tangle teezer

marjakiisseli1

Olen kuullut että se on hellävarainen ja ei katko hiuksia. Lähes kaikilla mun kavereilla on sellainen. Kannattaisko ostaa ?

5

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mauskis

      Kannatan! Netistä saa tilattuna hieman halvemmalla.

    • mirkkunenn

      Hirveän moni siitä tosiaan tuntuu tykkäävän! Mulla itselläni on melko paksut hiukset, ja tangle teezer oli vähän pettymys... Se on vähän liiankin hellävarainen; vähänkään kun yrittää voimakkaammin harjata niin ne piikit vaan taipuu ja antaa periksi. Menee tosi kauan selvittää jotain oikein kunnon takkua :D Ja toisekseen mä tykkään siitä hierovasta tunteesta päänahassa, minkä normiharjalla saa. Tanglen piikit ei mulla edes yllä kunnolla päänahkaan.

    • a definite no to TT

      Ei kannata ostaa. Olen käyttänyt muutaman kuukauden, en edes paina kovaa sitä harjaa päänahkaan ja oon säilyttäny sen semmosessa paikassa ettei piikit pääse lyttääntyyn kun ne on ohuet (mulla ei ole sitä versiota, mihin saa sen piikkisuojan, se olisi ollut tolkuttoman kallis). Silti piikit on ihan taipunu, normaalikäytössä!

      Kai nyt hiusharjan piikkien tulisi kestää normaaliharjausta? Eikä se edes yllä kunnolla ihan pohjaan asti eli tuntuu kuin harjaisin vain pinnalta ja en saa hiuksia kunnolla selvitettyä. Kai mun tukka on sit melkoisen paksu...

      Palaan normaaliin hiusharjaan, eihän silläkään tarvi alkaa repiä märkiä hiuksia eikä mulle muutenkaan oo tuottanu ongelmaa odotella hiusten kuivumista (tai föönata jos tukka tarvii saada nopeeta kuivuun) ennen harjausta. Ainakin normiharjassani piikit kestää ja tukka selviää varmasti. Ja se ei maksanut kuin muutaman euron.

      Kamalaa hypetystä ja rahastusta mokomasta muovinpalasesta kuin Tangle Teezer, omani ostin tarjoushintaan 10,90, mut ne voi maksaa melkein 20 €.

    • hyväjuttu

      Loistava kapistus tällaiselle ohuthiuksiselle takkutukalle. Sillä saa tosiaan selvitettyä pahimmankin sotkukasan hellävaraisesti. Ei ole piikit taipuneet. Meillä on kotona kaksi tavallista mallia (tytöllä oma) ja töissä mulla on se matkaversio, jossa piikkisuoja.

    • miumaumou2

      Oon ite käyttäny muutaman kuukauden ja hiukset paksuuntunu kun ei enää lähde niin paljon niitä harjatessa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe