Tilasin netistä NDED merkkisen rakennekynsisetin.
Sain geeleistä allergisen reaktion. Sormeni ovat täynnä punaista ihottumaa. Mitä minun pitäisi tehdä? Onko muilla tapahtunut samaa?
NDED-geeli/rakennekynnet
2
263
Vastaukset
- ano2
lääkäriin
- kynsiä vuodesta -07
Todennäköisesti aineet ovat olleet 'raakana' ihokontaktissa. Eli kovettamatonta geeliä esim. kynsinauhoilla?
Poista kynnet ja anna ihon rauhoittua. Muista poisviilatessa varoa/vaalia luonnonkynttä!
Lääkärille voi käydä näyttämässä.
Jos joskus haluat palata tekemään itsellesi kynsiä, suosittelen:
-teetä allergiatestit joista selviää mille aineosalle olet allerginen (allergian aiheuttaja ei läheskään aina ole itse akrylaatit). Sen jälkeen etsi tuotesarja joka ei sisällä ainesosia mille olet allerginen.
-tutustu tarkoin oikeaoppiseen aineiden käsittelyyn (tietty suosittelisin lämpimästi koulutusta mutta jos et sitä halua niin liity edes fb:n Rakennekynnet -ryhmään. Siellä on jäseniä vasta-alkajista, kouluttajiin ja maahantuojiin asti.)
-perehdy turvallisuuteen ja hygieniaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960