Juu vanha suola janottaa. Haluan sillälailla exää, että hän asuisi omassa boxissaan mutta kävisi mulle tekemässä kaikki remonttityöt, ajeluttaisia mua mökillä ja sieltä pois, ei ole mulla ajokorttia, myös kauppareissut ja veisi kyläilemään pisimmille reissuille.
Juteltaisiin entisitä hyvistä asioista, ei ikävistä. Olisi kiva olla kun joku huoltaisi talon, ettei mun tarvitsisi niihin puuttua. Siivotakin se voisi kun en millään jaksa moista hommaa tehdä ja toisekseen kuka nyt tässä asemassa siivoomaan alkaisi.
Rahaa mulla kyllä on mutta en halua tuhlata kun eksä kyllä tekee ihan ilmaiseksi. Se on köyhä mutta siitä viis, olenhan pyärättänyt sille kersan, joka kylläkin on jo aikuinen ja aina olen pitänyt siitä huolen että sei ole liiemmälti toista vanhenpaansa oppinut tuntemaan, arvostamaan.
Nyt kun vanhuus alkaa kolkuttamaan ovelle eksälle alkaa olla käyttöä ja kersakin tarvitsee jatkuvasti apua. Pikkkusen mielistelen ja annan sen uskoa että ...niin annan uskoa ja uskon asiaksi se jääkin.
Hitot minä siitä kärsiikö eksän nykyinen. Olen tottuut että saan kaiken hakuamani ja todellakin saan olen sen verran arvokas ja hyvä tyyppi. Paras apuni on manipulointi sen minä osaan loistavasti ja yksi hyvä myös, syyllistäminen. Niillä pääsee pitkälle.
Olen paras.
nii se vain on
1467
2
326
Vastaukset
- minä paras
Sori vain, et ole paras vaan minä. Olen sen tatuoinut itseeni. MINÄ olen PARAS, idiootti...
- minä11111
Osu ja upposi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708