Olemme seurustelleet lähemmäs vuoden verran, mutta nyt on tullut mutkia matkaan. Olen kundikaverini ensimmäinen nainen, mutta minulla itselläni on ollut useampia kundeja ja se on ainoa asia mikä on teettänyt ongelmia suhteessamme. Kundini on alkanut haluamaan poikamieselämän pariin. En tiedä johtuuko se nyt siitä, että hänen ystävänsäkin ovat täyttäneet lähiaikoina 18-vuotta ja päässeet jahtaamaan naisia ja rellestämään baareihin, ja omakin nyt tahtoisi päästä naisia jahtaamaan. Hän sanoo kyllä välittävänsä ja tämä ei todellakaan ole helppoa kummallekkaan kun toinen on kahden vaiheilla. Jatkaakko vai eikö jatkaa?? En halua jäädä kakkosvaihtoehdoksi, eikä kundini halua käyttää minua hyväkseen. En tiedä miten jatkaa tästä eteenpäin, sillä tiedän että itse en kaipaa noita yhden illan juttuja ja kännisiä hölmöilyjä. Toisaalta kundini haluaisi jatkaa kanssani ja koittaa unohtaa nuo mietteet, mutta en halua tehdä hänestä onnetonta. Mitä teen?!?!?!? Kiitoksia neuvoista!!
Mitä tehdä?!?!
3
685
Vastaukset
- nainen -81
Aseta miehesi selkeän valinnan eteen; joko hän on kanssasi ja vai sinun kanssasi tai sitten saa lähteä. Ei mies naistaan arvosta jos on tämän mielipiteistä välittämättä valmis pettämään omaksi ilokseen. Ehkä hänelle olisikin hyvä kasvaa ja etsiä vielä itseään. Mutta älä sitten ota takaisin jos tulee ruinaamaan että olit sittenkin hänen elmänsä nainen..
- toinen neito
kun luin viestiäsi, aloin muistelemaan, että oonko mä kirjottanut tänne ton viestin, on meinaan aivan sama tilanne mulla!!!
Mun poikakaveri on 18 ja puol vuotias, minä 19 ja puol. Ollaan seurusteltu 2vuotta ja puoli vuotta siitä asuttu yhdessä. Minä olen mieheni ensimmäinen nainen, mutta minulla ollut useampia.
Kyllä mä huomaan että se haluais ehkä asuu omassa kämpässä, poikamieselämää, käydä enemmän baareissa, ryypätä ja etenkin: kokeilla miehisyyttään ja iskeä ja saada muita naisia!
Olen miettinyt että voiko mies sitten oikeasti rakastaa yhtä naista, minua koko loppuelämän ajan!? Minusta on surullista, että mies ei saa tavallaan toteuttaa itseään ym...
Minun joskus tekisi mieli sanoa siis ystävällisesti, että mene vaan ryyppäämään, iskemään naisia ja pitämään jätkien kanssa huoletta hauskaa. Mutta sitten taas tulee mieleen, että en varmaan voisi sen jälkeen enää hänen kanssaan olla, ja pelkäisin ettei hän edes haluaisi olla mun kanssa sit enäää...
Sekavaa on... Tulee vaan mieleen, että pitäiskö nyt vaan heti katkaista siteet ja kulkea omia teitämme, ettei myöhemmin tule pettymyksiä ja sitten että olisi mennyt hukkaan kaikki ne vuodet... Hullultahan tuo kuulostaa, mutta kaikenlaista sitä tässä pohtii...
Empä usko että on muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa, ja luottaa toiseen, yrittää elää onnellisesti yhdessä, antaa kaikkensa. Jos toinen pettää niin se on sitten sen ajan murhe ja kuuluu sitten vaan näköjään mun elämän kulkuun.. Näin mun pitää ajatella. Elämää ei voi suunnitella, ja kaikki mitä tapahtuu, on tarkoitettu niin.
Jaksamista teillekin ja yritetään elää enemmän tässä hetkessä ja olla ykkösiä rakkaimmillemme! =) - jouhku
Anna miehesi mennä ja kokeilla. Sopikaa asiasta..
Asia tulee nimittäin aina vaivaamaan miestäsi ja parempi kai hoitaa asia heti pois päiväjärjestyksestä eikä niin että sitten kun olet raskaan miehesi menee ja pettää kokeilunhalusta tms...
Kokemusta on kys. asiasta. Helppoa se ei kyllä ole ja suhdekin varmaan muuttuu.
Asia ei kyllä selvene miettimällä ja jos vähänkin tuntuu jotain olevan hampaan kolossa niin siitä vaan.
Olette vielä niin mokoman nuoriakin että ei tuosta tule mitään ennen kuin molemmat on valmiita. Kuulostaa karulta.. Et voi pakottaa miestäsi alistumaan ellei hän itse ole 100% varma asiasta että sinä olet se eka ja ainoa...
Ongelmia teille tulewe suhteeseen joka tapauksessa. Pohtikaa tarkoin! Ehkä aika ei ole teille vielä kypsä??? Mutta tuhannesti tsemppiä teille!!!! Ilmoittelehan kuulumisia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938