Joo tuota en itse ymmärää oikeastaan MITÄÄN teknologiasta, joten jälleen kerran tuli vataan ongelma.
Ostin pari kuukautta sitten tollaiset yamahan ez220 koskettimet ja nyt jäin lukemaan tuosta ohjevihkosesta, että sen voi liittää tietokoneeseen.
Eli kysymys siis tämä: Miten saan nuo näppäimet vilkkumaan tietokoneessa soivan biisin mukana? Ohjeessa siis lukee näin "Kosketinvalot kun Songia toistetaan tietokoneelta: Vastaanotettaessa dataa MIDI kanava 1:llä tietokoneelta, sytyttää se vastaavat nuotit koskettimistolla.". Ja piuha on kiinni sekä koskettimissa että tietokoneessa ja olen tehnyt liitännän niin kuin vihossa luki, mutta homma ei vaan pelaa. Olen kokeillut lukea tietoa netistä, mutta noiden aloittelioidenkin puheet menee ihan yli hilseen...
Koskettimet ja tietokone
ei edes aloittelija
3
175
Vastaukset
- Nörttti
Ihan selvä vastaus: sä olet kytkeny jotain väärin.
- MJ piano
tätä tarvitais jotta voitais saada ez taan super mario theme
- casiooooooooo
Ei noissa CD-levyissä tai mp3 formaateissa ole midi- dataa.
Toimii vain biiseissä jotka on tarkotettu ez220 kosketinsoittimelle.
Sun täytyy itse tehdä joku biisi (ez220 koskettimella), sekvensserillä (midi/nuotti) ohjelmalla, joka on asennettuna tietokoneeseen, ja joka antaa midi-tiedot ez220 koskettimelle ja näin rupee valot vilkkuu.
Valohan palaa aina siinä koskettimessa mihin sormesi painat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963