg

:-D :-D :-D

• Satunnainen.
        marianne89 kirjoitti:

Pakko sanoa että nauroin kyllä kieltämättä kippurassa, en siis femnerdille vaan tuolle ajatukselle itsessään. Se kuva oli vaan jotenkin koominen.

Ätmi on kylläkin vähän väärä henkilö asiasta sanomaan, koska hänhän itse luulee naisten näyttävän tältä:

Niinpä näkyy olevan, palstaätmien naiskäsitys ihan kokonaisuudessaan.
        Ja joku ätmi jaksaa vielä vääntää miinuksia ikäänkuin olisi jotain muuta mieltä asiasta. Mutta ei auta, fakta mikä fakta

• atm:nä hyvä olla
        marianne89 kirjoitti:

Naiset kyllä näyttää tältä :

http://www.asdk12.org/staff/vanarsdale_mark/pages/mrva/marine/Fish_Images/lamprey_pbs.jpg

Absoluuttisen pahuuden olentoja. Ken tuohon kikkelinsä survaisee, saa kaiken toivonsa heittää. Se imee niin veret kuin rahatkin. Silti mies on masokisti.

• Gentle Man

Tuostahan saisi hyvän käytännön pilan jollekin letkuotukselle? ;)

"Hei! Mä olen Gentle Man, kiva tavata..."

"Moi! Mä olen Kympin Nainen, kiva tavata..."

"Mitä sä otat?"

"Latte, kiitos! Mutta hei ennen sitä, mä olen aina halunnut tietää yhden asian miehistä..."

• Kympin Nainen

Heh :D Huomaan vastanneeni sellaisen ihmisen perspektiivistä joka on elänyt lähes koko elämänsä samassa taloudessa miesten kanssa, näin ollen ko. asiat ovat tulleet tietoisuuteeni - osa vahingossa (esim. veljen toimesta) osa sitten parisuhteessa kysyessä (niin, utelias kun olen). Mutta joo, ehkei ihan ekoilla treffeillä :)

• siniset pallot
    • ätmi

Onko tämä nyt sellaista asiallista laatukeskustelua, jota kurpat haluaisivat palstalle enemmän?

• No kyllä tämä minulle ainakin on asiallista keskustelua, ja erityisesti tuo ”siniset pallot”-nikin linkkihän toi tähän paljonkin opetuksellista lisäarvoa.

Ja niin, kyllä mää vieläkin vähän ihmettelen, että miten ne miesten killuttimet ei muka hankaudu toisiaan vasten pitkäkestoisessa kävelyssä/pyöräilyssä/juoksussa. Vielä kun kaiketi aika monet miehet nykyään ajelevat karvansa sieltä vekettiin, niin luulisi hankaavan ihan sairaasti…

• stellaria81 kirjoitti:

No kyllä tämä minulle ainakin on asiallista keskustelua, ja erityisesti tuo ”siniset pallot”-nikin linkkihän toi tähän paljonkin opetuksellista lisäarvoa.

Ja niin, kyllä mää vieläkin vähän ihmettelen, että miten ne miesten killuttimet ei muka hankaudu toisiaan vasten pitkäkestoisessa kävelyssä/pyöräilyssä/juoksussa. Vielä kun kaiketi aika monet miehet nykyään ajelevat karvansa sieltä vekettiin, niin luulisi hankaavan ihan sairaasti…

En minä ainakaan voi käyttää boksereita juostessa tai muussa urheilussa. Ei hankaa, mutta tuntuu ikävältä. Varustuksen pitää pysyä keskellä liikkumattomana. Tosin ensmmäisessä puolimaratonissa kassit hiertyivät vereslihalle.

• Nainen35

Nättejä ja kauniitahan ne pallit ja kullit on.

• kdkdksö

Kuka nyt ajattelee mitäkin, mutta enemmistö pyrkii kyllä pitämään assholensakin enimmältään näkymättömissä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4510
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      88
      2316
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      8
      1299
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1118
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      990
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      947
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe