Mitä mies haluaa

epätoivoinen

Mulla on tällänen mielenkiintonen tilanne ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä. Elikkä oon itse parikymppinen nainen ja mies jätti tuossa reilu 1,5kk sitten lähes 3 vuoden suhteen jälkeen. Välillämme kaikki toimi hyvin, rakkautta oli eikä auurempia riitojakaan. Yllättäen miestä alkoi kuitenkin ahdistaa ja alkoi kaivata omaa aikaa ja tilaa ja yhden riidan jälkeen yllättäen piti pari päivää hiljaiseloa ja sen jälkeen ilmoitti että haluaa erota. Ennen tätä riitaa oli siis itse ollut täysillä vielä suhteessa mukana ja ei olisi ikinä jättänyt. Riita sinänsä ei ollut mitenkään kummallinen mutta edesauttoi miehen ahdistusta kun painostin häntä miettimään tulevaisuutta ja meitä.Miestä ahdosti muutenkin vapaa-ajan vähyys ku on nyt kesästä asti ollutnintissä ja vasta tänä kesänä tulossa kotiin.

Eron jälkeen olemme aika paljon pitäneet yhteyttä. Yksi riita pari viikkoa sitten oli mutta sekin oli iham turha. Silloin pidimme useamman päivän katkon yhteydenpidossa. Tämän jälkeen yhteydenpito on ollut päivittäistä ja viestittelemme lähes aamusta iltaan ja pisin tauko viestien välillä on usein vain pari tuntia. Toisinaan myös soittelemme. Olemme myös nähneet nyt n. 1 keran viikossa aina kun mies lomilla ja olen ollut tämän luona hengailemassa pari tuntia. Joka kerta yhteisestä päätöksestä harrastamme myös seksiä ja olen sanonutkin että toivon sen jatkuvan. Sekain jälkeen usein makaamme sängyssä, käymmä yhdessä suihkussa ja olemme kuin ennenkin. Mies myös kertoo aina että on ollut vähän ikivä ja kertoo aina liten iloiseksi tulee kun soittelen hänelle jne.

Olenkin tässä nyt miettinyt olisiko meillä mahdollisuutta vielä ja haluaisokohan mies kenties yrittää vielä. Tällä hetkellä hänelle kavereiden kanssa juoksentelu on kuitenkin tärkeämpää kuin suhde mutte ei ole kieltänykkään etteikö olisi joskus mahdollista palata. Tällä hetkellä tiedän ettei mies halua sitoutua, mutt entä jos lämmittelisin häntä hitaasti. Mies on sanonut että voisi viettää yönkin minun kanssani, mutta koska kummallakaan ei ole omaa asuntoa tällä hetkellä on se hieman hankala järjestää. Mies ei halua kertoa kavereilleen kuinka läheisiä olemme. Pitäisikö pikku hiljaa siis kysellä fiiliksiä ja puhua uudesta yrityksestä. Vai pitäisikö jatkaa hengailua ja antaa asioiden edetä jos etenevät. Olen kauhean kärsimätön ja haluaisin edes vähän sopia asioista ja puhua tulevaisuudesta että pitäskö yrittää ilman mitään paineita. Mies tulee varmaan taas ensi viikonloppuna käymään mun luona hengailemassa ja panolla.

1

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

Miehes haluaa pillua ja sinulta sitä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe