Panisitteko

ätmi-sinkku

13

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdjdgjq

      Kyllä panisin noista jokaista. Vaimoksi kelpuuttaisin ehkä kaksi noista.

    • Karjamarkkinat

      Nelonen ja ysi on parhaimmannäköiset.

    • atm forever

      Panisin tietty ihan ketä vaan joka antais minulle.

    • Äädämi

      Panisin kaikkia vuorotellen! Nyt jo runkkaan!

    • Omaan silmääni yksikään ei napannut missin tasoisesti... jossain on kyl menty metsään karsinnoissa valiten vääriä finaaliin, kun ulkonäöllisesti tasoa ei ole. Oon myös aika varma siitä että ei tule kyllä olemaan mitään menestystä esim. maailma ja universum kisoissa... suomen karsiuduttua jo alku vaiheessa pois, jos noista on valittava edustaja.

    • karu totuus

      Jos nuo 10 on valikoituneet finaaliin niin voi luoja minkälaisia variksenpelättimiä karsinnoissa onkaan sitten ollut.

      Esim. numerot 5 ja 10, huh huh. Varmaan ihan kivoja tyttöjä mutta eivät kyllä kuulu hyvällä tahdollakaan missikisoihin saati missifinaaliin.

    • Mies31v.

      Panisin(jos saisin), mutta ei heistä Missiksi ole yhdestäkään. Bu [ei buu, vaan sellainen söpö pieni lintumaisuuden siivittämä toteamus ja lopullisin kaneetti tolle kaikelle. Eli bu]

      Vähän kun olet varma mies tai nainen ja kaikki ei mene niinkuin rinnassa karttaa luet, se viaton ja hajamielinen kömmähdys, kiltti ja viaton hö. Mut kai me vielä voitais... nöy!(jotain mitä palstan pojat eivät ole ikinä kuulleet.)

      Lottamari ei ikinä osaisi kirjoittaa vain söpöä hö. VAAN aina sanoisi sen höh. Vastenmielinen paska kun on.

      Ja kukaan noista paskoista misseistä ei osaisi sanoa sitä, joo joo minua(näin missinä blaabilaadilaa) kiinnostaa lapset ja kummitätisyys. Suksikaa vittuun sen ylimarkkinoidun- ja hinnoitellun kermaperseenne kanssa. Jos pysyit perässä niin varmaat ymmärrät ettei tähän laiteta mitään bu ja hö.

      Höh, pelkkää samaa paskaa kauraa sä mies taas kirjoitat, buu! Buu, vittu sä olet paska!

      Yksikään nainen ei sano jök tai kirjoita yök kun sillä on sun mulkku suussas. Se haluaa nuolla ja ottaa sitä poskeen. Kiimassa nuolee sun takapuoltasikin. Nainen ei vaan ikinä tuo sitä palstoille. Sen takia nainen ei ole IKINÄ uskottava tai hyvä kirjoittaja. Ei ikinä! Piste

    • sinkkumies.

      Ei nuo kyllä maailmalla pärjää kisoissa mitenkään mut ihan nättejä ne siltin on suomi naisiksi. Luonne kuitenkin ratkaisee. Julkisuuudessa nuo nyt esittää niin kivaa ja täydellistä mutta jos meikä menis pyytää treffeille niin saisin varmaan tylyt haista vit.tu pakit.

    • vanha jo

      Jotenkin noissa ei kyllä ole sitä misseyden veret seisauttavaa kaunetta kenessäkään. Nättejä tyttöjä toki kaikki.

      Numero kolme on aivan söötti.. persoonallisimman näköinen tuossa joukossa. Vetäisi ihan jalat alta :) 6 ja 9 kanssa osuivat silmään.

      Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaten, epäilemättä panisin jokaista, mutta saaminen onkin sitten eri juttu.

    • vanha jo

      Ja tyttöjen painohaarukasta: 52-62 kg. Eikä noissa nyt ihan silmiinpistäviä eroja ole saati moitittavaa kenessäkään.

      • sixplus+

        Eikös joku sanonut täällä, että nainen ei saa painaa yli 60 kg tai hän on läski. Ei ainakaan noista kukaan kauhean läskiltä vaikuttanut.

        Kuinka paljon te miehet katsotte vain kasvojen kauneutta? Eikö noilla naisilla ole kaikilla esim. kauniit vartalot, kauniit sääret, ihanat hiukset, löytyy vyötärö jne? Ratkaiseeko se kaiken, että miltä kasvot näyttävät?


      • ohnoes
        sixplus+ kirjoitti:

        Eikös joku sanonut täällä, että nainen ei saa painaa yli 60 kg tai hän on läski. Ei ainakaan noista kukaan kauhean läskiltä vaikuttanut.

        Kuinka paljon te miehet katsotte vain kasvojen kauneutta? Eikö noilla naisilla ole kaikilla esim. kauniit vartalot, kauniit sääret, ihanat hiukset, löytyy vyötärö jne? Ratkaiseeko se kaiken, että miltä kasvot näyttävät?

        Joutaisi noilla vähän enemmän lihasta. Nyt ovat tuollaisia ruikuloita. Jopa lisää läskiäkin mikäli se vain asettuu oikeisiin paikkoihin.

        Huomatkaa muuten, että nämä tytöt ovat poikkeuksellisen pitkiä, joten heidän painoaan ei voi yleistää koskemaan lyhyempiä, tavallisia naisia. Lyhyempi, salilla hieman lihasta hankkinut saman verran painava nainen näyttää paljon paremmalta kuin pitkä ruikulamissi.


    • kukkahatu tutisee

      Hyi teitä pedofiilejä, kun katselette 18-19v. naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3246
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      118
      1904
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1426
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1312
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      32
      1106
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1053
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      97
      1027
    8. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      16
      1011
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      995
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe