Hei!
Tarvitsen ajatuksia ja tukea, jolla jatkaa eteenpäin!
Tapailin kevään ajan mukavaa miestä! Alussa oli ihanaa, sitten meno tasoittui!
Mulla paino epävarmuus ja huono itsetunto lähteä mukaan.. Mies oli alussa rakastunut, mutta mä en meinannut uskaltaa päästää lähelle! Hänen piti ehkä himmata ja rauhoittua? Sain koko ajan lisää varmuutta olla jutussa mukana ja aloin uskaltaa tykätä miehestä. Kuitenkin Mä kyseenalaistin pitkään miehen tunteet ja mietin, oliko jutussa järkeä?
Nyt mies ilmoitti, ettei hänellä enää tunteita ja haluaa tapailla muitakin!
Tuntuu pahalta ja ahdistaa! On kurja kuulla, ettei minusta pidetä!
Tapailin lopettaminen
12
641
Vastaukset
- Kommentti Keijo
Mies kypsyi kun olit niin viilee. Ei enää jaksanut olla kiinnostunut susta ja siksi vaihtoi maisemaa.
Annan vinkin: Älä pelaile. Jos tykkäät jostain niin anna mennä. Vain rehellisillä toimilla syntyy jotain kantavaa.
Ja jos oot ollut suhteessa ja sulla on jäänyt jotain hampaankoloon, niinkuin sulla ilmeisesti on, koska et uskalla päästää lähelle niin selviä ne sotkus ennenkuin jahtaat seuraavaa miestä. Aikaisemman suhteen "möröt" ei seuraa sua seuraavaan suhteeseen ja siten pilaa sitä. - Linda.
Kiitos viestistä!
Varmasti oma epäröintini oli miehelle raskasta ja uskon, että osaltaan on saattanut vaikuttaa siihen, että tunteet ovat viilenneet. En missään nimessä halunnut pelailla tai olla näin vaikea, mutta joku hannasi lähteä täysillä mukaan?
Yritin olla mukana ja päästää lähellä, mutta jokin välillä ahdisti ja esti. Tuntui vaikealta tehdä mitään tulevia suunnitelmia, kun pelkäsin, että juttu kaatuu. Mies sanoi, että hän tunne enää samoin kuin alussa.
Mietin, että johtuuko se toiminnasta vai itsestäni, siitä millainen olen ihmisenä. Tuntuu pahalta kuulla heikon itsetunnon päälle, ettei minusta tykätä. Minulla on varmasti mörköjä, mutta miten päästä niistä eroon? - Kommentti Keijo
Jos sinulla on turvallinen ja luotettava ihminen lähipiirissä kenen kanssa voisit puhua niin puhu hänen kanssa. Joku vanhempi ihminen kenties. Joku kenellä on näkökulmia ja kokemusta parisuhteesta ja sen toimivuudesta. Mikäli möröt on traumaattisia ja et osaa niitä käsitellä niin käänny ammattiauttajan puoleen.
Ainahan suhteen alkuvaiheessa altistaa itsensä epävarmuudelle. Jommalla kummalla on saattanut tulla aluksi väärä mielikuva toisesta ja illuusio haihtuu.
Toki aika moni tietää, että vastaan hinaajan kanssa suhde ei tule toimimaan. Vaikea sanoa oliko teidän tapauksessanne syynä himmailusi vai miehen väärä mielikuva sinusta. Kuitenkin läheisen suhteen luominen on mahdotonta, ellet uskalla päästää toista lähelle. Myös ammattiauttajasta saattaisi olla apua märköjen voittamisessa.- Epäonnistunut
Mulla oli tuo sama ongelma.
Nyt yritän päästä eroon epävarmuudesta ja että onnistuisi seuraavan kerran.
Huono itsetunto minulla.
Ja toisellakin epävarmuus.
Myttyyn meni. - mukava poeka
"Epäonnistunut" ja "Linda.", mitä tekisitte, jos tämä teidän kohtaamanne mies yhtäkkiä haluaisikin vielä yrittää?
Kysyn siksi, että itse tapailin tässä joitain kuukausia sitten myös erästä erittäin epävarmaa / sitoutumiskammoista tyttöä. Hän ei lopulta enää kestänyt sitä tilannetta, koska kait pelkäsi suhteen kaatumista niin paljon, että laittoi koko homman jäihin. En koskaan kuitenkaan sulkenut varsinaisesti mitään ovia, vaikka en kuitenkaan aktiivisesti ole sen jälkeen sitten mitään asialle tehnytkään.
Välillä olen miettinyt häntä aika paljon ja miettinyt, että mitähän hänen päässään voisi liikkua ja miksi hän koki asian niin pelottavaksi, vaikka omalta osalta yritin osoittaa ja kertoa hänelle, että olen tosissani ja lisäksi valmis sitoutumaan niin etten ensimmäisestä riidasta tai hankalasta hetkestä ole lähdössä menemään. En ole kehdannut häntä häiritä nyt sitten ollenkaan, joten siksipä ois mukava kuulla, että mitä teillä muilla epävarmoilla ja mahdollisesti sitoutumiskammoisilla naisilla käy ajatuksissa näissä tilanteissa.
Itse ainakin ajattelen näin tässä tilanteessa, että ei tämän tarvitse tai ei olisi tarvinnut mennä myttyyn ainakaan mun osalta.- Amoriqo
Kokeile kepillä jäätä,et menetä mitään ja silloin saat toivottavasti vastauksen eikä sinun tarvitse jäädä jossittelemaan.
- mukava poeka
Amoriqo kirjoitti:
Kokeile kepillä jäätä,et menetä mitään ja silloin saat toivottavasti vastauksen eikä sinun tarvitse jäädä jossittelemaan.
Kokeilinkin silloin joskus. Enpä tiiä mitä siitä jaksaa enää edes ajatella. Hyvin luisti juttu, mutta ei se ollut enää samaa kuin ennen. Haluaa olla kaveri, mutta ei enempää. Enpä oikein itse tiedä haluanko edes sitten sitäkään. Liian paljon ehti mennä tunteita mun puolelta peliin. Ei olla enää oikein missään tekemisissä. Moikataan kun nähdään. Kyllähän se vieläkin joskus ärsyttää, mutta minkäpä tuolle mahtaa. Eteenpäin sano mummo, kun lumessa tarmo.
- Amoriqo
mukava poeka kirjoitti:
Kokeilinkin silloin joskus. Enpä tiiä mitä siitä jaksaa enää edes ajatella. Hyvin luisti juttu, mutta ei se ollut enää samaa kuin ennen. Haluaa olla kaveri, mutta ei enempää. Enpä oikein itse tiedä haluanko edes sitten sitäkään. Liian paljon ehti mennä tunteita mun puolelta peliin. Ei olla enää oikein missään tekemisissä. Moikataan kun nähdään. Kyllähän se vieläkin joskus ärsyttää, mutta minkäpä tuolle mahtaa. Eteenpäin sano mummo, kun lumessa tarmo.
Välillä pitää murtaa toisen jäämuuri. Itse olisin toivonut, että minun suhteeni olisi toisella ollut sitä uskallusta ja tahtoa kaiken vaikeilun jälkeen, jos hän olisi halunnut minut loppujen lopuksi osaksi elämäänsä. On kamalaa huomata olevansa vaikea nainen.
- mukava poeka
Amoriqo kirjoitti:
Välillä pitää murtaa toisen jäämuuri. Itse olisin toivonut, että minun suhteeni olisi toisella ollut sitä uskallusta ja tahtoa kaiken vaikeilun jälkeen, jos hän olisi halunnut minut loppujen lopuksi osaksi elämäänsä. On kamalaa huomata olevansa vaikea nainen.
Olitko siis itse omassa suhteessasi se vaikea nainen?
Jotenkin on kohtuutonta vaatia, että toisella olisi ihan loppuun asti innokkuutta ja halua olla mukana, jos toinen on pitkään vaikeana. En tiedä kuinka pitkään teillä juttunne kesti ja kuinka pitkään olit vaikeana, mutta rajalliset täällä on kaikilla voimavarat.
Itse omassa tilanteessani jaksoin useita kuukausia katsoa ja odotella, että pääseekö toinen yli vaikeuksistaan. Ei päässyt ja lopetti koko homman. Totesi vain, että näin molemmille parempi ja myöhemmin ettei ole edes tunteitakaan. Toki jos olisi vaikeuksistaan yli päässyt ja mikäli hällä tunteita olisi ollut niin todellakin olisin jäänyt taistelemaan. Kaikilta muilta osin ihan järjettömän hyvästä naisesta oli kysymys. - secondopinion
Amoriqo kirjoitti:
Vaikea nainen = ei anna edes kolmansilla treffeillä? Älkää hyvät leidit liikaa ruoskiko itseänne. Kyllä varsinkin nettideiteissä sellaisia hoppuhousuja ja tuuliviirejä on liikkeellä parvin pimein, että useampikin nainen katuu katkerasti sitä "heittäytymistä, luottamista" ja sulolupauksiin uskomista. Heppu yleensä häipyy kun tavara on katsastettu kaikissa asennoissa, ei useimmilla miehillä ole todellista intressiä pitkäaikaiseen/pysyvään ihmissuhteeseen. Se kun vaatisi niin paljon työtä, vaivannäköä ja myös omien vikojen rehellistä käsittelyä. Helpompi vaihtaa parin kuukauden välein ihastuksen kohdetta.
Ts. hidastelullenne on saattanut olla ihan oikea alitajuinen syy. Enpä ole kunnon miestä tavannut joka rakkaudesta lurittelee muutaman viikon tapailun jälkeen. - mukava poeka
secondopinion kirjoitti:
Vaikea nainen = ei anna edes kolmansilla treffeillä? Älkää hyvät leidit liikaa ruoskiko itseänne. Kyllä varsinkin nettideiteissä sellaisia hoppuhousuja ja tuuliviirejä on liikkeellä parvin pimein, että useampikin nainen katuu katkerasti sitä "heittäytymistä, luottamista" ja sulolupauksiin uskomista. Heppu yleensä häipyy kun tavara on katsastettu kaikissa asennoissa, ei useimmilla miehillä ole todellista intressiä pitkäaikaiseen/pysyvään ihmissuhteeseen. Se kun vaatisi niin paljon työtä, vaivannäköä ja myös omien vikojen rehellistä käsittelyä. Helpompi vaihtaa parin kuukauden välein ihastuksen kohdetta.
Ts. hidastelullenne on saattanut olla ihan oikea alitajuinen syy. Enpä ole kunnon miestä tavannut joka rakkaudesta lurittelee muutaman viikon tapailun jälkeen.Puolen vuoden tapailun aikana emme harrastaneet kertaakaan seksiä. Kyllä ne vaikeudet tais olla hänellä jossain heikossa itsetunnossa tai vääristyneestä minäkuvassa. En seksin takia halunnu sitä muijaa. Kyllä siinä oli potentiaalia pikkasen enempäänkin. Jos seksiä vaan hakee niin sitä saa kyllä ku viittii baareissa ravata ja esittää tosimiestä.
Ei kannata yleistää, että miehet ois kaikki samanlaisia. Tiedän mun lisäksi montakin sellasta tyyppiä, jotka ei jaksa hakea vaan sitä hetken hekumaa vaan mieluummin tekee töitä rakastamansa ihmisten eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888