Tässä on oikea nainen, eikä mikään turhanpäiväinen pissis tai joutava hempukka.
http://www.netti-tv.fi/img/112038.jpg
Ja vielä kaiken lisäksi livenä telkkarissa.
Urheiluruudun Rikka Smolander
10
1733
Vastaukset
Muistuipa mieleen 90-luvun taitteesta... Mahtaakohan olla jotain sukua Kauko Smolanderille?
Oli Vantaan Simonkylän yläasteen historian opettaja - ja aivan hel.vetin ankara sellainen. Oppitunnilla istuttiin kuin tikku pas.kassa ja liikoja ei äännelty.- Anonyymi
Minä muistan hänet myös! Oli ankara, mutta myös oikeudenmukainen. Ja todella hyvä historianopettaja, hänen ansiosta kiinnostuin historiasta ja lopulta kirjoitinkin sen ylioppilaskirjoituksissa. Ja historia kiinnostanut siitä lähtien näin vanhempanakin.
- aleksi 94
Olen samaa mieltä, kypsä tosi hottis, uhkeat muodot kohdallaan.
- aam100
Huh huh mikä rumilus, ihan kuin piereskelis joka sekunti:(
- Anonyymi
Riikka on joo tytär. Kauko oli myös oma historian opettajani. Riikka kävi muutaman kerran häntä tuuraamassa, hänen pätevyyttä siihen hommaan en tiedä 🤭😆
- Anonyymi
Minkä ikäinen Riikka mahtaa olla?
- Anonyymi
41 v
- Anonyymi
Riippuu siitä milloin kysyy.
- Anonyymi
48 v
- Anonyymi
Upea uhkea nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626