Mitä mies haluaa

epätoivoinen

Mulla on tällänen mielenkiintonen tilanne ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä. Elikkä oon itse parikymppinen nainen ja mies jätti tuossa reilu 1,5kk sitten lähes 3 vuoden suhteen jälkeen. Välillämme kaikki toimi hyvin, rakkautta oli eikä auurempia riitojakaan. Yllättäen miestä alkoi kuitenkin ahdistaa ja alkoi kaivata omaa aikaa ja tilaa ja yhden riidan jälkeen yllättäen piti pari päivää hiljaiseloa ja sen jälkeen ilmoitti että haluaa erota. Ennen tätä riitaa oli siis itse ollut täysillä vielä suhteessa mukana ja ei olisi ikinä jättänyt. Riita sinänsä ei ollut mitenkään kummallinen mutta edesauttoi miehen ahdistusta kun painostin häntä miettimään tulevaisuutta ja meitä.Miestä ahdosti muutenkin vapaa-ajan vähyys ku on nyt kesästä asti ollutnintissä ja vasta tänä kesänä tulossa kotiin.

Eron jälkeen olemme aika paljon pitäneet yhteyttä. Yksi riita pari viikkoa sitten oli mutta sekin oli iham turha. Silloin pidimme useamman päivän katkon yhteydenpidossa. Tämän jälkeen yhteydenpito on ollut päivittäistä ja viestittelemme lähes aamusta iltaan ja pisin tauko viestien välillä on usein vain pari tuntia. Toisinaan myös soittelemme. Olemme myös nähneet nyt n. 1 keran viikossa aina kun mies lomilla ja olen ollut tämän luona hengailemassa pari tuntia. Joka kerta yhteisestä päätöksestä harrastamme myös seksiä ja olen sanonutkin että toivon sen jatkuvan. Sekain jälkeen usein makaamme sängyssä, käymmä yhdessä suihkussa ja olemme kuin ennenkin. Mies myös kertoo aina että on ollut vähän ikivä ja kertoo aina liten iloiseksi tulee kun soittelen hänelle jne.

Olenkin tässä nyt miettinyt olisiko meillä mahdollisuutta vielä ja haluaisokohan mies kenties yrittää vielä. Tällä hetkellä hänelle kavereiden kanssa juoksentelu on kuitenkin tärkeämpää kuin suhde mutte ei ole kieltänykkään etteikö olisi joskus mahdollista palata. Tällä hetkellä tiedän ettei mies halua sitoutua, mutt entä jos lämmittelisin häntä hitaasti. Mies on sanonut että voisi viettää yönkin minun kanssani, mutta koska kummallakaan ei ole omaa asuntoa tällä hetkellä on se hieman hankala järjestää. Mies ei halua kertoa kavereilleen kuinka läheisiä olemme. Pitäisikö pikku hiljaa siis kysellä fiiliksiä ja puhua uudesta yrityksestä. Vai pitäisikö jatkaa hengailua ja antaa asioiden edetä jos etenevät. Olen kauhean kärsimätön ja haluaisin edes vähän sopia asioista ja puhua tulevaisuudesta että pitäskö yrittää ilman mitään paineita. Mies tulee varmaan taas ensi viikonloppuna käymään mun luona hengailemassa ja panolla.

1

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      Miehes haluaa pillua ja sinulta sitä saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe