Maailman tunnetuin nörtti

firebird

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

Tuossa kuvassa hän näyttää ajattelevan, jotain samanlaista, kuin Tähtien Sodan hahmo Anakin Skywalker ennen muuttumistaan Darth Vaderiksi. 'Hmm, voisin alkaa sellaiseksi kuin Palpatine', yhden Star Warsin pienemmän planeetan korruptoitunut pormestari kaunainen ja vääriin voimiin tutustunut) henkisesti outo mies.',' hän saa naisia ajatteli nuori A. Skywalker :)))', ei se kyllä noin olisi sanonut, hän halusi pelastaa rakkaansa hengen ja hänen omat demonit olivath yvin kummallisia ja ne myös ktusuivat väärälle puolelle jahän valitsi väärin.Minä pidän Star Wars elokuvista, kaikki minusta geekkijuttuina tunnetut asiat eivät kiinnostaneet, mutta Star Warsista pidän (melkein ainoa. En ole vaan koskaan ollut geekki.) firebirdfeenix

• firebird

Gates on muuten maksanut lehdistölle, että kuvavat hänet pyhimyksenä. Uskokoon ken tahtoo.

• firebird

,Jos ei tunnistanut.Siis kuvassa Bill Gates. Firebirdfenix

• firebird

Kiinnostiko aihe ketään. Mitä on nörtteys, millaisia ovat psykopaatti nörtit, narsisti nörtit (en ole tavannut, mutta en ihan atmia sellaista ole tavannut.) No, eipå se mitään, mutta nörtteydestä pitää puhua palstalla, koska täällä notkuu paljon miesnörttejä. Firebirdfeenix (en pääse rekkaantumaan.)

• thundercats are go

olet idiootti. vaimoni on samaa mieltä.

• simopälli
        thundercats are go kirjoitti:

olet idiootti. vaimoni on samaa mieltä.

Olipa painava argumentti tuo, että vaimoni on samaa mieltä. Meidän koko perhe ei tykkää susta. Yhyyyyhhh.

• firebird
        simopälli kirjoitti:

Olipa painava argumentti tuo, että vaimoni on samaa mieltä. Meidän koko perhe ei tykkää susta. Yhyyyyhhh.

Ei se minua kiinnosta pätkääkään, luultavasti olette itse täysiä idiootteja... mutta iloksenne ilmoitan, että en aioi pakstalla enään kauaa olla, täällä on muutava mukava fiksu nainen ja joukko lapsentasoisia miehiä. Palsta on läpi negatiivinen ja aina samat länkytykset ei jaksa enään kiinnostaa. Firebirdfeenix

• .....
        firebird kirjoitti:

Ei se minua kiinnosta pätkääkään, luultavasti olette itse täysiä idiootteja... mutta iloksenne ilmoitan, että en aioi pakstalla enään kauaa olla, täällä on muutava mukava fiksu nainen ja joukko lapsentasoisia miehiä. Palsta on läpi negatiivinen ja aina samat länkytykset ei jaksa enään kiinnostaa. Firebirdfeenix

Suksi nyt suosiolla sinne vauvapalstalle. Siellä voit keskustella horoskoopeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      462
      5184
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      85
      3624
    3. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      390
      2086
    4. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      25
      1464
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1330
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      138
      977
    7. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      7
      953
    8. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      918
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      70
      905
    10. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      46
      887
    Aihe