Tyttöystävän entiset säädöt vaivaavat

hanispe

Voisiko joku auttaa minua olen nuori mies ja olen myös masentunut ja tarvitsen nopeasti neuvoja? Olen tavannut ensirakkauteni olemme olleet yhdessä vasta 3kk. Olin itse ennen suhdettamme neitsyt enkä ollut paljon kokenut muutama vanha tyttöystävä löytyy. Hänellä on taas ollut paljon vilkkaampi seksielämä. Minua vaivaa hänen menneisyys ja minulla siis on muutenkin huono itsetunto ollut vaikka en mielestäni kovin ruma olekkaan, mutta minulla on sellainen kuva ettei seksiä harrasteta ilman halua toiseen kumppaniin. Tyttöystäväni taas sanoo, että niillä ei ole ollut mitään merkitystä hänelle vain tällä on. Minun on niin vaikea uskoa, että se pitää paikkansa enkä pysty pitämään itseäni komeimpana/parhaana/haluttavimpana vaikka tyttöystävä niin minulle sanookin. Toivoisin, että pystyisin siihen, mutta harrastaessamme seksiä nään itseni paikalla jonkun hänen entisistään ja olemme puhuneet paljon asiasta. Tämä vaivaus vaan kasvaa ja kasvaa, pelkään etten pääse tästä eroon. Enkä missään nimessä halua erota olen suunnittellut tulevaisuutta hänen kanssaan ja hän minun. Olen ehdottanut tyttöystävälleni taukoa jolloin voisin myös hankkia kokemuksia, koska kokemukset ovat aina kiinnostaneet, mutta se ei käy tyttöystävälleni. Olen jopa miettinyt pettämistä salaa. En halua muita naisia haluaisin vain olla vaivaantumatta ja tuntea itseni hyväksi ja samantasoiseksi mitä vaihtoehtoja minulla on?
Auttakaa joku tarvitsen kipeästi apua en halua pilata tätä suhdetta, mutta en myöskään halua ajatella itsestäni pahaa.

12

1449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+4

Miksi otit kokeneen naisen? En keksi yhtäkään keinoa, jolla tuosta pääsee oikeasti yli. Joku tulee sanomaan, että et saa ajatella menneitä vaan sinun pitää ajatella nykyhetkeä. Seksi onkin ainoa asia toisen parisuhteen osapuolen menneisyydessä, jota ei saisi joidenkin mielestä miettiä, muihin asioihin saa olla mielipide. Pettäminen pilaisi parisuhteenne ja jatkamalla et koskaan ole täysillä mukana suhteessa.

• naisen mielipide

Olet kuitenkin se, jota hän nyt haluaa, vaikka hänellä on kokemuksia muistakin. Mielestäni se on se tärkein juttu, ja kertoo hyvää sinusta. Mutta jos annat tietoisuuden tyttöystäväsi aiemmista kokemuksista nakertaa itsetuntoasi, se tulee heijastumaan teidän suhteeseenne. Suhteellanne ei ole tulevaisuutta, jos et pysty hyväksymään tyttöystäväsi menneisyyttä.

• adasdasdada

Et ole valmis parisuhteeseen. Se, että sinulle on vaikea ymmärtää ja hyväksyä tyttöystäväsi aikanaan halunneen tai jopa rakastaneen jotain toista, kertoo sen. Sitten sanot vielä, että et todellisuudessa haluaisi muka muita naisia mutta pettämistä olet miettinyt kuitenkin, ihan vain "tilien tasaamiseksi"? Et rakasta tyttöäsi jos tosissasi mietit salaa pettämistä asian vuoksi. Hei haloo! Kun luvan kanssa et saa mennä vieraisiin niin sitten ilman lupaa? Kyllä suurin rakkaus tässä suhteessa on sinuun itseesi.

Lue viestisi uudelleen, oikein ajatuksen kanssa ja mieti missä mättää. Sinulla tuntuu olevan joku pakkomielle näiden "kokemusten" kanssa. Jos haluat mennä ja kokea, tee niin, mutta älä tyttöystäväsi kustannuksella. Hän ei ole syypää sinun kypsymättömyyteesi ja huonoon itsetuntoosi.

• ville totinen

Kasav henkisesti aikuiseksi mieheksi.Naisen entinen elämä on taakse jäänyttä. Nauti että hän on sinuun ihastunut-rakastunut.

• Veera-maija

Jos tyttöystäväsi vaikenee niistä alun kertomisen jälkeen, pääset kyllä ajan kanssa ohi tunteesta. Minun rakkaallani oli tapana mainita koko suhteemme ajan hänen entisistään vaikka tiesi että ne minua vaivasivat. Ja niitä paljastui monta. Minun oli pakko lopettaa tuo suhde.

• Kiitos vastauksestasi kaipasinkin jotain kommentoijaa jolla olisi kokemusta muiden ei ole helppo ymmärtää tätä asiaa kuin tämän asian kokeneen. Se on helppo sanoa, että elä sen kanssa kun kommentoija on se mies/nainen, joka on itse elänyt sellaista menneisyyttä, mutta minä en ole joten yrittäkää ymmärtää.

• rrrrr

Ei tule koskaan unohtumaan. Kokemuksesta voin sanoa. Nakertaa pikku hiljaa suhdettanne. Jos seksisuhteista on erilainen ajattelutapa se ei ole sinun eikä tyttöystäväsi syy. Kumpikaan ei ole "oikeassa". Ette vain sovi yhteen.

• Älä huoli

Mieheni ei ollut ollut kenenkään muun kanssa sängyssä, kun tapasimme. Minulla oli ollut muutamia seurustelusuhteita, eli olin myös makuuhuonessa kokeneempi. Miestä asia häiritsi todella paljon, minä en voinut ymmärtää miksi, koska minulle hän oli se oikea. En koskaan verrannut häntä entisiin makuuhuoneen puolella, ei tullut edes mieleen. Minulle ei ole koskaan merkinnyt sängyssä mikään tekniikka, peniksen koko tms., ainoastaan se parin välinen dynamiikka. Minusta tämä mies oli maailman paras rakastaja, koska rakasti minua tosissaan. Nuo entiset suhteet olivat päättyneet aina pettymykseen ja kaikki noiden suhteiden ongelmat heijastuivat myös sinne makuuhuoneen puolelle.

Ymmärrän, että tämä oli miehelleni vaikea paikka, hän menetti neitsyytensä minulle ja kuvitteli, ettei riitä minulle sänkypuolella. Se oli silti vain kuvitelmaa. En halunnut enkä ole koskaan tapaamisemme jälkeenkään halunnut ketään muuta kuin häntä. Hän on sängyssäkin sataprosenttisesti henkisesti läsnä, hän rakastelee juuri minua (eikä esim. mieti päässään joitain muita naisia), hän on huomioon ottava ja silittelee minua aina jonkin aika rakastelun päätteeksi. En koskaan, ikinä, milloinkaan vaihtaisi häntä kehenkään toiseen.

Vaikka hänen oli vaikea aluksi päästä epävarmuudestaan yli, hän kuitenkin pääsi, eikä enää mieti ketään eksiäni ja ajattele, että he olisivat olleet sängyssä parempia kuin hän. Olemme olleet yhdessä 9 vuotta. Miehet miettivät sänkyjuttuja muutenkin ihan eri tavalla kuin naiset. Ei se hemmetin tekniikka ole niin tärkeää tai koko. Se mitä sinun ja tyttösi välillä tapahtuu tunnetasolla on paljon tärkeämpää, ja seksi on hyvää vain silloin, kun se puoli on kunnossa. Ja sinulla tuntuu olevan, no hätä.

• Setä Toivo

Tuskin pystyt tuossa suhteessa itsetuntoa kohentamaan, koska sen musertava voima on kokoajan läsnä. Muuta yksin asumaan muutamaksi vuodeksi, hoida itsetuntosi ja masennuksesi kuntoon. Ne pitää olla kunnossa jos haluat kestävän ja terveen parisuhteen. Saat myös kokemustakin yksin ollessasi.

• Anonyymi

Onko sulla edes kunnon miehen vehjettä? Minimi 22cm ja grapehedelmän kokoiset karvaiset kellit!

• Anonyymi

Eiköhän tuo epävarmuus kumpua juurikin vajaavaisesta varustuksesta. Kyllä pienellä varustettu mies tajuaa olevansa vajaavainen oikeiden, isolla varustettujen miesten rinnalla ja varsinkin kun kumppani selvästi kaipaisi kunnon rakastelua jota ei pienellä varustettu pysty tarjoamaan. Yksi mahdollisuus on antaa puolisolle lupa käydä paremmin varusteltujen miesten luona yökylässä tai lähteä itse kävelylle kun puolisolla käy vieraita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo epävarmuus kumpua juurikin vajaavaisesta varustuksesta. Kyllä pienellä varustettu mies tajuaa olevansa vajaavainen oikeiden, isolla varustettujen miesten rinnalla ja varsinkin kun kumppani selvästi kaipaisi kunnon rakastelua jota ei pienellä varustettu pysty tarjoamaan. Yksi mahdollisuus on antaa puolisolle lupa käydä paremmin varusteltujen miesten luona yökylässä tai lähteä itse kävelylle kun puolisolla käy vieraita.

Naisena allekirjoitan täysin. Nuorempana tuli seurusteltua aika pieni munaisten miesten kanssa mutta eräs tapahtuma pikkujouluissa opetti että miehessä pitää olla kokoa, varsinkin alapäässä🙂‍↕️ Nyt olen onnelisesti naimisissa todella iso aseisen ihanan miehen kanssa😍😍😍🤭

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      110
      6180
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe