Fl studio rähisee/pätkii...?!

willy96

Nonniin elikkä mulla on sellane ongelma Fl studiossa että kun lisää noin 3 ääntä päällekkäin nii alkaa pätkimään ja rähisemään. Mulla on asio4all ja kaikelaisia säätöja oon kattonu youtubesta siihen mut ei auta vaikka kuinka sitä säätää. Koneenki oon puhistanu ja "nopeuttanu" youtube vinkkien avulla mutt nekään kostit eivät oo auttanu... En oo vielä aatellu uutta äänikortin ostamista vaikka se varmaan auttais mut aattelin nyt kysäistä teiltä et mikä muu konsti vois auttaa. Onko mitään muita parempaa virtuaalista äänikortteja kuin asio4all?

Ps. Koneessa 4 Gt ram muisti.

2

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jdugel

Settings > audio ja sitten joku buffer limiter ja sitä väännät jompaankumpaan suuntan, en muista mutta sitten ei enää pätki.

• SP80

Asio4All ei ole virtuaalinen äänikortti (onko sellaisia edes olemassa?), vaan ajuri.
      Ja mitä tuohon Jdugel:n mainitsemaan "buffer limit":iin tulee, niin mitä suurempi bufferin arvo on, sen vähemmän ääni pätkii, mutta sitä suurempi on viive (esim. kun painat play, niin soitto alkaa hieman viiveellä).
      Sulla on todennäköisesti joku perus-läppäri? Joten kyllä, "äänikortin", eli tässä tapauksessa audio-interfacen (ulkoinen laite, sisältää ulos/sisään liitännät yms) hankkimisesta tuskin lienee haittaa, sillä se hoitaa tuon audiopuolen, ja kuormittaa näin vähemmän konettasi. Tässä nyt aloittelijalle oikein pätevä laite: http://www.thomann.de/fi/m_audio_m_track.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe