Voiko hammaslääkäristä tehdä valituksen sillä perusteella, että mun hoidon aikana hoitohuoneeseen pääsee ulkopuolinen ihminen??
Sattui nimittäin niin että hoitoni aikana hoitohuoneeseen marssi omaa hoitoaikaansa tiedustelemaan työpaikkani pahin "juoruämmä"!!
Eniten mua kauhistuttaa se, että mulla hoidettiin jäljellä olevia alahampaita ja ylhäällä mulla on täysproteesi, joka hoidon aikana oli siinä tarjottimella edessä ja alhaalla mulla on osaproteesi, joka sekin oli siinä! Mä olin tietysti ilman proteeseja suu täysin levällään siinä hoitotuolissa ja se tietysti näki ihan selvästi kaiken!!
En ole kertonut proteeseistani työpaikkallani kenellekkään, mutta pahaa pelkään että kohta niistä tietää koko talo... :(
Yksityisyys hammaslääkärissä?
3
839
Vastaukset
- jone
hyvänen aika, ei kai se nyt sen hammaslääkärin vika ollut, jos joku marssii sisään ?? Aina pitää olla valittamassa joka asiasta...
- idea
Olit kunnallisella hammaslääkärillä ? Arvasinko oikein ? Melko varmasti yksityisellä puolella ei tuollaista tapahtuisi, että noin vain astellaan sisään...
Mutta, jos asia mieltäsi kaivelee ja kiukuttaa, laita toimeksi. Sinulla on potilaana siihen oikeus, sanoisin jopa velvollisuus huolehtia, kun hammaslääkärisi ei kerran osaa.
Kyllä potilaan intimiteetistä pitää voida huolehtia ja vastaanottotila rauhoittaa muulta
toiminnalta.
Ota yhteys terveyskeskuksesi (hoitopaikkasi) potilasasiamieheen ja keskustele hänen kanssaan. Laatikaa asianmukaiset paperit (valitus tms.)
hammaslääkärin toiminnasta ja kerrot, että intimiteettisuojaasi loukkasi ko. tapaus.
Toinen taho, johon voit ottaa yhteyttä on hammslääkärin esimies eli paikan johtava hammaslääkäri, ylihammaslääkäri tai vastaava.
Tietysti,jos "juoruämmä" on jo olettamasi juorun laittanut liikkeelle, sille ei oikein voi mitään... Mutta em. toimenpiteet voit tietenkin tehdä. - kaikki hyvin
Älä välitä , se nainen joka sinut näki ilman proteeseja vahingossa on tietysti ihan typerä jos sellaista kertoo ilman lupaasi. Jos sinä haöuat jollekin kertoa se sitten toinen juttu.
Eikä siinä ole edes mitään häpeämista että itseään hoidattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760