Haluatko apua?

meiju

Heipä hei!

Olen liikunta- ja ravitsemustieteiden opiskelija haaveenani laatia tulevaisuudessa ammatikseni ravinto- ja liikuntaohjelmia - toimia jenkkiläisesti sanottuna personal trainerina.

Haluaisitko koekaniiniksi? :)

Jätä pituutesi ja painosi sekä sähköpostiosoitteesi, otan yhteyttä!

meiju

23

2252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mary

Eipä kai tässä mitään hävinne, jos vaikka apua olisi :) Olen siis 20-vuotias nainen, pituutta 166 cm ja painoa huimat 84 kg. Ota yhteyttä!

[email protected]

• tyttönen:)

Hei! olen 17 vuotias nuori nainen, harrastan säännöllisesti liikuntaa, mutta pieni apu olisi kyllä paikallaan. Pituutta minulla on 158cm ja painoa n.60kg. Olisi mukava jos vastaisit minullekkin:)

[email protected]

• landy

Nainen 21v. 163cm, 54kg. en siis ole mitenkään lihava tms.mutta olisin kinnostunut sellaisesta ravinto/urheiluohjelmasta jolla saisin pidettyä painoni kurissa...

• landy

hmm.. näkyykös tossa nyt missään sitä sähköpostiosoitetta...?? no se on kuitenkin [email protected]

• Iita
    • läskit liikkeelle..

Toi olis tosi hieno homma! Olen 21-vuotias nainen. Painoni on 60kg ja pituus 162cm. blackcurrant_suomi24.fi

• Kiinnostunut
    • tereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

olen 122 kg 185 pitkä 0400755613 soita

• Minkkeli

Onko tuo järkevää laittaa sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita yleiseen jakeluun?siitähän vois ottaa osoitteet ja alkaa laittaa mailia!!ja HUIJATA!!mietin vain,että miksei ilmoittaja laittanut omaa osoitetta,että innokkat oisivat saaneet laittaa suoraan postia??????minäkin oisin voinut ilmoittautua.............................

• tapsu
    • Olen 24-vuotias tyttö.
      Pituutta on 167cm ja painoa huikeat 124kg.

Muutkin saavat kirjoitella mulle :)))

• ...
    • marita

niin minulle myös. :)
      Eli
      pituuteni : 166
      painoni : 60
      sähköpostiosoitteeni : [email protected]
      Kiitokset sinulle!

• Minä

Jos vielä mahtuu mukaan niin pituutta on 170cm ja painoa taitaapi olla 71kg. Sähköpostiosoite on [email protected]

• Vera

Olen 169 cm pitkä ja painan n. 70 kg. Olen pitänyt ruokapäiväkirjaa tänä vuonna yhteensä noin 4 kk. Olen myös kirjannut kaikki liikunnat ja niiden kestot ruutuvihkoon kesäkuun lopusta asti. En ole laihtunut yhtään. Minulla ei ole mitään erityisiä himoja minkään ruuan suhteen, en ahmi, en repsahtele. Tiedän painonhallinnasta ja laihdutuksesta huomattavasti enemmän kuin kukaan tuttavani. Mutta en laihdu. [email protected]

• pullero

olen 44vuotias astmaa sairastava nainen jolla on kertynyt 8v yli paonoa ilmeisesti jatkuva kortisoni lääkitys kerää nestettä liikun paljon kun mul on kaksi koiraa myös pyöräilen mut ei oikein näytä auttavan en syö sen kummemmin kuin ennen sairastumista. pituus on 172cm paino 109kg

• Tyttönen
    • yritystä

Moikka!Tulen mukaan laihduttamaan jos vielä mukaan mahtuu.Olen noin 170cm.ja 74kg.

• kokeillaa

olen 19v tyttö ja 171,5cm/91,5kg...laihduttanut jo 15,5 kiloa vuonna 2002. siihen se jymähtikin..tai minä jymähdin ;)

[email protected]

• meiju

Teille kaikille mielenkiinnostanne! Odottelin näin muutaman päivän ennen kuin tulin tänne katsastamaan vastauksia ja olin melkoisen yllättynyt ja ilahtunut kiinnostuksen suuresta määrästä! Kiitos luottamuksestanne!

Laitan kaikille sähköpostiosoitetietonsa ilmoittaneille yhteisesti tämän päivän aikana postin, jonka avulla saan teistä lisää taustatietoa ja sitten ei kun töihin!

:)

Meiju

• elukka

joo.. olen 16vuotias.. pituus 162cm paino n.65kg (heittää joskus parilla kilolla suuntaan jos toiseen)

[email protected]

• Heips

Mahtuisiko viellä mukaan? Tulisin mielelläni. Pituuteni on 161 cm ja painoni 52kg. Toivottavasti otat minutkin!

• Heips

Tässä on viellä sähköpostiosoitteeni [email protected] . Toivottavasti ei ole liian myöhäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6174
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3072
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2135
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      88
      1053
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe