Mitä mies haluaa

epätoivoinen

Mulla on tällänen mielenkiintonen tilanne ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä. Elikkä oon itse parikymppinen nainen ja mies jätti tuossa reilu 1,5kk sitten lähes 3 vuoden suhteen jälkeen. Välillämme kaikki toimi hyvin, rakkautta oli eikä auurempia riitojakaan. Yllättäen miestä alkoi kuitenkin ahdistaa ja alkoi kaivata omaa aikaa ja tilaa ja yhden riidan jälkeen yllättäen piti pari päivää hiljaiseloa ja sen jälkeen ilmoitti että haluaa erota. Ennen tätä riitaa oli siis itse ollut täysillä vielä suhteessa mukana ja ei olisi ikinä jättänyt. Riita sinänsä ei ollut mitenkään kummallinen mutta edesauttoi miehen ahdistusta kun painostin häntä miettimään tulevaisuutta ja meitä.Miestä ahdosti muutenkin vapaa-ajan vähyys ku on nyt kesästä asti ollutnintissä ja vasta tänä kesänä tulossa kotiin.

Eron jälkeen olemme aika paljon pitäneet yhteyttä. Yksi riita pari viikkoa sitten oli mutta sekin oli iham turha. Silloin pidimme useamman päivän katkon yhteydenpidossa. Tämän jälkeen yhteydenpito on ollut päivittäistä ja viestittelemme lähes aamusta iltaan ja pisin tauko viestien välillä on usein vain pari tuntia. Toisinaan myös soittelemme. Olemme myös nähneet nyt n. 1 keran viikossa aina kun mies lomilla ja olen ollut tämän luona hengailemassa pari tuntia. Joka kerta yhteisestä päätöksestä harrastamme myös seksiä ja olen sanonutkin että toivon sen jatkuvan. Sekain jälkeen usein makaamme sängyssä, käymmä yhdessä suihkussa ja olemme kuin ennenkin. Mies myös kertoo aina että on ollut vähän ikivä ja kertoo aina liten iloiseksi tulee kun soittelen hänelle jne.

Olenkin tässä nyt miettinyt olisiko meillä mahdollisuutta vielä ja haluaisokohan mies kenties yrittää vielä. Tällä hetkellä hänelle kavereiden kanssa juoksentelu on kuitenkin tärkeämpää kuin suhde mutte ei ole kieltänykkään etteikö olisi joskus mahdollista palata. Tällä hetkellä tiedän ettei mies halua sitoutua, mutt entä jos lämmittelisin häntä hitaasti. Mies on sanonut että voisi viettää yönkin minun kanssani, mutta koska kummallakaan ei ole omaa asuntoa tällä hetkellä on se hieman hankala järjestää. Mies ei halua kertoa kavereilleen kuinka läheisiä olemme. Pitäisikö pikku hiljaa siis kysellä fiiliksiä ja puhua uudesta yrityksestä. Vai pitäisikö jatkaa hengailua ja antaa asioiden edetä jos etenevät. Olen kauhean kärsimätön ja haluaisin edes vähän sopia asioista ja puhua tulevaisuudesta että pitäskö yrittää ilman mitään paineita. Mies tulee varmaan taas ensi viikonloppuna käymään mun luona hengailemassa ja panolla.

1

355

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

Miehes haluaa pillua ja sinulta sitä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      485
    13. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      99
      478
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24