Tässä on oikea nainen, eikä mikään turhanpäiväinen pissis tai joutava hempukka.
http://www.netti-tv.fi/img/112038.jpg
Ja vielä kaiken lisäksi livenä telkkarissa.
Urheiluruudun Rikka Smolander
10
1652
Vastaukset
Muistuipa mieleen 90-luvun taitteesta... Mahtaakohan olla jotain sukua Kauko Smolanderille?
Oli Vantaan Simonkylän yläasteen historian opettaja - ja aivan hel.vetin ankara sellainen. Oppitunnilla istuttiin kuin tikku pas.kassa ja liikoja ei äännelty.- Anonyymi
Minä muistan hänet myös! Oli ankara, mutta myös oikeudenmukainen. Ja todella hyvä historianopettaja, hänen ansiosta kiinnostuin historiasta ja lopulta kirjoitinkin sen ylioppilaskirjoituksissa. Ja historia kiinnostanut siitä lähtien näin vanhempanakin.
- aleksi 94
Olen samaa mieltä, kypsä tosi hottis, uhkeat muodot kohdallaan.
- aam100
Huh huh mikä rumilus, ihan kuin piereskelis joka sekunti:(
- Anonyymi
Riikka on joo tytär. Kauko oli myös oma historian opettajani. Riikka kävi muutaman kerran häntä tuuraamassa, hänen pätevyyttä siihen hommaan en tiedä 🤭😆
- Anonyymi
Minkä ikäinen Riikka mahtaa olla?
- Anonyymi
41 v
- Anonyymi
Riippuu siitä milloin kysyy.
- Anonyymi
48 v
- Anonyymi
Upea uhkea nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175