Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen jälleen rakastunut exääni, molemmat olemme varattuja..

faaaak

Nykyinen mies on sellainen pikku määräilijä jonka kanssa tulee vähän väliä vääntöä kaikesta. Joskus mies heitti pihalle, ja noh, soitin sitten exälle (2 vuoden tauon jälkeen). Exäkin seurustelee. Tuli hakemaan, halasi vain ja kysyi "mihin sä hölmö oot taas itsesi sotkenut?" Minä siinä kyynelten seasta aloin nauramaan, ja siitä se lähti. Ihana exä!! Kysyi enkö saa ruokaa kun olen niin laiha ja haki meille hampurilaiset ja vei mut vanhemmilleni.

Tän jälkeen nyksän kans sovittiin ja haaveilin vaan exästä. No sitten ihan puskista about kk päästä exä soittaa ja pyysi lenkille (oli hankkinut koiran ja tiesi ettei nykyinen anna ottaa koiraa, ja aikanamme sellaista suunniteltiin). No mentiin sitten yhteen puistoon ja alkoi kyselemään onko mulla kaikki ok..... No alettiin käymään lenkillä yhdessä (salaa) kunnes exän nykyinen sai tietää ja kielsi. No, tästä meni taas joku kk niin exä soittaa kännissä että sillä on niin ikävä mua ja sen viikon kohokohta oli lähteä mun kanssa lenkille. Noh, yritän siinä vinkata että nyksä on siinä vieressä.

Ei mitään, riita tulee ja tuo kusipää vaihteeks repii hiuksiani. No menen vanhemmilleni yöksi ja tyhmyyksissä lähetän kuvan poskestani exälle tekstein "kiitos vaan!!" Exä soittaa ja sammaltaa että miksi mä olen sellaisen kanssa ja jotain huutaa siellä, laitan luurin kiinni.

Aamulla tulee kännissä mun porukoille alkaa selvittää niille kuinka niiden pitäis saada mut eroon nykyisestä. Meen huutamaan että lähtee helvettiin meidän vanhempien luota. Mut ei lähde, iskä pyytää sen kahville!! Suunnittelevat yhdessä kuinka antavat nykyiselle "opetuksen". Exä hengaa meillä koko päivän ja ne saunoo iskän kanssa...... Minä tyhmänä lähden taas nykyiselle.. koska ihnottaa kun tuntuu naimakaupoilta plus exä seurustelee.

Ei mitään, nyt olin valmis ton urpån jättämään. Soitin exälle että haluaisiko hän lähteä kahville ja pyysin anteeks kun haukuin sitä ja iskääni holhoajiksi. No mitä tämä sanoo: Muijansa on paksuna ja aikoo vielä yrittää sen kanssa!!!!!!!!!!!!!!


MIE ROMAHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(((( Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Olis pitäny jättää toi jo aikaa sit ja ottaa exä.

Voinko saada sitä enää???

15

2397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuvelo

      Olet tyhmä, tosi tyhmä. Sen huomaa tuosta kirjoituksestakin.

      Ihan samaa maata tuntuu tuo exä olevan kuin tuo nyksäkin. Hah.

      Aika halveksuttava olet kun nimittelet toista naista muijaksi. Mikäs itte olet. Kahden vailla olevan, että kumpi huolisi vai huoliiko kumpikaan.

      Anna molenpien mennä ja etsi itsellesi uusi mies, sellainen jolla ei ole suhdetta ja joka ei ole väkivaltainen. Aloita tyhjältä pöydältä ja älä anna miesten heiluttaa sinua suuntaan tai toiseen. Tee omat päätöksesi ja älä jää odottamaan jotain varattua ukkoa joka heittää sinut taas pellolle.

    • olette hulluja kaikk

      oot kunnon horo, mieti miksi jätit eksäsi sitten kun kerta se on niin ihana nyt, ettei olis vaan narsisti tai muu sekopää, nyt soitat sille tytölle joka on raskaana ja kerrot mitä sekoilette hänen ja vielä vastasyntymättömän lapsen selän takana, sillä sinä et ole tässä se ainut jonka elämä romahtaa, ellei nyt sitten myöhemmin, raskaana oleva nainen ei todellakaan ansaitse tuollaista

    • kivaa1

      mä en voi muuttua sulle exsäs tässä!!!

    • okokok

      Otan osaa, mutta valita pitää, jotta hulluus päättyy.

    • ouh mai gaaad

      säälittävät sulhot sulla jos noista kahesta pitää valita.
      Mutta ehkä höttöpäillä ei ole valinnan varaa.

    • Fanittaja

      Millon tulee jatko-osa? En malta odottaa!

    • mieletöntä

      Anteeksi vain, mutta tuollaiset väkivaltaiset suhteet vaikuttavat mielisairailta hulluilta.

      • Aviomiesx

        Pöhkö aloitus,eikä ollut viisaampia vastauksiakaan.Lapsellista.Menkää kasvamaan!


    • älytöntä

      No, jo on tyhmä akka. Kuinka vanha sä oot? Meinaan onks sulla kaik kotona. Miten nainen kuin sä oot voi ajatella noin. Ei kuule ihmist vaihdella kuin mustalainen hevosta heti kun menee nykyisen kaa huonosti pikku riitaa nii heti mennään ex-sän kans muka olis kivempaa entisen kaa kuin nykyisen. Järki hoi äly älä jätä. Jos, todella oot tollanen niin unohda parisuhde ja jää kasvamaan aikuseks, et näin on näreet.

    • Ritavalkea

      Kyllä se niin on, "juutalaiset", että lopettakaa tuollaiset keksityt miälenmuokkuujutut. Niistähän sinäkin saat palkkasi, mutta huvittaako kerran joutua Jumalan eteen rikoksista ihmiskuntaa vastaan ja saada synnin palkka.

    • faaaak

      No ei mun exä ollut koskaan väkivaltainen, oltiin vaan niin nuoria ja oltu aina yhdessä että molemmat haluttiin vielä vähän "elää". Olen siis 22. Enkä asu porukoilla, vaan periaatteessa nykyisen kusipään kanssa. Paitsi koska meillä ei mene kovin hyvin, niin tulee välillä palattua porukoille.

      No aikomus olisi jättää se, mutta just kun olen siihen valmis niin se alkaa taas mukavaksi, meillä on kivaa, tehdään yhdessä juttuja jne.

      En tosiaankaan aio kertoa exän nyksälle meidän jutusta jota ei oikeastaan edes ollut! Mitä hän sillä tiedolla tekisi? Tuskin kuitenkaan lapsensa isää jättäis, ja sitten exä ei todellakaan antaisi mulle anteeksi. Ikinä.

      Ne nyt luultavasti eroaa kuitenkin jossain vaiheessa koska nainen on kamala Justiina, ja kun vauva syntyy ja vielä valvotaa niin en usko että juttu kestää. Eikä mua se vauva haittaa. Elättelen täällä pinkkejä unelmia että ollaan joskus yhdessä, ja se vauva saa tulla meillekin välillä käymään/ yöksi :) Vaikka tuskin se kamala nainen antaisi..

      No laitoin exälle viestin että ymmärrän että haluaa olla sen naisen kanssa, ja tsemppiä tulevaan ja että voi aina soittaa kun tarvii juttu- tai lenkkikaveria ja että on mun mielessä kyllä usein :) Ei vastannut mitään, tietenkään, mutta tiedän että kun vaikeaa tulee niin soittaa mulle. Sellaisia me ollaan. Ja vaikka kuinka pidätte tyhmänä niin ihan hirveästi hänestä välitän.

      • Faaaak

        Ja kun me leinkkeiltiin sillon exän kanssa niin keroi kuinka ihana ystävä olen, ja sanoi että jos oltais tavattu vanhempana niin varmasti me oltais edelleen yhdessä. Ja hän myös auttoi mua koulujutuissa joista nykyinen ei tajua mitään.. Ja on ihan herrasmies tohon toiseen verrattuna. Ja kiltti ja aina kysyi olenko ok.

        Sitten tuntu että olisin takas 15.. Juostiin kilpaa ja hän kehui mun kroppaa ja otti kuvia musta ja koirastaan. Ja sanoin että mulla on aina ikävä sitä koiraa (olikin ja on edelleen!) Ja hän keroi että nykyisellä menee ihan hermo koko koiraan kun on vielä alle vuoden niin ei ihan sisäsiisti.

        Kaikki nää keskustelut pyörii nyt mielessä, ja harmittaa kun olin niiiiin typerä. Nyt olen tässä suhteessa osittain siks kun en osaa yksinkään olla, mutta ens kerralla kun exällä menee huonosti niin oon todellakin valmis. Heti.


    • karpulekovzski

      Ilmeisesti olet paneskellut jälleen exäsi kanssa. Jatka samaa rataa jos pillusi siihen kykenee.

    • Laadukasta, juu

      Ex on yhteydessä KÄNNISSÄ sinne tänne, kertoillen ikävästään, Ap haaveilee, että tämä ex olisi "ku*pää-nyxää" parempi mies.

      Onnee vaan, ap, kovin korkeatasoisia miehiä et näytä itsellesi etsvinä. Tulevaisuutesi tiedetään, lue vaikka narsistien uhrien kertomuksia, jos se itseäsikin kiinnostaisi.

    • joo ota se

      ota se exä niin se ehkä tapoaa sut eikä tulevaa perhettään.mitä porukkaa huhhuh ja lapsi tulossa ja kamalia alkioita vanhempina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe