"Mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä.
Te hylkäätte Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöä."
Jeesus sanoi tämän:
3
53
Vastaukset
Korjataan hiukan sinun lainaamaasi tekstiä ja sanon vain että tämä on tarkoitettu fariseuksille ja kirjanoppineille ja heidän Tooran 613 perinnäissäännölle ja niiden tulkinnalle jolla sitten unohdetaan olennainen:
Matt15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.
15:7 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen:
15:8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,
15:9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."
http://fi.wikipedia.org/wiki/613_käskyä- Usko edes Jeesukseen
Sunnuntain pyhitys on ainut ihmiskäsky, jossa täyttyy Jesajan ennustus Jumalan käskyjen muuttamisesta, sillä he muuttavat alat ja lain, rikkovat Jumalan käskyt.
Sillä Jeesuksen mukaan on näin:
Mat 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Mat 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mat 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. " - Usko edes Jeesukseen
Usko edes Jeesukseen kirjoitti:
Sunnuntain pyhitys on ainut ihmiskäsky, jossa täyttyy Jesajan ennustus Jumalan käskyjen muuttamisesta, sillä he muuttavat alat ja lain, rikkovat Jumalan käskyt.
Sillä Jeesuksen mukaan on näin:
Mat 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Mat 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mat 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. "korjaus edelliseen: "sillä he muuttavat ajat ja lain"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564