Olen etsiskellyt jo pitkää vapaata
XXL naita mutta kaikki varattuja.
MISSÄ KAIKKI XXL NAISET
8
280
Vastaukset
- etsii hoikkaa
No niinhän ne on varattuja.Ne on ollut alunperin hoikkia mutta parisuhteen arki o lihottanut tai se kuuluisa papin aamen kirkossa..
Sepä se, varattui ne kaikki on. Ei niitä kiinnostavia ole vapaina juuri yhtään... tai jos onki vapaana ja muutenki ois hyvä nii se ettiiki jotain ihan muunlaista kuin ite on. Kiinnostumisten kohtaaminen on tosi harvinaista.
- Tsemora
Hassua...itse XL-kokoisena naisena olen huomannut, että miehet eivät edes yritä tehdä tuttavuutta tai ole kiinnostuneita. Jonkin aikaa maksullisessa treffipalvelussa olleena voin sanoa, että järjestäen KAIKKI yhteydenotot ovat ei-suomalaisilta miehiltä. Eli vakavaa parisuhdetta etsivänä sinkkunaisena taidan viettää vielä hyvän tovin.
- Missähän olisi syy
Onhan niitä XL naisia todella kauniita enkä usko tuon olleen syy ettei yhteydenottoja tule. Eli montakos X sitten olisi oikea määrä sinulle. Pelkkä XL nyt ei vielä paljon ole. Tässä pari upeaa esimerkkiä:
http://madisonplus.com/wp-content/uploads/2010/05/tara-lynn-times-uk.jpg
http://creativefan.com/important/cf/2013/04/hairstyles-for-fat-women/evil-thoughts.jpg
Kohtuus kaikessa ja on silläkin väliä kuinka ne kilonsa kerännyt. Joku tämmöinen nyt ei oikein kiinnosta
http://2.bp.blogspot.com/_kxdzjWrLxrg/TGE4n1B3L8I/AAAAAAAACbM/rBZEP_HhmVo/s1600/03.jpg
- Uskookenhaluaa....
Älä valehtele. Joko olet itse ylipainoinen nainen tai sitten mies, joka luuhaa illat kotona. Kaupungit ja kuppilat ovat täynnä ylipainoisia naisia; valinnan varaa riittää.
- deenas
Ei minustakaan ole kukaan mies kiinnostunut vuosiin. Olen lähinnä tuota ensimmäisen kuvan mallia, isommat rinnat vain. Ehkä jos joku joskus uskaltaisi tutustua niin huomaisi miten ihana olenkaan.
- Missähän olisi syy
Ehkä et vain ole huomannut kiinnostusta tai sitten sinulla on jotkin ihan ihmeelliset odotukset miesten suhteen. Eli mikään ei kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708