Missä kampaamossa on paras kampaaja? Etsin sellaista joka osaisi leikata ja värjätä aivan ilmiömäisesti. Oikeaa taituria. Suositelkaa.
Helsingin paras kampaaja?
6
1379
Vastaukset
- joukahainen
olen pahoillani mutta stadista ei löydy koska se on niin paska mesta.tulee turkuun niin löydät kaiken
- waissii
studio highlight maria haanpää on guru,voi olla hintava mut helvetin hyvä.
- Wandy
eihän stadist löydy mitää kampaamoita,
mut tuu Kouvolaa ni täält löytyy kyl
kaikki hyvät kampaamot - Stadilainen
Wandy kirjoitti:
eihän stadist löydy mitää kampaamoita,
mut tuu Kouvolaa ni täält löytyy kyl
kaikki hyvät kampaamotNo jo on jutut porukalla...joo meekki Kouvolaan värjää lettis...heh heh..tuu näyttää sitt...hah hah..Stadissa on mm.NAPS...KatjaMaria...vaik lonkalta heittäen...
- etsijä
Mullakin on kampaaja hakusessa. Olen aiemmin käynyt mm. mikonkadun napsissa. Hinnalla ei ole niin välilä, haluaisin vaan uuden hiustyylin, joten jakakaa hyviä koekmuksia, please
- Liena
Ehdottomasti Stadin parhaita ja aikaansa seuraavia kampaajia löytyy Marin parturi kampaamosta! Rohkeutta riittää huikeista suorituksista maltillisempiin taidonnäytteisiin ja kaikkea siltä väliltä. Itse olen erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952