Vähäkalorinen dietti

viisaammat hoi!

Täällä on paljon puhuttu siitä että kun nutrataan niin syödään juuri se viisi pussia päivässä eikä muuta. Silloin kalorit n. 800paikkeilla ja laihtuu ilman nälkää..

En käytä nurtiletin noita pusseja koska ne ovat mielestäni aivan hirveän makuisia. Olen tässä nyt kuitenkin muutaman viikon ajan syönyt näin:

Aamupalaksi nutrilet juoma
Lounas kasvissosekeittoa
välipala (kaloreiden salliessa nurtilett patukka tai juoma)
päivällinen kasviksia ja jotain lihaa
iltapala: nurtilett juoma tai patukka (jos välipalalla patukka niin ei enää illalla)

Jokapäivä saan kaloreita 650-850. Hiiilareita normaalisti tulee 50-70g joskus enemmän mutta ei koskaan yli 100g.

Painoa on pudonnut, mutta olen nyt miettinyt että teenköhän kuitenkin väärin ja pitäisikö minun siirtyä vain siihen pelkkään pussitteluun? Sen tiedän että proteiinit mitä saan tuosta päivän yhdestä liha-annoksesta pitää ainakin teoreettisesti mahdollisen säästöliekin poissa. Mutta täälläkin joissain keskusteluissa sanotaan että jos syö yhdenkin pussin enenmän niin dietti menee pilalle tai jos syö jotain muuta niin homma k*see silloinkin.

Kun katsoin noita pussiruokien hiilarimääriä niin ei nekään kyllä kovin pieniä ollut. Tietenkään en kaikkia pusseja katsonut, niin jos täällä joku tietää niin voisi kertoa että kuinka paljon pelkällä pussiruualla olemalla tulee hiilareita/päivä.

7

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsiisusfuck

      Mitähän ihmettä menin juuri lukemaan?

      • vai muuta?

        Onko sinulla lukihäiriö?


      • komppaan edellistä

        Kai sinä tiedät että ylipainoisen ihmisen on täysin turvallista nutrata kahden (jopa useamman jos on lääkärin valvonnassa) viikon ajan. Näin ollen aloittaja tekee juuri oikein, vaikka ei syökkään pelkkää nutrilett tuotteita vaan myös muutakin.

        Sinulla on vielä paljon opittavaa asioista jos et tuon vertaa ymmärrä.


    • yms

      Hiilareiden yliannostuksen karttamista tärkeämpää on huolehtia riittävästä proteiinin saannista.

    • ...

      hiilareita saa viidestä pussista 72 g (suklaan makuinen).onko se muka liikaa?

      • ...

        vastaan itse itselleni että hiilihydraatteja tarvitaan 5g/kg.eli 72g hiilihydraatteja saavan pitäisi painaa 14 kiloa eli kukaan aikuinen ei paina 14 kiloa.


      • aloittaja..

        Ei ole liikaa, itse vain kartan hiilareita, koska mulla heti ne turvottaa aivan hirveästi.

        Proteiinia syön kyllä, en vain huomannut niitä määriä aloitukseen laittaa. Proteiinin saanti onkin yksi syy miksi syön muutakin kun pussiruokaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe