Juu vanha suola janottaa. Haluan sillälailla exää, että hän asuisi omassa boxissaan mutta kävisi mulle tekemässä kaikki remonttityöt, ajeluttaisia mua mökillä ja sieltä pois, ei ole mulla ajokorttia, myös kauppareissut ja veisi kyläilemään pisimmille reissuille.
Juteltaisiin entisitä hyvistä asioista, ei ikävistä. Olisi kiva olla kun joku huoltaisi talon, ettei mun tarvitsisi niihin puuttua. Siivotakin se voisi kun en millään jaksa moista hommaa tehdä ja toisekseen kuka nyt tässä asemassa siivoomaan alkaisi.
Rahaa mulla kyllä on mutta en halua tuhlata kun eksä kyllä tekee ihan ilmaiseksi. Se on köyhä mutta siitä viis, olenhan pyärättänyt sille kersan, joka kylläkin on jo aikuinen ja aina olen pitänyt siitä huolen että sei ole liiemmälti toista vanhenpaansa oppinut tuntemaan, arvostamaan.
Nyt kun vanhuus alkaa kolkuttamaan ovelle eksälle alkaa olla käyttöä ja kersakin tarvitsee jatkuvasti apua. Pikkkusen mielistelen ja annan sen uskoa että ...niin annan uskoa ja uskon asiaksi se jääkin.
Hitot minä siitä kärsiikö eksän nykyinen. Olen tottuut että saan kaiken hakuamani ja todellakin saan olen sen verran arvokas ja hyvä tyyppi. Paras apuni on manipulointi sen minä osaan loistavasti ja yksi hyvä myös, syyllistäminen. Niillä pääsee pitkälle.
Olen paras.
nii se vain on
1467
2
349
Vastaukset
- minä paras
Sori vain, et ole paras vaan minä. Olen sen tatuoinut itseeni. MINÄ olen PARAS, idiootti...
- minä11111
Osu ja upposi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753