http://www.findance.com/uutiset/21356/brasilia-valitsi-parhaan-takapuolen-han-on-uusi-miss-bum-bum
No, eipä ole erikoinen. Sanoisin että suomi naisen pylly on parempi.
Brasilian paras pylly
6
249
Vastaukset
"Tämä on vaatinut paljon työtä ja omistautumista. Olen kieltänyt itseltäni paljon asioita. Ei yökerhoja, ei makeisia. Käyn salilla lauantaisin ja sunnuntaisin, Macedo kertoo"
Voi tyttöraukkaa, äkkiä miljonäärimies jostain niin ei tarvitse enää kärsiä!- lottamari<3
No ei ole suominaisen pylly parempi. Kyllä afrikkalaiset ja brasilialaiset vievät vielä kirkkaasti voiton meidän maan parhaimmistakin pyllyistä. Sama on miesten suhteen. Tummien miesjuoksijoiden ja naisjuoksijoiden kroppaa kun vertaa juoksu lähtöviivalla eurooppalaisiin vaaleaihoisiin, niin kroppien ero on huomattava. Valkoihoisten ruumiinrakenne on rakentunut aivan toisella tapaa kuin tummien. Tummilla lihaksien vahvuus painottuu takalistolle ja reisiin kun taas vaaleaihoisilla kehon lihaksisto on tasaisen kapeaa joka puolelta.
- mies.
En nyt sanoisi että Brassi pylly olis parempi kuin muut. Tuollainen tyrkky vielä niin ei semmonen kiinnosta.
Vakavilla naamoilla heiluttavat. Pyllykisa on selvästi serious business.
- pylly pytkyllä
Viime tai toissa vuoden voittaja pääsi panemaan Portugalaisen jalkapalloilija Ronaldon kanssa, että kyllä tohon kannattaa panostaa.
- sinkkumies.
Tuo kisa osoittaa vaan sen että per.seellä tienaa rahaa vaikka ei olis muuta koulutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700