Joo tuota en itse ymmärää oikeastaan MITÄÄN teknologiasta, joten jälleen kerran tuli vataan ongelma.
Ostin pari kuukautta sitten tollaiset yamahan ez220 koskettimet ja nyt jäin lukemaan tuosta ohjevihkosesta, että sen voi liittää tietokoneeseen.
Eli kysymys siis tämä: Miten saan nuo näppäimet vilkkumaan tietokoneessa soivan biisin mukana? Ohjeessa siis lukee näin "Kosketinvalot kun Songia toistetaan tietokoneelta: Vastaanotettaessa dataa MIDI kanava 1:llä tietokoneelta, sytyttää se vastaavat nuotit koskettimistolla.". Ja piuha on kiinni sekä koskettimissa että tietokoneessa ja olen tehnyt liitännän niin kuin vihossa luki, mutta homma ei vaan pelaa. Olen kokeillut lukea tietoa netistä, mutta noiden aloittelioidenkin puheet menee ihan yli hilseen...
Koskettimet ja tietokone
ei edes aloittelija
3
203
Vastaukset
- Nörttti
Ihan selvä vastaus: sä olet kytkeny jotain väärin.
- MJ piano
tätä tarvitais jotta voitais saada ez taan super mario theme
- casiooooooooo
Ei noissa CD-levyissä tai mp3 formaateissa ole midi- dataa.
Toimii vain biiseissä jotka on tarkotettu ez220 kosketinsoittimelle.
Sun täytyy itse tehdä joku biisi (ez220 koskettimella), sekvensserillä (midi/nuotti) ohjelmalla, joka on asennettuna tietokoneeseen, ja joka antaa midi-tiedot ez220 koskettimelle ja näin rupee valot vilkkuu.
Valohan palaa aina siinä koskettimessa mihin sormesi painat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003