Nonniin elikkä mulla on sellane ongelma Fl studiossa että kun lisää noin 3 ääntä päällekkäin nii alkaa pätkimään ja rähisemään. Mulla on asio4all ja kaikelaisia säätöja oon kattonu youtubesta siihen mut ei auta vaikka kuinka sitä säätää. Koneenki oon puhistanu ja "nopeuttanu" youtube vinkkien avulla mutt nekään kostit eivät oo auttanu... En oo vielä aatellu uutta äänikortin ostamista vaikka se varmaan auttais mut aattelin nyt kysäistä teiltä et mikä muu konsti vois auttaa. Onko mitään muita parempaa virtuaalista äänikortteja kuin asio4all?
Ps. Koneessa 4 Gt ram muisti.
Fl studio rähisee/pätkii...?!
2
321
Vastaukset
- Jdugel
Settings > audio ja sitten joku buffer limiter ja sitä väännät jompaankumpaan suuntan, en muista mutta sitten ei enää pätki.
- SP80
Asio4All ei ole virtuaalinen äänikortti (onko sellaisia edes olemassa?), vaan ajuri.
Ja mitä tuohon Jdugel:n mainitsemaan "buffer limit":iin tulee, niin mitä suurempi bufferin arvo on, sen vähemmän ääni pätkii, mutta sitä suurempi on viive (esim. kun painat play, niin soitto alkaa hieman viiveellä).
Sulla on todennäköisesti joku perus-läppäri? Joten kyllä, "äänikortin", eli tässä tapauksessa audio-interfacen (ulkoinen laite, sisältää ulos/sisään liitännät yms) hankkimisesta tuskin lienee haittaa, sillä se hoitaa tuon audiopuolen, ja kuormittaa näin vähemmän konettasi. Tässä nyt aloittelijalle oikein pätevä laite: http://www.thomann.de/fi/m_audio_m_track.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818