Jeesus sanoi tämän:

Muista*

"Mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä.
Te hylkäätte Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöä."

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjataan hiukan sinun lainaamaasi tekstiä ja sanon vain että tämä on tarkoitettu fariseuksille ja kirjanoppineille ja heidän Tooran 613 perinnäissäännölle ja niiden tulkinnalle jolla sitten unohdetaan olennainen:

Matt15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.
      15:7 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen:
      15:8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,
      15:9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."

http://fi.wikipedia.org/wiki/613_käskyä

• Usko edes Jeesukseen

Sunnuntain pyhitys on ainut ihmiskäsky, jossa täyttyy Jesajan ennustus Jumalan käskyjen muuttamisesta, sillä he muuttavat alat ja lain, rikkovat Jumalan käskyt.

Sillä Jeesuksen mukaan on näin:

Mat 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

Mat 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Mat 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. "

• Usko edes Jeesukseen
        Usko edes Jeesukseen kirjoitti:

Sunnuntain pyhitys on ainut ihmiskäsky, jossa täyttyy Jesajan ennustus Jumalan käskyjen muuttamisesta, sillä he muuttavat alat ja lain, rikkovat Jumalan käskyt.

Sillä Jeesuksen mukaan on näin:

Mat 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

Mat 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Mat 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. "

korjaus edelliseen: "sillä he muuttavat ajat ja lain"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75
      576
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56